Publikowanie zdjęć i filmów z udziałem pracowników wpływa na lepsze dotarcie z informacjami do pracowników, to fakt. Jednak jest także druga strona medalu, bo pojawiają się ryzyka wynikające z ich modyfikacji w związku z korzystaniem z narzędzi AI. Z tego artykułu dowiesz się jak odpowiedzialnie zbierać i wykorzystywać materiały zawierające wizerunek pracowników.
We wrześniu 2020 roku ukazało się najnowsze badanie firmy Citrix, które stara się odpowiedzieć na pytanie jak będzie wyglądało środowisko pracy w przyszłości, szczególnie w kontekście zmian technologicznych. Co mówi nam raport "Praca 2035"?
Specjaliści do spraw komunikacji są zazwyczaj świadomi, że mają w organizacji pracownika o określonych potrzebach wzrokowych czy słuchowych i uwzględniają to czasem w komunikacji, jednak prawdziwie integracyjna organizacja bierze takie czynniki pod uwagę we wszystkich aspektach swojego funkcjonowania.
Wszelkie badania pokazują także, że odbiorcy podejmują decyzje zakupowe na podstawie emocji, a nie logiki. I tu do akcji wkracza #storytelling, które odwołuje się właśnie do podejmowania decyzji, opartych na emocjach. Historie mają moc, aby uruchomić nasz mózg, podekscytować nas i sprawić, że poczujemy emocje.
Pandemia koronawirusa rzuciła nowe światło na tematykę Diversity & Inclusion (różnorodność i otwartość, integracja) w firmach oraz dała unikalną szansę, na wzmocnienia działań w tym obszarze.
Praca zdalna to już nie jest trend, dla wielu firm to dzisiaj konieczność. W kwietniu tego roku pracę zdalną, przynajmniej częściowo, wykonywało ponad 75% pracowników umysłowych w Polsce. Przed pandemią było ich zaledwie 12%.
Zarządzanie zdalnym zespołem nie jest wcale łatwe, zwłaszcza wtedy, kiedy chcesz prowadzić normalną działalność i sprawić, by pracownicy czuli, że dążą do tych samych celów. Jakie są największe wyzwania dla liderów w zarządzaniu #remoteteams?
W ostatnim artykule opowiedzieliśmy o tym czym jest zaangażowanie pracowników i jak wyglądają obecnie statystyki #employeeengagement na świecie. Dzisiaj pójdziemy dalej! Powiemy konkretnie jakie działania możesz zaimplementować w Twojej organizacji, by zaangażowanie poszybowało w górę.
Jednym z najbardziej topowych tematów z zakresu komunikacji wewnętrznej jest niezmiennie od wielu lat zaangażowanie pracowników. Teraz - kiedy organizacje ewoluują - budowanie tegoż zaangażowania nabiera szczególnego znaczenia.
Wracamy do biur. Jednak czy mamy plan? Jak będzie wyglądała praca po COVID-19? I jakie znaczenie ma teraz komunikacja wewnętrzna w Twojej organizacji?
Skuteczny intranet to bardzo ważny kanał dla komunikacji wewnętrznej. Szczególnie teraz - kiedy organizacje na nowo definiują procesy, a pracownicy obawiają się tych zmian i często są sfrustrowani sytuacją.
Powrót do biura po długim okresie izolacji społecznej wiązać się będzie ze zmianami procedur i zasad pracy. Państwowa Inspekcja Pracy zakomunikowała swoje wytyczne.
Jeśli pracujesz w dziale komunikacji wewnętrznej - wiesz jak ważne jest to, by mieć pojęcie z kim tak naprawdę rozmawiasz. Twoją grupą są zarówno pracownicy jak i kadra zarządzająca, a każda z tych grup zawiera w sobie mniejsze społeczności, które łączą wspólne wartości, priorytety oraz potrzeby.