SMS-y to jeden z wielu kanałów komunikacji wewnętrznej, który może uzupełnić naszą matrycę kanałów. Wg. Badania Komunikacji Wewnętrznej w Polsce, w 15% spośród badanych organizacji SMS-y są wykorzystywane jako kanał komunikacji. Co ważne, w miejscach, gdzie SMS-y są wykorzystywane, często obserwujemy bardzo wysoką efektywność tego kanału. Być może warto rozważyć i przeanalizować, czy ten sposób komunikacji nie sprawdziłby się w Twojej firmie?
Jedną z najłatwiejszych metod mierzenia skuteczności działań komunikacji wewnętrznej jest ankieta, a każda ankieta posiada swój indywidualny kwestionariusz. Aby jednak wyniki ankiet dało się łatwo porównywać, do naszych kwestionariuszy dobieramy odpowiednie skale badań. I to właśnie w tym, Wam dzisiaj pomożemy!
Właściwy zestaw narzędzi komunikacji wewnętrznej pozwoli Ci działać lepiej, ograniczy błędy i wpłynie na poziom zaangażowania oraz morale. Korzystając z naszego doświadczenia podczas audytów komunikacji wewnętrznej, stworzyliśmy listę najchętniej używanych narzędzi komunikacji wewnętrznej w Polsce.
O komunikacji wewnętrznej uwzględniającej (neuro)różnorodność opowiedziała nam na zeszłorocznej konferencji iComms Adrianna Kulpa z 10clouds. Poznajcie historię software house’u, który z niezwykłą uważnością podszedł do tego tematu.
Aktualne trendy w większości branż wskazują jeden kierunek - sztuczną inteligencję (AI). Branża komunikacji wewnętrznej też może (a nawet powinna!) otworzyć się na możliwości, które niesie ze sobą AI. Poznajmy, w jaki sposób można wykorzystać sztuczną inteligencję w komunikacji wewnętrznej.
Wszyscy wiemy, jak ważne są badania prowadzone wśród pracowników. Aby wyciągać wnioski i usprawniać kolejne działania potrzebujemy danych, które pokażą nam co robimy dobrze, a co należy poprawić. Ale żeby dojść do poziomu analizy, trzeba zacząć od samego początku, czyli… zadania dobrych pytań.
Zastanawiasz się, jak stworzyć newsletter, który zainteresuje Twoich współpracowników? Masz łatwość w tworzeniu treści, ale trudno Ci zatrzymać uwagę ludzi? Tu niczym rycerz na białym koniu, przychodzą z pomocą gotowe szablony newsletterów. Dowiedz się, jak z nich korzystać.
Jako praktycy komunikacji wewnętrznej budujemy dobre nawyki wśród pracowników, poszerzamy świadomość liderów, dbamy także o kanały przekazywania informacji. Swoją wiedzę opieramy na różnych filarach, jednym z nim niewątpliwie są książki. Podziel się swoją lekturą!
Od kilkunastu lat niezmiennie raport SOTS staje się nieocenionym źródłem informacji o stanie komunikacji wewnętrznej na świecie i benchmarkiem dla pracy wielu zespołów IC w różnych organizacjach. W tym roku w badaniu wzięło udział około 2000 respondentów, reprezentujących około 30 branż.
Wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się potrzebami pracowników, firmy muszą stale dostosowywać swoje strategie komunikacji wewnętrznej. Chatboty, platformy do współpracy itp. stają się coraz powszechniejsze. Na początku 2023 roku zauważamy kilka istotnych tendencji.
Ankiety pracownicze to niezwykle cenne źródło informacji dla firm. Dzięki ankietom możemy poznać preferencje pracowników i dowiedzieć się, co tak naprawdę jest dla nich istotne w codziennej pracy. Często jednak sam fakt zorganizowania ankiety nie wystarczy, by pracownicy chętnie ją wypełnili…
Microsoft Teams to jedno z najbardziej popularnych i skutecznych narzędzi do wewnętrznej organizacji pracy. Zakres jego funkcji jest regularnie rozszerzany i udoskonalany, dzięki czemu łatwiej dopasowuje się do pracowników. Sprawdź, czy znasz jego najnowsze przydatne funkcjonalności!
Nowe wartości, filary strategiczne i wizja zmieniają się, a wraz z nimi przeobrażeniom ulega kultura organizacyjna. Jak zakomunikować pracownikom zmiany, które nadejdą? Jak sprawić, by zaczęli identyfikować się z nową tożsamością organizacji? - o swoich doświadczeniach opowiada zespół BGK.