Zdobądź ekspercką, praktyczną i kompleksową wiedzę! Dołącz do grona najlepszych KOMUNIKATORÓW WEWNĘTRZNYCH w Polsce!
Mondelez International, producent przekąsek m.in. Oreo, Cadbury i Milka, regularnie mierzy się z wyzwaniem skutecznej komunikacji do kilkudziesięciu tysięcy pracowników. W obliczu rosnących wymagań z góry zespół komunikacji musiał po raz kolejny zakomunikować swoim pracownikom informacje dotyczące bezpieczeństwa. Na ostatniej konferencji opowiedziała nam o tym Joanna Matryba-Wytwer.
W rozmowie z iComms Karolina opowiada o możliwościach, jakie daje praca w międzynarodowej korporacji i różnicach, pomiędzy podejściem do komunikacji w Polsce i za granicą. Rozmawiamy z nią także o wartościach i zasadach, jakimi warto kierować się, kształtując komunikację firmową.
Dowiedz się, jak przygotować dobry brief, który pomoże Ci usprawnić współpracę i określić konkretne zadania przy realizacji projektów lub kampanii komunikacyjnych w Twojej firmie.
Brief w komunikacji wewnętrznej? Mamy dla Ciebie 5 wskazówek, które pomogą Tobie przygotować przejrzysty BRIEF!
Poznaj 10 najlepszych praktyk, które zostały zastosowane w Intranecie firmy Workai, który zdobył nagrodę NN/g za jeden z najlepszych designów na świecie. Ty także możesz je zastosować projektując swój intranet.
Przed Tobą część II o prostej komunikacji. Czas na konkretne wskazówki, które pomogą zmienić komunikację wewnętrzną w Twojej organizacji na prostszą i bardziej przystępną.
Sprawdź jak skutecznie przeprowadzić audyt komunikacji wewnętrznej w 4 krokach i usprawnij komunikację w Twojej organizacji.
Prosta komunikacja wewnętrzna – jednoroczny trend, czy jednak coś, czym warto jest się zainteresować na dłużej? Szczególnie teraz, w tej zdalnej lub hybrydowej rzeczywistości? Dowiedz się, jak komunikować się wewnątrz organizacji prościej i skuteczniej >>>
Coraz więcej firm rozumie i docenia rolę komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu kultury organizacyjnej i wspieraniu strategii biznesowej. Pandemia i trwający kryzys unaoczniły nam, że zaniedbania w tym obszarze mogą być bardzo kosztowne. Może już czas, aby podejść do opracowania strategii komunikacji wewnętrznej z większą pewnością siebie, niż dotychczas?
Skuteczna komunikacja wewnętrzna angażuje i motywuje pracowników, pomagając osiągać cele strategiczne firmy. Może wpływać na jej wizerunek, wspierając przy tym działy sprzedaży, marketingu i PR. To niezwykle skuteczne narzędzie. A mimo to, na myśl o tworzeniu strategii komunikacji firmowej, wielu specjalistów wstrzymuje oddech.
Cyfrowe rozwiązania oraz nowe kanały i narzędzia takie jak Microsoft Teams, czy platformy typu workai, które mają usprawniać pracę w firmach – stały się w ostatnich miesiącach jednymi z ważniejszych narzędzi komunikacji wewnętrznej. Rozwój #digitalworklpace przyspiesza z każdym dniem. Dowiedz się więcej >>>
121 – tyle maili dziennie otrzymuje średnio pracownik biurowy*. Wysyła ich trochę mniej, bo około 40 dziennie. Za tymi liczbami kryje się brak efektywności i przede wszystkim jego konsekwencje, czyli realne koszty, które ponosi dana organizacja. Obok przeładowanych skrzynek mailowych – znaleźliśmy też inne elementy, którym warto się przyjrzeć.
Rok 2020 nauczył nas z pewnością tego, żebyśmy byli gotowi na „nagłe zwroty akcji”. Wpłynął również na tegoroczne trendy w wielu dziedzinach – o te komunikacyjne zapytaliśmy prelegentów z Konferencji iComms! Zobacz video, przeczytaj komentarze i dowiedz się, jakie trendy będą się liczyć w komunikacji wewnętrznej przez najbliższe miesiące.