Zdobądź ekspercką, praktyczną i kompleksową wiedzę! Dołącz do grona najlepszych KOMUNIKATORÓW WEWNĘTRZNYCH w Polsce!
Jak zmieniła się komunikacja wewnętrzna na przestrzeni roku? Co na przełomie 2023 i 2024 jest istotne w pracy komunikatorów wewnętrznych i dlaczego? Jakie są globalne trendy, priorytety i wyzwania nadchodzącego czasu, a przede wszystkim gdzie swoje miejsce w tym wszystkim ma nasza rodzima, polska komunikacja wewnętrzna. Porównaliśmy polskie badania z wynikami globalnymi, by dać Wam jasny obraz tego w którą stronę zmierzamy jako komunikatorzy wewnętrzni.
Osiem sposobów na zarządzanie zespołem w czasie izolacji społecznej. Jak zachęcić liderów by byli wirtualnie widoczni? Zaproszenie do ankiety RAGAN, dotyczącej wpływu COVID-19 na komunikację. O tym w dzisiejszej prasówce iComms - zapraszamy!
O pracy zdalnej w ostatnich tygodniach przeczytaliście już zapewne wszystko. Nawet my podchodziliśmy do tego tematu - oczywiście od strony komunikacji! Dzisiaj jednak chcielibyśmy Wam polecić artykuł Dave’a Labno, CEO firmy NeuroColor, który podchodzi do tematu #homeoffice od zupełnie innej strony.
W obecnej sytuacji w kraju i na świecie - praca zdalna staje się dla większości organizacji nie tyle wyborem - co przymusem. Zagrożenie epidemiczne zmusiło pracodawców do przedefiniowania tego jak organizują pracę i nawet Ci najbardziej zatwardziali przeciwnicy „home-office” musieli się przełamać.
Jak wiecie - State od the Sector to jeden z najważniejszych raportów dla działów komunikacji na całym świecie. Po analizie 12tej edycji ankiety - mamy dla Was kilka przemyśleń, którymi postanowiliśmy się podzielić!
Temat, który jest w tej chwili jednym z najważniejszych na świecie #koronawirus. Jak go komunikować w organizacji? Bo to, że nie da się go pominąć - już wszyscy wiemy!
Edelman Trust Barometer to raport opisujący zaufanie w społeczeństwie w stosunku do 4 badanych grup: biznes, rząd, media, organizacje pożytku publicznego (NGOs). Instytucje rządowe, pozarządowe, firmy oraz organizacje korzystają z tego raportu by poprawić wydajność i efektywność działań.
Żaden pracownik nie przepada za wypełnianiem kolejnych ankiet czy profili umiejętności. Szczególnie, kiedy zadajemy pytania otwarte, na które ludziom nie chce się odpowiadać.
Czy i jak komunikować koronawirusa? (Tytuł oryginalny: As coronavirus spreads, how should employers respond?)
Gig economy to trend, o którym mówi się w zasadzie wszędzie. Niektórzy twierdzą, że w 2020 roku przeżyjemy prawdziwy boom tego zjawiska
Trzy sposoby motywowania (bez stresowania_ zespołów sprzedaży HBRP.PL Autor: Scott K. Edinger, współzałożyciel firmy Edinger Consulting Group.Autor książki The Hidden Leader:
Podcast to nic innego jak cyfrowy dźwięk dostarczany na żądanie lub treści audio przesyłane strumieniowo. Prawda jest taka, że forma ta powoli przejmuje internet - tym bardziej, iż rynek praktycznie całkowicie nasycił się urządzeniami mobilnymi
Specjaliści do spraw komunikacji wewnętrznej zawsze poszukują nowych sposobów na ulepszenie i usprawnienie komunikacji, aby dotrzeć do pracowników w najbardziej efektywny sposób.