Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Zapraszamy na sesje wymiany wiedzy i pomysłów dla praktyków komunikacji wewnętrznej!
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki:
Zapisy i więcej informacji już wkrótce!
Konferencja iComms to:
Zobacz agendę zeszłorocznej edycji konferencji iComms 2023!
Indywidualny raport NeuroColor zawiera m.in:
ChatGPT - choć niektórzy wydają się już z nim dosyć zaprzyjaźnieni, w innych nadal budzi frustrację i zniechęcenie. Po wydaje się prostym poleceniu “Napisz wstęp do artykułu o AI” dostajemy dosyć nudny, banalny i schematyczny tekst. Jak to jest, że inni chwalą sobie wsparcie AI, a Tobie on tylko przeszkadza? Poniżej znajdziesz parę wskazówek, jak poprawić relację z AI, by w końcu uzyskać, to czego dokładnie potrzebujesz.
Zachwyt nad sztuczną inteligencją trwa. Uczymy się nowych narzędzi, by iść z duchem czasu, wprowadzać innowacje lub zwyczajnie ułatwiać sobie swoje codzienne zadania. Większość z nas ma jednak świadomość, że korzystanie z technologicznych zdobyczy AI ma swoją cenę. Dowiedzcie się, w których momentach współpracy z AI powinniśmy zachować szczególną czujność!
Jedną z najłatwiejszych metod mierzenia skuteczności działań komunikacji wewnętrznej jest ankieta, a każda ankieta posiada swój indywidualny kwestionariusz. Aby jednak wyniki ankiet dało się łatwo porównywać, do naszych kwestionariuszy dobieramy odpowiednie skale badań. I to właśnie w tym, Wam dzisiaj pomożemy!