Zdobądź ekspercką, praktyczną i kompleksową wiedzę! Dołącz do grona najlepszych KOMUNIKATORÓW WEWNĘTRZNYCH w Polsce!
Mondelez International, producent przekąsek m.in. Oreo, Cadbury i Milka, regularnie mierzy się z wyzwaniem skutecznej komunikacji do kilkudziesięciu tysięcy pracowników. W obliczu rosnących wymagań z góry zespół komunikacji musiał po raz kolejny zakomunikować swoim pracownikom informacje dotyczące bezpieczeństwa. Na ostatniej konferencji opowiedziała nam o tym Joanna Matryba-Wytwer.
inwestowanie w DEI to nie tylko moralny obowiązek – to także strategiczna decyzja, która przynosi wymierne korzyści. Gdy pracownicy czują się uwzględnieni, są bardziej zaangażowani, kreatywni i lojalni, co bezpośrednio przekłada się na sukces całej organizacji. Ale jak wspierać DEI w komunikacji wewnętrznej?
Z miesiąca na miesiąc ChatGPT i inne modele językowe zmieniają się, rozwijając swoje funkcjonalności. Aby móc w pełni korzystać z ich możliwości, musimy ciągle aktualizować swoją wiedzę i szkolić się w tym temacie. Chcąc korzystać ze sztucznej inteligencji w komunikacji wewnętrznej jesteśmy zmuszeni nauczyć się sztuki wydawania poleceń i rozmawiania z AI - czyli w skrócie promptowania.
ESG - to w skrócie zestaw kryteriów, który daje nam możliwość oceny wpływu działalności firmy na trzy obszary: środowisko (environmental), społeczną odpowiedzialność (social responsibility) oraz tzw. ład korporacyjny (corporate governance). Ale dlaczego my - praktycy komunikacji wewnętrznej - powinniśmy zainteresować się tematem ESG?
Jak zmieniła się komunikacja wewnętrzna na przestrzeni roku? Co na przełomie 2023 i 2024 jest istotne w pracy komunikatorów wewnętrznych i dlaczego? Jakie są globalne trendy, priorytety i wyzwania nadchodzącego czasu, a przede wszystkim gdzie swoje miejsce w tym wszystkim ma nasza rodzima, polska komunikacja wewnętrzna. Porównaliśmy polskie badania z wynikami globalnymi, by dać Wam jasny obraz tego w którą stronę zmierzamy jako komunikatorzy wewnętrzni.
ChatGPT - choć niektórzy wydają się już z nim dosyć zaprzyjaźnieni, w innych nadal budzi frustrację i zniechęcenie. Po wydaje się prostym poleceniu “Napisz wstęp do artykułu o AI” dostajemy dosyć nudny, banalny i schematyczny tekst. Jak to jest, że inni chwalą sobie wsparcie AI, a Tobie on tylko przeszkadza? Poniżej znajdziesz parę wskazówek, jak poprawić relację z AI, by w końcu uzyskać, to czego dokładnie potrzebujesz.
Zachwyt nad sztuczną inteligencją trwa. Uczymy się nowych narzędzi, by iść z duchem czasu, wprowadzać innowacje lub zwyczajnie ułatwiać sobie swoje codzienne zadania. Większość z nas ma jednak świadomość, że korzystanie z technologicznych zdobyczy AI ma swoją cenę. Dowiedzcie się, w których momentach współpracy z AI powinniśmy zachować szczególną czujność!
Jedną z najłatwiejszych metod mierzenia skuteczności działań komunikacji wewnętrznej jest ankieta, a każda ankieta posiada swój indywidualny kwestionariusz. Aby jednak wyniki ankiet dało się łatwo porównywać, do naszych kwestionariuszy dobieramy odpowiednie skale badań. I to właśnie w tym, Wam dzisiaj pomożemy!
Właściwy zestaw narzędzi komunikacji wewnętrznej pozwoli Ci działać lepiej, ograniczy błędy i wpłynie na poziom zaangażowania oraz morale. Korzystając z naszego doświadczenia podczas audytów komunikacji wewnętrznej, stworzyliśmy listę najchętniej używanych narzędzi komunikacji wewnętrznej w Polsce.
O komunikacji wewnętrznej uwzględniającej (neuro)różnorodność opowiedziała nam na zeszłorocznej konferencji iComms Adrianna Kulpa z 10clouds. Poznajcie historię software house’u, który z niezwykłą uważnością podszedł do tego tematu.
Aktualne trendy w większości branż wskazują jeden kierunek - sztuczną inteligencję (AI). Branża komunikacji wewnętrznej też może (a nawet powinna!) otworzyć się na możliwości, które niesie ze sobą AI. Poznajmy, w jaki sposób można wykorzystać sztuczną inteligencję w komunikacji wewnętrznej.
Wszyscy wiemy, jak ważne są badania prowadzone wśród pracowników. Aby wyciągać wnioski i usprawniać kolejne działania potrzebujemy danych, które pokażą nam co robimy dobrze, a co należy poprawić. Ale żeby dojść do poziomu analizy, trzeba zacząć od samego początku, czyli… zadania dobrych pytań.
Zastanawiasz się, jak stworzyć newsletter, który zainteresuje Twoich współpracowników? Masz łatwość w tworzeniu treści, ale trudno Ci zatrzymać uwagę ludzi? Tu niczym rycerz na białym koniu, przychodzą z pomocą gotowe szablony newsletterów. Dowiedz się, jak z nich korzystać.