Zapraszamy do wysłuchania najnowszego odcinka podcastu iComms! Tym razem Ada Borucka miała przyjemność gościć Tomka Cieślaka z Rossmann Polska, aby porozmawiać o fascynującym procesie budowania społeczności wewnątrz firmy.
Zapraszamy do wysłuchania najnowszego odcinka podcastu iComms! Tym razem Ada Borucka miała przyjemność gościć Michała Pietrzykowskiego z Green Caffe Nero, który odpowiada za komunikację wewnętrzną, employer branding oraz kulturę w tej znanej sieci kawiarni.
Zastanawiasz się, co przyniesie przyszłość pracy? Raport Microsoft Work Trend Index 2025 wskazuje na rosnącą rolę firm, których fundamentem są inteligencja AI na żądanie, zespoły ludzi i agentów AI oraz nowa rola dla każdego – "agent bossa". Według autorów raportu w ciągu 2-5 lat ten model będzie standardem.
Wiemy już, że tematy polityczne naturalnie przenikają do środowiska zawodowego, choć skłonność do otwartego wyrażania poglądów różni się w zależności od wieku czy trybu pracy. Jednak rola lidera w kształtowaniu atmosfery wokół polityki w pracy jest wyjątkowa. Jego słowa i działania mają znacznie większą wagę i mogą wywoływać konkretne, często dalekosiężne skutki.
Polityka, niezależnie od naszych intencji, przenika do przestrzeni zawodowej. W gorącym okresie, zwłaszcza przed wyborami, staje się tematem, o którym rozmawiamy nawet jeśli intuicyjnie czujemy, że może nie jest to najlepsze miejsce na takie dyskusje. Raport Wpływ rozmów o polityce na relacje i komunikację między pracownikami przybliża skalę tego zjawiska i pokazuje, jak różnie podchodzą do niego pracownicy w Polsce.
Jako komunikatorzy wewnętrzni dobrze wiemy, jak dynamicznie zmieniają się potrzeby pracowników i jak ważne jest dostarczanie im trafnych, aktualnych i angażujących treści. Aby nadążać za trendami i stale podnosić jakość naszych działań, potrzebujemy sprawdzonych źródeł wiedzy. I właśnie tutaj z pomocą przychodzi najnowszy raport SWOOP Analytics 2025 SharePoint Intranet Benchmarking Report – kompleksowe opracowanie, które pokazuje, jak w praktyce funkcjonują intranety w organizacjach na całym świecie.
Zapraszamy do wysłuchania najnowszego odcinka podcastu iComms! Tym razem Ada Borucka rozmawia z Michałem Pietrzykowskim, odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną, employer branding oraz kulturę w Green Caffe Nero.
Nie trzeba mieć milionów obserwujących w mediach społecznościowych, żeby być influencerem. Czasem wystarczy przerwa na kawę przy firmowym ekspresie. Bo właśnie wtedy, w kuchni, w windzie, na firmowym czacie albo w drodze do domu tworzy się coś, co w dzisiejszym świecie znaczy więcej niż rozbudowane konta w mediach - realna opinia. To właśnie na tych polach rozgrywa się prawdziwa bitwa o wizerunek firmy. A broń jest schowana w…ustach pracowników. To oni są naszymi najlepszymi (a czasem niestety najgorszymi) influencerami.
Zapraszamy do najnowszego odcinka podcastu iComms! Tym razem Ada Borucka miała przyjemność gościć Katarzynę Gebel, szefową komunikacji wewnętrznej w grupie Allegro, aby porozmawiać o niezwykłej kampanii z okazji 25-lecia Allegro na polskim rynku.
Czy Twoja komunikacja wewnętrzna naprawdę wspiera pracowników, czy raczej ich przeciąża? Poznaj najlepsze praktyki i dowiedz się, jak optymalizować działania w kanałach komunikacji wewnętrznej, by realnie wpływać na dobrostan zespołu.
Zapraszamy do wysłuchania najnowszego odcinka podcastu iComms! Tym razem Ada Borucka miała przyjemność porozmawiać z Katarzyną Gebel, szefową komunikacji wewnętrznej w całej grupie Allegro.
Poprawa komunikacji menedżerów liniowych wskoczyła na drugie miejsce na liście priorytetów komunikacyjnych firm w 2025 roku. To mocny sygnał: liderzy stają są kluczowym ogniwem komunikacyjnym organizacji. Już nie tylko zarządzają zadaniami, ale tłumaczą strategię, budują zaangażowanie i pomagają ludziom odnaleźć się w zmianach.
A gdybyśmy nie musieli zgadywać, co nasz rozmówca ma na myśli, bo rozumielibyśmy go od pierwszego zdania? Albo gdybyśmy od razu wiedzieli, jak skutecznie rozmawiać z naszym szefem, kiedy jego myślenie opiera się na tabelkach w Excelu, a nasze na wizji lepszych relacji i komunikacji? Brzmi to jak nierozwiązywalne sudoku? Może i tak, ale dzięki badaniu NeuroColor możemy tę łamigłówkę rozwiązać. I to całkiem efektywnie!