Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!
Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!
Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Już po raz 6. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży. Kliknij tutaj, by zobaczyć co działo się podczas poprzedniej edycji.
Łączy nas komunikacja wewnętrzna i chęć jej efektywnego wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia w Waszych organizacjach.
Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:
Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.
Dla kogo?
Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną,
Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej
w firmie,
Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą,
Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami,
Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.
Z roku na rok coraz więcej pojawia się badań i raportów dotyczących komunikacji wewnętrznej. Dzięki nim mamy benchmarki i KPI, które pomagają nam sprawdzić/upewnić się, czy kierunek, jaki obieramy, jest właściwy. Możemy też porównać się z innymi organizacjami. A co chyba kluczowe – możemy prezentować nasze wyniki do decydentów, zarządów i wykazywać wymierne efekty naszego działania.
Podczas tego wystąpienia:
Zapraszamy!
Komunikacja wewnętrzna na uczelni to sztuka dotarcia do każdego – od studenta, przez profesorów, po pracowników administracyjnych. W świecie, w którym priorytetem staje się szybkie zdobywanie i przyswajanie informacji skuteczna i angażująca komunikacja to prawdziwe wyzwanie – szczególnie w środowisku akademickim. Posłuchajcie o tym, jak radzimy sobie z tym na SWPS.
Podczas tej prelekcji posłuchacie o tym:
Nasz przekaz trafia do blisko 120 000 urzędników i urzędniczek administracji rządowej z ponad 1 700 urzędów. Jak radzimy sobie z komunikacją do tak dużej i rozproszonej grupy bez dedykowanego portalu, ani nawet maila?
Podczas tej prelekcji dowiecie się:
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Według Badania Komunikacji Wewnętrznej w Polsce w około 1/5 organizacji w Polsce w ogóle nie komunikuje się tematów ESG
Jeśli już są podejmowane, w większości ich głównym celem jest zachęcenie pracowników do wspierania lokalnych społeczności i organizacji charytatywnych (53% firm).
Odpowiedzialność społeczna, środowiskowa i kwestie związane z zarządzeniem to tematy, o których jako komunikatorzy wewnętrzni powinniśmy mówić więcej. Ale dlaczego właściwie to aż tak ważne, byśmy się nimi interesowali?
Zapraszamy do udziału w panelu dyskusyjnym, który rzuci nieco więcej światła na tę ważną kwestię!
Czy komunikacja wewnętrzna i produkt mogą iść w parze? Zdecydowanie tak. Połączenie pracowników, komunikacji i produktów jest nie tylko możliwe, ale i kluczowe dla budowania silnego zaangażowania. Podzielę się swoim doświadczeniem i zdradzę jak stworzyć spójny przekaz, wzbudzić zainteresowanie produktami i zbudować wokół nich pozytywną atmosferę.
Opowiem o tym:
Zaangażowany i otwarty na rozmowę Managing Director i skuteczny zespół komunikacji – to klucz do sukcesu wewnętrznej komunikacji! W trakcie tej prelekcji dowiesz się, jak regularna, merytoryczna, a jednocześnie przystępna komunikacja naszego MD i EXCO Managers stała się codziennością w naszej firmie. Przedstawię krok po kroku jak budujemy wzajemną, angażującą komunikację, która wspiera nie tylko realizację naszych celów biznesowych, ale buduje naszą kulturę organizacyjną.
O czym jeszcze opowiem podczas tego wystąpienia:
Kanban to metoda zwinnego zarządzania pracą zespołu. Dzięki wizualizacji zadań, zespół może łatwiej i szybciej kończyć zadania – tak, słowo KOŃCZYĆ ma tutaj wyjątkowe znaczenie
Zapraszam na prezentację, z której dowiecie się więcej na temat korzyści wprowadzenia metody Kanban w komunikacji wewnętrznej.
Podczas tego wystąpienia opowiem o tym:
Przerwa lunchowa
Podczas tej dyskusji porozmawiamy o tym:
Jedyne co w życiu pewne, to zmiana – zbyt banalne?… ale prawdziwe. Jak wykorzystać komunikację wewnętrzną w procesie zarządzania zmianą? Czy da się zaangażować pracowników w proces pomimo obaw, jakie im towarzyszą?
Na podstawie naszych doświadczeń związanych ze zmianą biura, opowiemy o tym :
Dr Michael Carriger z Trinity Washington University zebrał doświadczonych menedżerów w uniwersyteckiej auli i podzielił ich na dwie grupy.
Pierwsza dostała do przeczytania typowy korporacyjny slajd, na którym za pomocą danych i wykresów próbowano zilustrować najważniejsze założenia strategii.
Druga dostała te same informacje, ale w formie historii o tym, jak firma będzie działać już w niedalekiej przyszłości.
Następnie dr Carriger poprosił badanych o wypełnienie testu, oceniającego znajomość i zrozumienie zaprezentowanej strategii. Kto poradził sobie z testem lepiej? Nie Ci, którzy dostali typowy slajd z danymi i wykresami. Ci, którzy przeczytali krótką historię. Informowanie przegrało z opowiadaniem.
I o tym będzie nasze wystąpienie.
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Czy w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie wciąż jest miejsce na komunikację wewnętrzną? Jaka jest szansa, że sztuczna inteligencja odbierze nam pracę? Jak zmieni się komunikacja wewnętrzna w ciągu kolejnych lat i czy jesteśmy na tę zmianę przygotowani? Zapraszamy do dyskusji!
Podczas tego panelu porozmawiamy m.in. o:
Przez ostatni rok zainteresowanie sceną polityczną w Polsce zdecydowanie wzrosło. Z zapartym tchem oglądaliśmy momentami transmisje live z obrad Sejmowych. Chętnie obserwujemy i komentujemy potyczki słowne polityków różnych stron, ale czy jesteśmy świadomi jak wpływa to na naszą komunikację firmową?
Podczas tej prelekcji:
Myślisz o tym, żeby zacząć komunikować z pomocą filmów? Chcesz tworzyć swoje własne produkcje wewnątrz organizacji, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Ten warsztat w praktyczny sposób wprowadzi Cię w świat wideo w komunikacji wewnętrznej byś z lekkością Spielberga zaczął opowiadać o tym, co dzieje się u Ciebie w firmie!
Podczas tego warsztatu dowiesz się:
Poznasz też:
Zapraszamy!
W pracy komunikatora wewnętrznego ważne jest, aby dobrze znać narzędzia z których korzystamy. Produkty Microsoft są popularnym rozwiązaniem, ale nie wszyscy znają kompleksową platformę Microsoft Viva. Łączy ona narzędzia i aplikacje potrzebne do komunikacji i uzyskiwania opinii, prowadzenia analiz, osiągania celów i uczenia się w jednym ujednoliconym rozwiązaniu. Niedawno zaprezentowane rozszerzenie AI (Copilot) oferuje nowy wymiar pracy, wspierając efektywność i łatwość tworzenia treści.
Na tym warsztacie:
Przerwa lunchowa
Chcesz zakomunikować pracownikom, że wartością firmy jest „wzajemne zaufanie”? Bądź jak Towarzystwo Ubezpieczeń Warta. Powieś w wejściu do firmy jeden z 499 zderzaków Ferrari Monza SP1, warty, bagatela, tyle co nowe Porsche Boxter. Ale dlaczego? Dlatego, że kiedy klient „Warty” wjechał w ten zderzak na jednym z warszawskich skrzyżowań, firma mogła szukać kruczków prawnych, pozwalających uniknąć likwidacji szkody. Mogła, bo która ubezpieczalnia tego nie robi. Mogła, bo jej klient wpłacił dopiero 400 zł składki. Mogła, ale nie chciała – po prostu zlikwidowała szkodę. Historia o zderzaku Ferrari pokazuje, że w Warcie „wzajemne zaufanie” to nie tylko komunikowana wartość – to organizacyjna codzienność.
Takie historie, które pokazują wartości firmy w działaniu to domena nie tylko Warty. W trakcie warsztatu poszukamy historii, które dobrze opowiedzą wartości i Twojej firmy. A następnie pokażemy co trzeba zrobić, żeby pomóc tym historiom krążyć po organizacji.
Omówimy 5 niezbędnych do tego działań działu komunikacji wewnętrznej:
Dzięki tym działaniom nie będziesz już musiał(a) regularnie komunikować pracownikom wartości firmy. Usłyszą o nich od kolegów i koleżanek w opowiadanych na korytarzach i w kuchniach historiach. A te nie tylko pomogą wartości zapamiętać, ale i w zgodzie z nimi zadziałać. Na przykład wtedy, kiedy znów zdarzy się szkoda o wartości kilkuset tysięcy złotych.
W pracy komunikatora wewnętrznego ważne jest, aby dobrze znać narzędzia z których korzystamy. Produkty Microsoft są popularnym rozwiązaniem, ale nie wszyscy znają kompleksową platformę Microsoft Viva. Łączy ona narzędzia i aplikacje potrzebne do komunikacji i uzyskiwania opinii, prowadzenia analiz, osiągania celów i uczenia się w jednym ujednoliconym rozwiązaniu. Niedawno zaprezentowane rozszerzenie AI (Copilot) oferuje nowy wymiar pracy, wspierając efektywność i łatwość tworzenia treści.
Na tym warsztacie:
Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!
Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl
PAKIETY KONFERENCYJNE
EARLY BIRD (do 15.09) |
STANDARD | KLIENT iComms | |
Pakiet Standard: 1 dzień konferencji
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
1600 PLN netto |
1900 PLN netto | 1710 PLN netto |
Pakiet Premium: 2 dni konferencji
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
3350 PLN netto |
3900 PLN netto |
3510 PLN netto |
Pakiet Full: 2 dni konferencji + dostęp do platformy edukacyjnej na pół roku
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
3550 PLN netto |
4150 PLN netto |
3735 PLN netto |
Pakiet Workshop: Warsztaty w 2 dniu konferencji
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
2200 PLN netto |
2600 PLN netto |
2340 PLN netto |
Pakiet Agent: dostęp do platformy edukacyjnej
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
750 PLN netto |
900 PLN netto |
810 PLN netto |
Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.
Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa
Hotel partnerski dla uczestników:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji. W sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox: magda.cox@icomms.pl lub tel. 532 991 012.
unikalna wiedza, cenna praktyka, networking