Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!

Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!

VI edycja konferencji iComms

Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Już po raz 6. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży. Kliknij tutaj, by zobaczyć co działo się podczas poprzedniej edycji.

Łączy nas komunikacja wewnętrzna i chęć jej efektywnego wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia w Waszych organizacjach.

Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:

  • jakie są nowe wyzwania
    w komunikacji, 
  • jak efektywnie wykorzystywać narzędzia, 
  • jak inspirować pracowników do angażowania się w swoją pracę.

Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.

Dla kogo?

Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną,

Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej
w firmie,

Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą,

Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami,

Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.

2
dni (konferencja + warsztaty)
13
wystąpień praktyków
4
praktyczne warsztaty
150
praktyków komunikacji wewnętrznej

ZOBACZ CO DZIAŁO SIĘ W ZESZŁYM ROKU


AGENDA

9:00-9:10

Intro

  • wstęp
  • powitanie uczestników
Adriana Borucka
Adriana Borucka
managing partner
9:10-9:35

State of internal communication - przegląd najnowszych badań i danych o komunikacji wewnętrznej.

Z roku na rok coraz więcej pojawia się badań i raportów dotyczących komunikacji wewnętrznej. Dzięki nim mamy benchmarki i KPI, które pomagają nam sprawdzić/upewnić się, czy kierunek, jaki obieramy, jest właściwy. Możemy też porównać się z innymi organizacjami. A co chyba kluczowe – możemy prezentować nasze wyniki do decydentów, zarządów i wykazywać wymierne efekty naszego działania.

Podczas tego wystąpienia:

  • przedstawimy wybrane dane zarówno z Polskich jak i zagranicznych raportów o komunikacji wewnętrznej
  • wskażemy możliwe ścieżki interpretacji tych badań
  • podzielimy się najlepszymi benchmarkami dla naszej branży

Zapraszamy!

Adriana Borucka
Adriana Borucka
managing partner
Edyta Blachowska
Edyta Blachowska
dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej
9:35-10:00

Automatyzacja i personalizacja komunikacji wewnętrznej do różnorodnych grup - case study SWPS

Komunikacja wewnętrzna na uczelni to sztuka dotarcia do każdego – od studenta, przez profesorów, po pracowników administracyjnych. W świecie, w którym priorytetem staje się szybkie zdobywanie i przyswajanie informacji skuteczna i angażująca komunikacja to prawdziwe wyzwanie – szczególnie w środowisku akademickim. Posłuchajcie o tym, jak radzimy sobie z tym na SWPS.

Podczas tej prelekcji posłuchacie o tym:

  • jak projektować komunikację w rozproszonej i zróżnicowanej wspólnocie,
  • jak wpływać na satysfakcję i budowanie zaangażowania osób studiujących i pracujących na uniwersytecie,
  • jak przeprowadzić transformację w obszarze Customer Experience i komunikacji wewnętrznej,
  • jakie metody i narzędzia (SalesForce) usprawniają zarządzanie informacją.
Marta Komor
Marta Komor
dyrektorka komunikacji i obsługi
10:00-10:30

Jak sprawnie komunikować do grupy 120 000 pracowników? Komunikacja wewnętrzna w sektorze publicznym

Nasz przekaz trafia do blisko 120 000 urzędników i urzędniczek administracji rządowej z ponad 1 700 urzędów. Jak radzimy sobie z komunikacją do tak dużej i rozproszonej grupy bez dedykowanego portalu, ani nawet maila?

Podczas tej prelekcji dowiecie się:

  • z jakich narzędzi korzystamy w Departamencie Służby Cywilnej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,
  • przed jakimi wyzwaniami komunikacyjnymi stajemy i jakie mamy na nie sposoby,
  • jak budujemy wizerunek służby cywilnej wśród członkiń i członków korpusu.
Mateusz Pawelec
Mateusz Pawelec
naczelnik Wydziału Komunikacji i Organizacji
Kamil Rodzik
Kamil Rodzik
zastępca dyrektora
10:30-10:50

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

10:50-11:30

ESG - dlaczego i jak powinniśmy o nie dbać w komunikacji wewnętrznej? - PANEL DYSKUSYJNY

Według Badania Komunikacji Wewnętrznej w Polsce w około 1/5 organizacji w Polsce w ogóle nie komunikuje się tematów ESG
Jeśli już są podejmowane, w większości ich głównym celem jest zachęcenie pracowników do wspierania lokalnych społeczności i organizacji charytatywnych (53% firm).

Odpowiedzialność społeczna, środowiskowa i kwestie związane z zarządzeniem to tematy, o których jako komunikatorzy wewnętrzni powinniśmy mówić więcej. Ale dlaczego właściwie to aż tak ważne, byśmy się nimi interesowali?

Zapraszamy do udziału w panelu dyskusyjnym, który rzuci nieco więcej światła na tę ważną kwestię!

Justyna Niebutkowska-Jończyk
Justyna Niebutkowska-Jończyk
menedżerka komunikacji wewnętrznej
Katarzyna Gaweł
Katarzyna Gaweł
head of DEI
Magdalena Feliniak
Magdalena Feliniak
kierownik ds. komunikacji wewnętrznej i budowania wizerunku pracodawcy
11:30-11:55

Hej, chcesz coś z Avonu? Budowanie komunikacji wewnętrznej i zaangażowania pracowników wokół produktu.

Czy komunikacja wewnętrzna i produkt mogą iść w parze? Zdecydowanie tak. Połączenie pracowników, komunikacji i produktów jest nie tylko możliwe, ale i kluczowe dla budowania silnego zaangażowania. Podzielę się swoim doświadczeniem i zdradzę jak stworzyć spójny przekaz, wzbudzić zainteresowanie produktami i zbudować wokół nich pozytywną atmosferę.

Opowiem o tym:

  • dlaczego w naszej komunikacji wewnętrznej postawiliśmy na produkty,
  • jak budujemy komunikację wewnętrzną i zaangażowania pracowników wokół produktów,
  • w jaki sposób łączymy komunikację wewnętrzną, produkty i CSR,
  • jak piszemy do pracowników (nie tylko o produktach), żeby chcieli czytać.

 

Justyna Kacprzak
Justyna Kacprzak
internal communication coordinator
11:55-12:20

Kiedy liderzy chcą i potrafią rozmawiać z pracownikami – case study Pepco

Zaangażowany i otwarty na rozmowę Managing Director  i skuteczny zespół komunikacji – to klucz do sukcesu wewnętrznej komunikacji! W trakcie tej prelekcji dowiesz się, jak regularna, merytoryczna, a jednocześnie przystępna komunikacja naszego MD i EXCO Managers stała się codziennością w naszej firmie.  Przedstawię krok po kroku jak budujemy wzajemną, angażującą komunikację, która wspiera nie tylko realizację naszych celów biznesowych, ale buduje naszą kulturę organizacyjną.

O czym jeszcze opowiem podczas tego wystąpienia:

  • Jak stworzyliśmy i prowadzimy regularny blog oraz video podcast naszego MD – od pomysłu po realizację.
  • Przykłady tematów i celów, które stoją za sukcesem tego projektu.
  • Jak skutecznie informujemy pracowników o wynikach i strategii firmy, dzięki czemu każdy wie, jak radzimy sobie w realizacji naszych celów.
Alicja Domagała
Alicja Domagała
senior internal communication specialist
12:20-12:45

Kanban w komunikacji wewnętrznej, czyli jak zoptymalizować pracę zespołu.

Kanban to metoda zwinnego zarządzania pracą zespołu. Dzięki wizualizacji zadań, zespół może łatwiej i szybciej kończyć zadania – tak, słowo KOŃCZYĆ ma tutaj wyjątkowe znaczenie
Zapraszam na prezentację, z której dowiecie się więcej na temat korzyści wprowadzenia metody Kanban w komunikacji wewnętrznej. 

Podczas tego wystąpienia opowiem o tym: 

  • jak w rozproszonym zespole komunikacji wewnętrznej pracujemy nad poprawą naszej efektywności, wykorzystując Kanban.
  • jak definiujemy procesy w komunikacji, co przyczynia się do lepszego zrozumienia ról i odpowiedzialności w zespole, a także do szybszego i bardziej efektywnego działania.
  • jak wyciskamy wszystkie soki z Microsoft Planner’a.
  • jak mierzyć wyniki pracy zespołu komunikacji i jak to wpływa na nasz wizerunek.
Anna Kubecka
Anna Kubecka
senior communication advisor
12:45-13:45

Przerwa lunchowa

13:45-14:15

Nowa era HR i komunikacji wewnętrznej - jak zbudować spójny system komunikacji - FIRESIDE CHAT

Podczas tej dyskusji porozmawiamy o tym:

  • jak ułożyć skuteczną współpracę między IC i HR , jak podzielić role i odpowiedzialności oraz opisać wspólne procesy
  • w jaki sposób działać, aby zapewnić spójność w komunikacji do pracowników,
  • czy HR BP powinien/może być jednocześnie Comms BP,
  • jak wzmacniać kompetencje komunikacyjne zespołów HR.
Aleksandra Ossowska
Aleksandra Ossowska
dyrektor HR
Wioleta Siennicka
Wioleta Siennicka
internal communication & employee engagement manager
14.15-14:45

Sztuka narracji zmian w organizacji – informowanie i wspieranie pracowników w procesie zmian.

Jedyne co w życiu pewne, to zmiana – zbyt banalne?… ale prawdziwe. Jak wykorzystać komunikację wewnętrzną w procesie zarządzania zmianą? Czy da się zaangażować pracowników w proces pomimo obaw, jakie im towarzyszą?

Na podstawie naszych doświadczeń związanych ze zmianą biura, opowiemy o tym :

  • Jakie narzędzia i kanały komunikacji warto wykorzystać.
  • Czy ambasadorzy są potrzebni i jaka powinna być ich rola.
  • W jaki sposób reagować na zmieniające się nastroje.
  • Jak efektywnie współpracować z biznesem w celu przeprowadzenia zmiany.
  • Jak sprostać wszystkim oczekiwaniom – czy to w ogóle możliwe?
Justyna Niebutkowska-Jończyk
Justyna Niebutkowska-Jończyk
menedżerka komunikacji wewnętrznej
Katarzyna Muchorska
Katarzyna Muchorska
ekspertka ds. komunikacji korporacyjnej
14:45-15:15

By nie tylko informować - dlaczego warto i jak dzielić się historiami w komunikacji wewnętrznej?

Dr Michael Carriger z Trinity Washington University zebrał doświadczonych menedżerów w uniwersyteckiej auli i podzielił ich na dwie grupy. 

Pierwsza dostała do przeczytania typowy korporacyjny slajd, na którym za pomocą danych i wykresów próbowano zilustrować najważniejsze założenia strategii.
Druga dostała te  same informacje, ale w formie historii o tym, jak firma będzie działać już w niedalekiej przyszłości.  

Następnie dr Carriger poprosił badanych o wypełnienie testu, oceniającego znajomość i  zrozumienie zaprezentowanej strategii. Kto poradził sobie z testem lepiej? Nie Ci, którzy dostali  typowy slajd z danymi i wykresami. Ci, którzy przeczytali krótką historię. Informowanie przegrało z  opowiadaniem.

I o tym będzie nasze wystąpienie. 

  • Pokażemy kiedy, dlaczego i jak warto spróbować podzielić się z pracownikami historią. 
  • Przekażemy Ci wiedzę o tym, jak wykorzystać historie przy komunikowaniu strategii.
  • Z nami dowiesz się także, jak przy pomocy storytellingu wzmacniać kulturę organizacyjną, wspierać w podejmowaniu decyzji, czy zacieśniać współpracę między zespołami.
Bartłomiej Brach
Bartłomiej Brach
wykładowca akademicki, dr UW
Jacek Wasilewski
Jacek Wasilewski
wykładowca akademicki, dr hab. UW
15:15-15:35

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

15:35-16:05

Future of work: przyszłość pracy i komunikacji wewnętrznej - PANEL DYSKUSYJNY

Czy w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie wciąż jest miejsce na komunikację wewnętrzną? Jaka jest szansa, że sztuczna inteligencja odbierze nam pracę? Jak zmieni się komunikacja wewnętrzna w ciągu kolejnych lat i czy jesteśmy na tę zmianę przygotowani? Zapraszamy do dyskusji!

Podczas tego panelu porozmawiamy m.in. o:

  • bliskiej i dalekiej wizji przyszłości komunikacji wewnętrznej
  • roli sztucznej inteligencji, automatyzacji i analizy danych w doskonaleniu procesów komunikacji wewnętrznej.
  • wyzwaniach i szansach nowoczesnego modelu pracy
  • nowych trendach w zakresie komunikacji wizualnej, narracji i historii w budowaniu silnych relacji wewnątrz zespołu.

 

Łukasz Skłodowski
Łukasz Skłodowski
CEO
Karolina Wojdecka
Karolina Wojdecka
senior employee & executive communications manager
16:05-16:35

Wpływ języka debaty publicznej na komunikację wewnętrzną - jak prowadzić dialog w firmie?

Przez ostatni rok zainteresowanie sceną polityczną w Polsce zdecydowanie wzrosło. Z zapartym tchem oglądaliśmy momentami transmisje live z obrad Sejmowych. Chętnie obserwujemy i komentujemy potyczki słowne polityków różnych stron, ale czy jesteśmy świadomi jak wpływa to na naszą komunikację firmową?
Podczas tej prelekcji:

  • odkryjecie, w jaki sposób język polityki przenika do codziennej komunikacji w firmach (na podstawie badań, które przeprowadziliśmy),
  • poznacie sposoby zapobiegania brutalizacji języka komunikacji wewnętrznej,
  • dowiecie się, czy i jak dobrze moderować dialog w organizacji w okresie napięć politycznych.
Adriana Borucka
Adriana Borucka
managing partner
Jarosław Grobelny
Jarosław Grobelny
doktor psychologii
16:35-16:45

Zakończenie konferencji

16:45-17:30

Networking

9:00-12:00

Zrób to samodzielnie! Wideo w komunikacji wewnętrznej - warsztat

Myślisz o tym, żeby zacząć komunikować z pomocą filmów? Chcesz tworzyć swoje własne produkcje wewnątrz organizacji, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Ten warsztat w praktyczny sposób wprowadzi Cię w świat wideo w komunikacji wewnętrznej byś z lekkością Spielberga zaczął opowiadać o tym, co dzieje się u Ciebie w firmie!

Podczas tego warsztatu dowiesz się:

  • jak tworzyć profesjonalne filmy “in house” od podstaw,
  • jak pisać skuteczne scenariusze i tworzyć storyboardy,
  • jak obsługiwać sprzęt, filmować i edytować wideo.

Poznasz też:

  • techniki produkcji wideo, które zwiększą zaangażowanie pracowników Twojej organizacji,
  • zasady dopasowywania strategii wideo do celów biznesowych firmy.

Zapraszamy!

Piotr Kaniowski
Piotr Kaniowski
dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i wewnętrznej, rzecznik prasowy
Aleksandra Grzeszczak
Aleksandra Grzeszczak
ekspertka ds. komunikacji wewnętrznej i EB
9:00-12:00

AI w komunikacji wewnętrznej!

Nowe technologie rozwijają się w zawrotnym tempie. Aby być na bieżąco i w pełni wykorzystać potencjał najnowszych odkryć, regularne aktualizowanie wiedzy jest kluczowe. Nasz warsztat to doskonała okazja, aby uporządkować swoją wiedzę o sztucznej inteligencji i przygotować się na nadchodzące zmiany.

Co zyskasz dzięki udziałowi w warsztacie?

  • Poznasz najnowsze funkcjonalności Generative AI: zdobędziesz praktyczną wiedzę o najświeższych rozwiązaniach i narzędziach, które mogą zrewolucjonizować Twoją pracę.
  • Dowiesz się, jak zbudować strategię wdrożenia AI w Twojej organizacji: skutecznie wprowadzaj sztuczną inteligencję do swojego miejsca pracy, krok po kroku.
  • Poznasz sposoby wykorzystania AI w mierzeniu efektywności komunikacji wewnętrznej: odkryj, jak AI może pomóc w ocenie i poprawie wyników Twoich wewnętrznych kampanii.
  • Wejdziesz w świat samodzielnego tworzenia agentów AI i chatbotów: nauczysz się tworzyć własne narzędzia oparte na AI, które mogą usprawnić Twoją codzienną pracę.

Dla kogo jest ten warsztat?

Ten warsztat jest idealny dla menedżerów, specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej, liderów projektów oraz wszystkich, którzy chcą efektywnie wykorzystać AI w swojej pracy.

Co jeszcze na Ciebie czeka?

Będziemy rozmawiać o Future of Work w kontekście komunikacji wewnętrznej – omówimy szanse i wyzwania oraz sposoby dostosowania się do dynamicznego świata nowych technologii.
Nie przegap tej wyjątkowej okazji, aby poszerzyć swoje horyzonty i przygotować się na przyszłość z AI!
Zapraszamy do udziału!
Łukasz Skłodowski
Łukasz Skłodowski
CEO
Grzegorz Ciwoniuk
Grzegorz Ciwoniuk
chief technology officer
9:00-12:00

Poznaj Viva Engage – aplikację Microsoft dedykowaną komunikacji wewnętrznej w organizacji.

W pracy komunikatora wewnętrznego ważne jest, aby dobrze znać narzędzia z których korzystamy. Produkty Microsoft są popularnym rozwiązaniem, ale nie wszyscy znają kompleksową platformę Microsoft Viva. Łączy ona narzędzia i aplikacje potrzebne do komunikacji i uzyskiwania opinii, prowadzenia analiz, osiągania celów i uczenia się w jednym ujednoliconym rozwiązaniu. Niedawno zaprezentowane rozszerzenie AI (Copilot) oferuje nowy wymiar pracy, wspierając efektywność i łatwość tworzenia treści.

 Na tym warsztacie:

  • zapoznasz się z możliwościami platformy Microsoft Viva.
  • poznasz funkcje i praktyczne przykłady korzystania z modułu Viva Engage.
  • zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać jego potencjał w Twojej codziennej pracy.
  • otrzymasz odpowiedzi na nurtujące pytania dotyczące tego narzędzia, ale również: MS Teams czy Sharepoint.
Karolina Wojdecka
Karolina Wojdecka
senior employee & executive communications manager
12:00-13:00

Przerwa lunchowa

13:00-16:00

Pozwól historiom krążyć - jak w pięciu krokach włączyć historie w komunikację wewnętrzną

Chcesz zakomunikować pracownikom, że wartością firmy jest „wzajemne zaufanie”? Bądź jak  Towarzystwo Ubezpieczeń Warta. Powieś w wejściu do firmy jeden z 499 zderzaków Ferrari  Monza SP1, warty, bagatela, tyle co nowe Porsche Boxter. Ale dlaczego? Dlatego, że kiedy klient  „Warty” wjechał w ten zderzak na jednym z warszawskich skrzyżowań, firma mogła szukać kruczków prawnych, pozwalających uniknąć likwidacji szkody. Mogła, bo która ubezpieczalnia  tego nie robi. Mogła, bo jej klient wpłacił dopiero 400 zł składki. Mogła, ale nie chciała – po prostu  zlikwidowała szkodę. Historia o zderzaku Ferrari pokazuje, że w Warcie „wzajemne zaufanie” to  nie tylko komunikowana wartość – to organizacyjna codzienność. 

Takie historie, które pokazują wartości firmy w działaniu to domena nie tylko Warty. W trakcie  warsztatu poszukamy historii, które dobrze opowiedzą wartości i Twojej firmy. A następnie  pokażemy co trzeba zrobić, żeby pomóc tym historiom krążyć po organizacji.

 Omówimy 5 niezbędnych do tego działań działu komunikacji wewnętrznej: 

  1. Znajdź czas dla historii.
  2. Gromadź historie.
  3. Dziel się historiami.
  4. Komunikuj historie.
  5. Twórz historie.

Dzięki tym działaniom nie będziesz już musiał(a) regularnie komunikować pracownikom wartości  firmy. Usłyszą o nich od kolegów i koleżanek w opowiadanych na korytarzach i w kuchniach  historiach. A te nie tylko pomogą wartości zapamiętać, ale i w zgodzie z nimi zadziałać. Na  przykład wtedy, kiedy znów zdarzy się szkoda o wartości kilkuset tysięcy złotych.

Jacek Wasilewski
Jacek Wasilewski
wykładowca akademicki, dr hab. UW
Bartłomiej Brach
Bartłomiej Brach
wykładowca akademicki, dr UW
13:00-16:00

Poznaj Viva Engage – aplikację Microsoft dedykowaną komunikacji wewnętrznej w organizacji.

W pracy komunikatora wewnętrznego ważne jest, aby dobrze znać narzędzia z których korzystamy. Produkty Microsoft są popularnym rozwiązaniem, ale nie wszyscy znają kompleksową platformę Microsoft Viva. Łączy ona narzędzia i aplikacje potrzebne do komunikacji i uzyskiwania opinii, prowadzenia analiz, osiągania celów i uczenia się w jednym ujednoliconym rozwiązaniu. Niedawno zaprezentowane rozszerzenie AI (Copilot) oferuje nowy wymiar pracy, wspierając efektywność i łatwość tworzenia treści.

 Na tym warsztacie:

  • zapoznasz się z możliwościami platformy Microsoft Viva.
  • poznasz funkcje i praktyczne przykłady korzystania z modułu Viva Engage.
  • zdobędziesz umiejętności, które pozwolą Ci w pełni wykorzystać jego potencjał w Twojej codziennej pracy.
  • otrzymasz odpowiedzi na nurtujące pytania dotyczące tego narzędzia, ale również: MS Teams czy Sharepoint.
Karolina Wojdecka
Karolina Wojdecka
senior employee & executive communications manager
13:00-16:00

AI w komunikacji wewnętrznej!

Nowe technologie rozwijają się w zawrotnym tempie. Aby być na bieżąco i w pełni wykorzystać potencjał najnowszych odkryć, regularne aktualizowanie wiedzy jest kluczowe. Nasz warsztat to doskonała okazja, aby uporządkować swoją wiedzę o sztucznej inteligencji i przygotować się na nadchodzące zmiany.

Co zyskasz dzięki udziałowi w warsztacie?

  • Poznasz najnowsze funkcjonalności Generative AI: zdobędziesz praktyczną wiedzę o najświeższych rozwiązaniach i narzędziach, które mogą zrewolucjonizować Twoją pracę.
  • Dowiesz się, jak zbudować strategię wdrożenia AI w Twojej organizacji: skutecznie wprowadzaj sztuczną inteligencję do swojego miejsca pracy, krok po kroku.
  • Poznasz sposoby wykorzystania AI w mierzeniu efektywności komunikacji wewnętrznej: odkryj, jak AI może pomóc w ocenie i poprawie wyników Twoich wewnętrznych kampanii.
  • Wejdziesz w świat samodzielnego tworzenia agentów AI i chatbotów: nauczysz się tworzyć własne narzędzia oparte na AI, które mogą usprawnić Twoją codzienną pracę.

Dla kogo jest ten warsztat?

Ten warsztat jest idealny dla menedżerów, specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej, liderów projektów oraz wszystkich, którzy chcą efektywnie wykorzystać AI w swojej pracy.

Co jeszcze na Ciebie czeka?

Będziemy rozmawiać o Future of Work w kontekście komunikacji wewnętrznej – omówimy szanse i wyzwania oraz sposoby dostosowania się do dynamicznego świata nowych technologii.
Nie przegap tej wyjątkowej okazji, aby poszerzyć swoje horyzonty i przygotować się na przyszłość z AI!
Zapraszamy do udziału!
Łukasz Skłodowski
Łukasz Skłodowski
CEO
Grzegorz Ciwoniuk
Grzegorz Ciwoniuk
chief technology officer

Prelegenci

Wioleta Siennicka
MSD
internal communication & employee engagement manager
Kamil Rodzik
Departament Służby Cywilnej, KPRM
zastępca dyrektora
Mateusz Pawelec
Departament Służby Cywilnej, KPRM
naczelnik Wydziału Komunikacji i Organizacji
Alicja Domagała
Pepco
senior internal communication specialist
Jarosław Grobelny
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
doktor psychologii
Bartłomiej Brach
Uniwersytet Warszawski
wykładowca akademicki, dr UW
Jacek Wasilewski
Uniwersytet Warszawski
wykładowca akademicki, dr hab. UW
Anna Kubecka
Vattenfall
senior communication advisor
Justyna Niebutkowska-Jończyk
Grupa Lux Med
menedżerka komunikacji wewnętrznej
Magdalena Feliniak
grupa spółek DANONE
kierownik ds. komunikacji wewnętrznej i budowania wizerunku pracodawcy
Katarzyna Muchorska
Grupa Lux Med
ekspertka ds. komunikacji korporacyjnej
Aleksandra Grzeszczak
CANAL+
ekspertka ds. komunikacji wewnętrznej i EB
Katarzyna Gaweł
Ringier Axel Springer Polska
head of DEI
Marta Komor
Uniwersytet SWPS
dyrektorka komunikacji i obsługi
Piotr Kaniowski
CANAL+ Polska
dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i wewnętrznej, rzecznik prasowy
Aleksandra Ossowska
MSD
dyrektor HR
Justyna Kacprzak
Avon Cosmetics Poland
internal communication coordinator
Edyta Blachowska
Bank Gospodarstwa Krajowego
dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej
Karolina Wojdecka
Microsoft
senior employee & executive communications manager
Łukasz Skłodowski
Workai
CEO
Grzegorz Ciwoniuk
Workai
chief technology officer
Adriana Borucka
PinPoint
managing partner

Spotkanie praktyków komunikacji wewnętrznej

Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!

 

 

Zarejestruj się

Uczestnik 1
Uczestnik 2
Uczestnik 3
Uczestnik 4

kontakt

Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl

PAKIETY KONFERENCYJNE

EARLY BIRD (do 15.09)
STANDARD KLIENT iComms
Pakiet Standard: 1 dzień konferencji

  • udział w 1. dniu konferencji na żywo: prelekcje z możliwością zadawania pytań                       
  • lunch
  • 1h sesja networkingowa po konferencji
  • 2 miesiące dostępu do innowacyjnej platformy edukacyjnej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.,
    • wytrenowane narzędzie AI dostosowane do potrzeb komunikatorów wewnętrznych.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

1600 PLN
netto
1900 PLN netto 1710 PLN netto
Pakiet Premium: 2 dni konferencji

  • udział w 1. dniu konferencji: prelekcje
  • lunch w 1 i 2 dniu konferencji
  • 1h sesja networkingowa po konferencji
  • udział w 2 warsztatach dnia 2.
  • 2 miesiące dostępu do innowacyjnej platformy edukacyjnej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.,
    • wytrenowane narzędzie AI dostosowane do potrzeb komunikatorów wewnętrznych.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

3350 PLN
netto
3900 PLN
netto
3510 PLN
netto
Pakiet Full: 2 dni konferencji + dostęp do platformy edukacyjnej na pół roku

  • udział w 1. dniu konferencji: prelekcje
  • lunch w 1 i 2 dniu konferencji
  • 1h sesja networkingowa po konferencji
  • udział w 2 warsztatach dnia 2.
  • 6 miesięcy dostępu do innowacyjnej platformy edukacyjnej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.,
    • wytrenowane narzędzie AI dostosowane do potrzeb komunikatorów wewnętrznych.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

3550 PLN
netto
4150 PLN
netto
3735 PLN
netto
Pakiet Workshop: Warsztaty w 2 dniu konferencji

  • udział w 2. dniu konferencji: warsztaty
  • lunch w 2 dniu konferencji
  • dostęp do materiałów po warsztatach
  • 2 miesiące dostępu do innowacyjnej platformy edukacyjnej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.,
    • wytrenowane narzędzie AI dostosowane do potrzeb komunikatorów wewnętrznych.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

2200 PLN
netto
2600 PLN
netto
2340 PLN
netto
Pakiet Agent: dostęp do platformy edukacyjnej

  • 6 miesięcy dostępu do innowacyjnej platformy edukacyjnej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.,
    • wytrenowane narzędzie AI dostosowane do potrzeb komunikatorów wewnętrznych.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

750 PLN
netto
900 PLN
netto
810 PLN
netto

Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

lokalizacja konferencji

Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa

Hotel partnerski dla uczestników:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji. W sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox: magda.cox@icomms.pl lub tel. 532 991 012.

Partnerzy