Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!
Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!
Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Już po raz 5. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży.
Łączy nas komunikacja wewnętrzna i chęć jej efektywnego wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia w Waszych organizacjach.
Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:
Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.
Dla kogo?
Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną,
Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej
w firmie,
Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą,
Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami,
Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.
Dzisiaj komunikacja wewnętrzna to również mówienie i pisanie o ludziach i o ich pasjach. Wizerunek firmy często jest budowany przez oryginalny – ale i skuteczny – team building. A najlepszą integrację zapewnia nam sport. Rywalizacja, która buduje relacje? Dlaczego nie!
Opowiemy o tym:
Pokażemy też:
Świat wokół nas ewoluuje w zawrotnym tempie, a transformacja cyfrowa staje się nieodzownym elementem sukcesu w każdej dziedzinie. Ale jak odkryć potencjał, jaki drzemie w digitalu, gdy chodzi o komunikację wewnętrzną? Jak skutecznie wykorzystać narzędzia cyfrowe, dysponując ograniczonymi zasobami i niewielkim budżetem?
Podczas tego wystąpienia dowiesz się o:
“Posłuchaj, ta praca ma sens”, to kampania, która z jednej strony jest opowieścią o zespołach Demant i ich codziennej pracy, a z drugiej strony to historie ludzi, którzy w swoim życiu pokonują niejedną barierę.
Podczas tej prelekcji dowiesz się:
Dzień dobry! Nazywam się Anna Fiskus.
Jestem tam, gdzie dzieje się coś ważnego dla pracowników Ministerstwa Finansów.
Co robię na co dzień?
Kim jestem? Poznajmy się!
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Dlaczego wykres kołowy to fiat multipla świata statystyki? Jak wizualizować dane i o nich opowiadać? To prezentacja ważna dla wszystkich tych, którzy prezentują dane numeryczne i wykresy oraz chcą sprawić, by na ich widok publiczność trzęsła się z ekscytacji jak nóżki w galarecie.
Dzięki prelekcji:
Kto z nas nie zna kultowego ciasteczka Oreo, czy kultowej konsoli Xbox? Te dwie giga marki połączyły siły, aby zdobyć jeszcze więcej fanów w Europie.
Dzięki prezentacji dowiesz się:
Zapraszamy do świata Mondelēz International, znanego na całym świecie producenta przekąsek takich marek jak Oreo, belVita i LU, czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids.
Na te i inne pytanie odpowiedzi znajdą się w prezentacji Krzysztofa. Będzie to zestaw gotowych argumentów ułatwiających rozmowy z radami, zarządami i osobami dyrektorskimi o tym, dlaczego warto komunikować włączanie osób LGBTQ+ i stawać się firmą sojuszniczą tej społeczności.
Przerwa lunchowa
Z komunikacją jak z wodą – zawsze znajdzie ujście, więc po co tracić czas na jej organizowanie. Dlaczego Ty właściwie to robisz? Takie pytanie słyszymy od wielu współpracowników, a nawet znajomych. Ale tam, gdzie brzegi rzek są uregulowane i kontrolowane, zagrożenie spada. Jak zatem przekonać niedowiarków, że komunikacja ochroni ich organizację przed powodzią informacji i bodźców?
Podczas tej prelekcji usłyszysz:
W 2020 roku zaczęliśmy myśleć o nowym intranecie. Plany były ambitne i rozpoczęła się rewolucja.
Nasz intranet to dziś kompleksowa platforma łącząca w sobie:
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Stajesz przed wyzwaniem stworzenia nowej strategii komunikacji wewnętrznej i zdajesz sobie sprawę, że 50% osób pracujących w Twojej firmie to pokolenie Z. Co robisz?
Opowiem o tym:
W codzienności komunikacyjnej spotykamy się nieraz z sytuacją, kiedy ten sam, lub podobny temat musimy zakomunikować ponownie, czasami nawet do tej samej grupy.
Podczas wystąpienia dowiesz się:
Poznaj doświadczenia Mondelez International w budowaniu kultury bezpieczeństwa.
Umiejętność wykorzystania sztucznej inteligencji w komunikacji wewnętrznej może przynieść duże korzyści.
Jednocześnie są ryzyka, których musimy być świadomi.
O możliwościach AI, praktycznym wykorzystaniu, obawach i realiach porozmawiamy w gronie naszych ekspertów.
Zapraszamy na warsztat: “AI w komunikacji wewnętrznej: od teorii do praktyki”.
Podczas spotkania:
To nie tylko teoria! Przejdziesz również do praktycznych działań, w których na własnej skórze przekonasz się, jak AI może wesprzeć proces planowania i tworzenia kampanii wewnętrznych. Stworzysz plany kampanii, wygenerujesz grafiki, przekształcisz treści tekstowe w multimedialne formy jak filmy i podcasty, a także nauczysz się, jak publikować te kampanie w intranecie. Podczas warsztatu nie zabraknie zagadnień związanych z prawami autorskimi, etyką oraz aspektami prawno-organizacyjnymi. Poznasz obecne trendy, i wykraczając poza Generative AI, zastanowisz się nad przyszłością tej technologii i jej potencjalnymi zagrożeniami.
Przygotuj się na fascynującą podróż po świecie sztucznej inteligencji w komunikacji wewnętrznej!
W trakcie warsztatu dowiesz się, m.in.:
Naucz się praktycznych narzędzi do generowania obrazów i animacji za pomocą AI, które ułatwią Twoje codzienne obowiązki oraz nadadzą wyjątkowość Twoim projektom.
Podczas warsztatu odkryjesz:
Nie tylko dowiesz się, jak korzystać z AI w projektowaniu graficznym dla komunikacji wewnętrznej, ale także wyjdziesz z warsztatu z konkretnymi rezultatami. Na warsztat zabierz ze sobą laptop albo tablet (z dostępem do Internetu), ponieważ podczas warsztatu, wykorzystując narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, będziesz miał okazję stworzyć kilka grafik lub animacji na interesujące Ciebie tematy.
Przerwa lunchowa
Marta Rogalewska zaprasza Was na multimedialny plac zabaw z przystępną instrukcją obsługi i luźną atmosferą. Wspólnie spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, które wybrzmiewa coraz częściej (i głośniej!) we wszystkich firmach, które chcą tworzyć wartościowe multimedialne treści edukacyjne: JAK TO ZROBIĆ IN-HOUSE? Jaki sprzęt warto kupić (a na co szkoda pieniędzy)? Jak się zorganizować? Na czym nagrywać? W czym montować? Gdzie publikować? Jak się odważyć?
Przyjdźcie! A będziecie mogli osobiście przetestować sprzęt techniczny wspierający amatorską/półprofesjonalną produkcję audio i wideo:
💡 OŚWIETLENIE
🎤 MIKROFONY
🔴 SPRZĘT NAGRYWAJĄCY
📲 APKI I OPROGRAMOWANIE do postprodukcji
Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!
Magda Cox
kierownik projektu
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl
PAKIETY KONFERENCYJNE
EARLY BIRD (do 15.09.2023) |
STANDARD | KLIENT iComms | |
Pakiet Standard: 1 dzień konferencji
· udział w 1. dniu konferencji na żywo: prelekcje z możliwością zadawania pytań · lunch |
1250 PLN netto |
1500 PLN netto | 1350 PLN netto |
Pakiet Premium: 2 dni konferencji · udział w 1. dniu konferencji: prelekcje |
3050 PLN netto |
3500 PLN netto |
3150 PLN netto |
Pakiet Full: 2 dni konferencji + dostęp do nagrań
· udział w 1. dniu konferencji: prelekcje |
3450 PLN netto |
3950 PLN netto |
3555 PLN netto |
Pakiet Basic: dostęp do nagrań
· dostęp do wszystkich nagrań |
750 PLN netto |
900 PLN netto |
800 PLN netto |
Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.
Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa
Hotel partnerski dla uczestników:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji. W sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox: magda.cox@icomms.pl lub tel. 532 991 012.
unikalna wiedza, cenna praktyka, networking