Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!

Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!

V edycja konferencji iComms

Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Już po raz 5. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży.

Łączy nas komunikacja wewnętrzna i chęć jej efektywnego wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia w Waszych organizacjach.

Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:

  • jakie są nowe wyzwania
    w komunikacji, 
  • jak efektywnie wykorzystywać narzędzia, 
  • jak inspirować pracowników do angażowania się w swoją pracę.

Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.

Dla kogo?

Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną,

Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej
w firmie,

Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą,

Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami,

Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.

2
dni (konferencja + warsztaty)
13
wystąpień praktyków
4
praktyczne warsztaty
150
praktyków komunikacji wewnętrznej

ZOBACZ CO DZIAŁO SIĘ W ZESZŁYM ROKU


AGENDA

8:50-9:00

Intro

  • wstęp
  • powitanie uczestników
Adriana Borucka
Adriana Borucka
managing partner
9:00-9:25

Case study: Dobra komunikacja… przez sport. Jak budujemy relacje oparte na wspólnym celu?

Dzisiaj komunikacja wewnętrzna to również mówienie i pisanie o ludziach i o ich pasjach. Wizerunek firmy często jest budowany przez oryginalny – ale i skuteczny – team building. A najlepszą integrację zapewnia nam sport. Rywalizacja, która buduje relacje? Dlaczego nie!

Opowiemy o tym:

  • jak połączyć strategię komunikacji marki z aktywnością sportową (i przy okazji zbudować największe wyzwanie w całym sektorze bankowym w Polsce 😉),
  • jak zaangażowanie Zarządu wpływa na działanie całego zespołu,
  • w jaki sposób pandemia wpłynęła na losy Wyzwania Sportowego SGB (spojler: pozytywnie 😉),
  • czy warto zaangażować pracowników i pracowniczki…
  • …i jakie znaczenie dla całego projektu mają ambasadorzy.

 

Pokażemy też:

  • jakie narzędzia w komunikacji wykorzystujemy, żeby zmobilizować ludzi do działania,
  • jak przełożyć wspólne działania na realizację celów biznesowych.
Katarzyna Miler
Katarzyna Miler
specjalistka ds. marketingu i komunikacji
Rafał Łopka
Rafał Łopka
główny specjalista ds. komunikacji
9:25-9:50

Tech & Comms, czyli nasz pomysł na TV dla pracowników (bez wielkich budżetów🙂)

Świat wokół nas ewoluuje w zawrotnym tempie, a transformacja cyfrowa staje się nieodzownym elementem sukcesu w każdej dziedzinie. Ale jak odkryć potencjał, jaki drzemie w digitalu, gdy chodzi o komunikację wewnętrzną? Jak skutecznie wykorzystać narzędzia cyfrowe, dysponując ograniczonymi zasobami i niewielkim budżetem?

Podczas tego wystąpienia dowiesz się o:

  • telewizji wewnętrznej – chwilowa moda czy must have?
  • komunikacyjnej pętli – Digi Signage rozwiązanie idealne?
Daria Kuźnik
Daria Kuźnik
manager corporate communication
9:50-10:15

Kampania o wartościach, która chwyciła pracowników za serca. Bo ta praca naprawdę ma sens!

“Posłuchaj, ta praca ma sens”, to kampania, która z jednej strony jest opowieścią o zespołach Demant i ich codziennej pracy, a z drugiej strony to historie ludzi, którzy w swoim życiu pokonują niejedną barierę. 

Podczas tej prelekcji dowiesz się:  

  • skąd pomysł na kampanię? 
  • dlaczego nie zawsze można znaleźć sens tej pracy? 
  • jak wykorzystać zaangażowanie liderów? 
  • jak patrzeć szerzej na komunikację? 
  • co w tym wszystkim jest najważniejsze? 

 

Anna Czyżewska
Anna Czyżewska
starszy specjalista ds. komunikacji i wizerunku pracodawcy
10:15-10:40

Wirtualna korespondentka w Ministerstwie Finansów. Poznajcie Annę Fiskus.

Dzień dobry! Nazywam się Anna Fiskus.
Jestem tam, gdzie dzieje się coś ważnego dla pracowników Ministerstwa Finansów.

Co robię na co dzień?

  • współtworzę wewnętrzny Microsoft Teams i docieram do wszystkich;
    zapraszam na wydarzenia;
  • relacjonuję życie Ministerstwa Finansów od kuchni;
  • przynoszę praktyczne narzędzia m.in. do pracy zdalnej;
  • podpowiadam, jak odnaleźć się w naszym ogromnym gmachu.

Kim jestem? Poznajmy się!

Maria Jakubowska
Maria Jakubowska
ekspertka kierująca Zespołem Komunikacji Wewnętrznej
10:40-11:00

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

11:00-11:45

Jak wizualizować dane i o nich opowiadać, tak żeby przekonać?

Dlaczego wykres kołowy to fiat multipla świata statystyki? Jak wizualizować dane i o nich opowiadać? To prezentacja ważna dla wszystkich tych, którzy prezentują dane numeryczne i wykresy oraz chcą sprawić, by na ich widok publiczność trzęsła się z ekscytacji jak nóżki w galarecie.

Dzięki prelekcji:

  • dowiesz się jakie są zasady opowiadania o danych liczbowych, 
  • posłuchasz o tym, jak dobrać typ wykresu do różnego rodzaju danych,
  • poznasz konkretne techniki, które sprawią, że Twoje prezentacje oparte na liczbach będą ciekawe, poprawne, a także pozwolą Ci osiągnąć zamierzone cele,
  • zobaczysz najczęstsze błędy w prezentacji danych liczbowych i dowiesz się o sposobach na to, by ich uniknąć.
Janina Bąk
Janina Bąk
statystyczka, aktywistka, autorka bestsellerowych książek o statystyce,
11:45-12:10

Oreo Xbox – czyli o tym, jak nasi pracownicy zostali włączeni w kampanię marketingową

Kto z nas nie zna kultowego ciasteczka Oreo, czy kultowej konsoli Xbox? Te dwie giga marki połączyły siły, aby zdobyć jeszcze więcej fanów w Europie. 

Dzięki prezentacji dowiesz się:

  • jak marka Oreo zaangażowała pracowników firmy, aby zostali jej ambasadorami,
  • jak kampania Oreo Xbox wpłynęła na zaangażowanie pracowników Mondelez International w Europie.

 

Zapraszamy do świata Mondelēz International, znanego na całym świecie producenta przekąsek takich marek jak Oreo, belVita i LU, czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids.

Joanna Matryba-Wytwer
Joanna Matryba-Wytwer
CGA manager supply chain
12:10-12:35

Jak przekonać przekonanych? O odpowiadaniu na obawy interesariuszy wewnętrznych dotyczące bycia firmą sojuszniczą osób LGBTQ+

  • Jakie są możliwe ryzyka związane z komunikacją o włączaniu osób LGBTQ+ i jak się na nie przygotować?
  • Jak rynek i konsumenci reagują na firmy, które otwarcie popierają równe prawa dla osób LGBTQ+?
  • Co zrobić, aby nie być posądzonym o pink washing i jakich błędów unikać?

 

Na te i inne pytanie odpowiedzi znajdą się w prezentacji Krzysztofa. Będzie to zestaw gotowych argumentów ułatwiających rozmowy z radami, zarządami i osobami dyrektorskimi o tym, dlaczego warto komunikować włączanie osób LGBTQ+ i stawać się firmą sojuszniczą tej społeczności.

Krzysztof Janiak
Krzysztof Janiak
starszy koordynator ds. rozwoju obszaru klientów i programów branżowych
12:35-13:00

Jesteśmy w trakcie ustalania tematu prelekcji :)

Rafał Mikołajczyk
Rafał Mikołajczyk
dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR
13:00-13:45

Przerwa lunchowa

13:45-14:10

Naszą siłą jest nasz głos. Strategia DEI w Ringier Axel Springer Polska.

Pełen opis prelekcji wkrótce

Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz
Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz
head of DEI
14:10-14:35

Kiedy budujesz świadomość i przestrzeń na komunikację tam, gdzie potrzeba jest wciąż nieuświadomiona!

Z komunikacją jak z wodą – zawsze znajdzie ujście, więc po co tracić czas na jej organizowanie. Dlaczego Ty właściwie to robisz? Takie pytanie słyszymy od wielu współpracowników, a nawet znajomych. Ale tam, gdzie brzegi rzek są uregulowane i kontrolowane, zagrożenie spada. Jak zatem przekonać niedowiarków, że komunikacja ochroni ich organizację przed powodzią informacji i bodźców?

Podczas tej prelekcji usłyszysz:

  • o śledztwie jako pierwszym kroku do stworzenia przestrzeni na komunikację,
  • o tym, że aby przekonać kogoś do komunikacji trzeba nie tylko „gadać” ale i liczyć,
  • że jak czegoś nie można, ale bardzo się chce, to można.
Monika Dykalska-Pawlak
Monika Dykalska-Pawlak
expert operation quality specialist
14:35-15:00

Jak wdrożyliśmy 1 platformę komunikacyjną dla ponad 30 000 odbiorców w świecie Żabki (także tych bez maila!).

W 2020 roku zaczęliśmy myśleć o nowym intranecie. Plany były ambitne i rozpoczęła się rewolucja.

Nasz intranet to dziś kompleksowa platforma łącząca w sobie:

  • podstawowe funkcjonalności intranetu, wykorzystujące technologię AI
  • aplikacja mobilna, łącząca wszystkich pracowników
  • główna platforma komunikacyjna
  • i dużo więcej, zobaczycie sami!
Wojtek Mrugalski
Wojtek Mrugalski
head of employee and franchisee communications
15:00-15:15

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

15:15-15:40

Pokolenie Z w komunikacji wewnętrznej - jak zbadaliśmy ich potrzeby i zadziałaliśmy w odpowiedzi na to, co odkryliśmy.

Stajesz przed wyzwaniem stworzenia nowej strategii komunikacji wewnętrznej i zdajesz sobie sprawę, że 50% osób pracujących w Twojej firmie to pokolenie Z. Co robisz? 

Opowiem o tym:

  • Jak powstał pomysł i zespół projektowy do przeprowadzenia diagnostyki pokolenia Z w organizacji liczącej 3600 pracowników rozlokowanych w 66 jednostkach. 
  • Które obszary poza komunikacją wewnętrzną postanowiliśmy zbadać. 
  • Jakie kwestionariusze stworzyliśmy oraz jak wyglądało badanie.
  • Do jakich wniosków doszliśmy, po przeprowadzeniu badania
  • Jakie kroki stały się priorytetem do wdrożenia w strategii komunikacji wewnętrznej. 
Monika Lembas
Monika Lembas
lider komunikacji wewnętrznej
15:40-16:05

Odgrzewany kotlet, czyli kampania o bezpieczeństwie w odsłonie nr 562!

W codzienności komunikacyjnej spotykamy się nieraz z sytuacją, kiedy ten sam, lub podobny temat musimy zakomunikować ponownie, czasami nawet do tej samej grupy. 

Podczas wystąpienia dowiesz się:

  • jak podeszliśmy do powtarzających się tematów w nowy, innowacyjny sposób oraz gdzie szukaliśmy kreatywnych rozwiązań,
  • z jakich narzędzi skorzystaliśmy, a które dostosowaliśmy do naszych potrzeb,
  • jak zaangażowaliśmy zarząd do skutecznej komunikacji projektu wewnętrznego.

 

Poznaj doświadczenia Mondelez International w budowaniu kultury bezpieczeństwa.

Joanna Matryba-Wytwer
Joanna Matryba-Wytwer
CGA manager supply chain
16:05 - 16:30

Panel dyskusyjny - AI w komunikacji wewnętrznej

Umiejętność wykorzystania sztucznej inteligencji w komunikacji wewnętrznej może przynieść duże korzyści.

Jednocześnie są ryzyka, których musimy być świadomi.

O możliwościach AI, praktycznym wykorzystaniu, obawach i realiach porozmawiamy w gronie naszych ekspertów.

Adriana Borucka
Adriana Borucka
managing partner
Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz
Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz
head of DEI
Łukasz Skłodowski
Łukasz Skłodowski
CEO
Wojtek Mrugalski
Wojtek Mrugalski
head of employee and franchisee communications
16:30-17:00

Sesja z prelegentami

9:00-12:00 / 13:00-16:00

AI w komunikacji wewnętrznej!

Zapraszamy na warsztat: “AI w komunikacji wewnętrznej: od teorii do praktyki”.

Podczas spotkania:

  • poznasz kluczowe aspekty związane z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w komunikacji wewnętrznej organizacji,
  • dowiesz się, jakie są wyzwania, możliwości oraz przykłady użycia AI,
  • odkryjesz tajniki Generative AI i przeanalizujesz dostępne narzędzia, takie jak ChatGPT, Canva, czy narzędzia generatywne do wideo i audio.

 

To nie tylko teoria! Przejdziesz również do praktycznych działań, w których na własnej skórze przekonasz się, jak AI może wesprzeć proces planowania i tworzenia kampanii wewnętrznych. Stworzysz plany kampanii, wygenerujesz grafiki, przekształcisz treści tekstowe w multimedialne formy jak filmy i podcasty, a także nauczysz się, jak publikować te kampanie w intranecie. Podczas warsztatu nie zabraknie zagadnień związanych z prawami autorskimi, etyką oraz aspektami prawno-organizacyjnymi. Poznasz obecne trendy, i wykraczając poza Generative AI, zastanowisz się nad przyszłością tej technologii i jej potencjalnymi zagrożeniami.

Przygotuj się na fascynującą podróż po świecie sztucznej inteligencji w komunikacji wewnętrznej!

Łukasz Skłodowski
Łukasz Skłodowski
CEO
Grzegorz Ciwoniuk
Grzegorz Ciwoniuk
chief technology officer
9:00-12:00

Budowanie marki własnej na LinkedIn jako element budowania swojej pozycji w organizacji

W trakcie warsztatu dowiesz się, m.in.: 

  • Co to jest Marka Personalna i od czego zacząć jej budowę,
  • Czym i dla kogo jest nasz profil oraz jak dokładnie powinien być wypełniony, aby LinkedIn zakwalifikował go do najlepszych profili na platformie,
  • Jaki cel można zrealizować dzięki LinkedIn,
  • Jaka jest siła “mojego” głosu na platformie i jak tym zarządzać,
  • Jakie zachowania na portalu są niepożądane,
  • Jak działa algorytm portalu,
  • Co jest ważne kiedy publikuję na LinkedIn,
  • Jak zaangażowanie wpływa na dystrybucję moich treści,
  • Czy warto udostępniać posty,
  • Czym jest #BossBranding, kogo dotyczy i jak robić go skutecznie.
Marcin Banaszkiewicz
Marcin Banaszkiewicz
trener LinkedIn, CEO
9:00-12:00 / 13:00-16:00

Stwórz wciągającą grafikę dzięki mocy AI

Naucz się praktycznych narzędzi do generowania obrazów i animacji za pomocą AI, które ułatwią Twoje codzienne obowiązki oraz nadadzą wyjątkowość Twoim projektom.

Podczas warsztatu odkryjesz:

  • różnorodne narzędzia AI do tworzenia grafik zarówno te popularne, jak i te mniej znane
  • możliwości i ograniczenia każdego narzędzia, aby wybrać najlepsze dla swoich potrzeb,
  • skuteczne strategie pisania treści promptów, które pomogą w uzyskiwaniu satysfakcjonujących wyników od narzędzi AI,
  • konkretne kroki, jak używać narzędzi AI do generowania grafik na platformie Canva,
  • cenne wskazówki i praktyczne porady, aby efektywnie wykorzystać potencjał AI w swoich projektach.

 

Nie tylko dowiesz się, jak korzystać z AI w projektowaniu graficznym dla komunikacji wewnętrznej, ale także wyjdziesz z warsztatu z konkretnymi rezultatami. Na warsztat zabierz ze sobą laptop albo tablet (z dostępem do Internetu), ponieważ podczas warsztatu, wykorzystując narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, będziesz miał okazję stworzyć kilka grafik lub animacji na interesujące Ciebie tematy.

Anastasiya Guziy
Anastasiya Guziy
CEO, brand & web designer
12:00-13:00

Przerwa lunchowa

13:00-16:00

Video w komunikacji wewnętrznej od podszewki

Marta Rogalewska zaprasza Was na multimedialny plac zabaw z przystępną instrukcją obsługi i luźną atmosferą. Wspólnie spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, które wybrzmiewa coraz częściej (i głośniej!) we wszystkich firmach, które chcą tworzyć wartościowe multimedialne treści edukacyjne: JAK TO ZROBIĆ IN-HOUSE? Jaki sprzęt warto kupić (a na co szkoda pieniędzy)? Jak się zorganizować? Na czym nagrywać? W czym montować? Gdzie publikować? Jak się odważyć?

Przyjdźcie! A będziecie mogli osobiście przetestować sprzęt techniczny wspierający amatorską/półprofesjonalną produkcję audio i wideo:

💡 OŚWIETLENIE
🎤 MIKROFONY
🔴 SPRZĘT NAGRYWAJĄCY
📲 APKI I OPROGRAMOWANIE do postprodukcji

Marta Rogalewska
Marta Rogalewska
marketing consultant

Prelegenci

Janina Bąk
Janina Daily
statystyczka, aktywistka, autorka bestsellerowych książek o statystyce,
Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz
Ringier Axel Springer Polska
head of DEI
Rafał Mikołajczyk
TVN Warner Bros. Discovery.
dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR
Daria Kuźnik
Henkel Polska
manager corporate communication
Krzysztof Janiak
Deloitte Polska
starszy koordynator ds. rozwoju obszaru klientów i programów branżowych
Joanna Matryba-Wytwer
Mondelez International
CGA manager supply chain
Monika Dykalska-Pawlak
Nordea
expert operation quality specialist
Wojtek Mrugalski
Żabka Polska
head of employee and franchisee communications
Maria Jakubowska
Ministerstwo Finansów
ekspertka kierująca Zespołem Komunikacji Wewnętrznej
Katarzyna Miler
SGB-Bank S.A.
specjalistka ds. marketingu i komunikacji
Anna Czyżewska
Demant Polska
starszy specjalista ds. komunikacji i wizerunku pracodawcy
Rafał Łopka
SGB-Bank S.A.
główny specjalista ds. komunikacji
Monika Lembas
Decathlon
lider komunikacji wewnętrznej
Marta Rogalewska
Gold&Finch
marketing consultant
Marcin Banaszkiewicz
myLOGO
trener LinkedIn, CEO
Anastasiya Guziy
hello anagu
CEO, brand & web designer
Łukasz Skłodowski
Workai
CEO
Grzegorz Ciwoniuk
Workai
chief technology officer
Adriana Borucka
PinPoint
managing partner

Spotkanie praktyków komunikacji wewnętrznej

Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!

 

 

Zarejestruj się

Uczestnik 1
Uczestnik 2
Uczestnik 3
Uczestnik 4

kontakt

Magda Cox
kierownik projektu
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl

 

PAKIETY KONFERENCYJNE

EARLY BIRD
(do 15.09.2023)
STANDARD KLIENT iComms
Pakiet Standard: 1 dzień konferencji

· udział w 1. dniu konferencji na żywo: prelekcje z możliwością zadawania pytań                                                      · lunch
· 1h sesja networkingowa po konferencji
· dostęp do prezentacji po konferencji przez 12 miesięcy
· 15% zniżka na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

1250 PLN
netto
1500 PLN netto 1350 PLN netto

Pakiet Premium: 2 dni konferencji

· udział w 1. dniu konferencji: prelekcje
· lunch w 1 i 2 dniu konferencji
· 1h sesja networkingowa po konferencji
·
udział w 2 warsztatach dnia 2.
·
dostęp do prezentacji po konferencji przez 12 miesięcy
· 15% zniżka na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

3050 PLN
netto
3500 PLN
netto
3150 PLN
netto
Pakiet Full: 2 dni konferencji + dostęp do nagrań

· udział w 1. dniu konferencji: prelekcje
· lunch w 1 i 2 dniu konferencji
· 1h sesja networkingowa po konferencji
·
udział w 2 warsztatach dnia 2.
·
dostęp do prezentacji po konferencji przez 12 miesięcy
· dostęp do wszystkich nagrań
z konferencji przez 12 miesięcy
· 15% zniżka na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

3450 PLN
netto
3950 PLN
netto
3555 PLN
netto
Pakiet Basic: dostęp do nagrań

· dostęp do wszystkich nagrań
z konferencji przez 12 miesięcy

· 10% zniżka na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

750 PLN
netto
900 PLN
netto
800 PLN
netto

Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

lokalizacja konferencji

Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa

Hotel partnerski dla uczestników:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji. W sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox: magda.cox@icomms.pl lub tel. 532 991 012.

Partnerzy