Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!

Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!

IV edycja konferencji iComms

Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Już po raz 4. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży.

Łączy nas komunikacja wewnętrzna i chęć jej efektywnego wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia w Waszych organizacjach.

Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:

  • jakie są nowe wyzwania w komunikacji, 
  • jak efektywnie wykorzystywać narzędzia, 
  • jak inspirować pracowników do angażowania się w swoją pracę

Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.

Dla kogo?

Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną

Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie

Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą

Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami

Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach

2
dni (konferencja + warsztaty)
14
wystąpień praktyków
4
praktyczne warsztaty
150
praktyków komunikacji wewnętrznej

ZOBACZ CO DZIAŁO SIĘ W ZESZŁYM ROKU


AGENDA

9:00-9:15

Intro

  • wstęp
  • powitanie uczestników
  • przegląd danych na temat komunikacji wewnętrznej w Polsce
Adriana Borucka
Adriana Borucka
Managing Partner
9:15-9:40

Międzynarodowa komunikacja wewnętrzna – jak radzić sobie z różnorodnością?

Jak wygląda komunikacja wewnętrzna w firmie, która działa międzynarodowo?

Czy w każdym kraju sprawdzają się takie same narzędzia i kanały komunikacji?

  • poznaj sposoby konstruowania kampanii wewnętrznych w różnych regionach,
  • dowiedz się, jak dostosować swoje działania pod kątem różnic kulturowych,
  • poszerz swoją wiedzę na temat najnowszych trendów i inspiracji w komunikacji wewnętrznej.

 

Podczas spotkania dowiesz się, jak to robimy w CEMEX!

Katarzyna Górniak-Łojek
Katarzyna Górniak-Łojek
menadżer ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej CEMEX Europe
9:40-10:05

Ile znaczy wirtualne miejsce pracy?

Media społecznościowe to aktualnie nieodłączny element życia każdego z nas. Nie dziwi więc, że chętnie używamy ich również w kontaktach zawodowych. Żeby jednak komunikacja przebiegała sprawnie trzeba wiedzieć, jak z nimi współpracować.

Dzięki tej prelekcji dowiesz się:

  • jak ważny jest feedback w czasach, gdy informacja zalewa nas z każdej strony,
  • czy możliwe jest utrzymanie bliskich relacji przy pomocy nowoczesnych narzędzi komunikacji,
  • dlaczego Workplace jest lepszy od kafeterii i jak efektywnie korzystać z niego
    w komunikacji wewnętrznej.

 

Sprawdź, jak to działa w Rossmannie!

Kamil Janiszewski
Kamil Janiszewski
starszy specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
10:05-10:30

Zagrajmy o klimat

Eksperci są zgodni – sytuacja w sektorze energetycznym jest najtrudniejsza od lat. Firmy dotkliwie odczuwają skutki wysokich cen prądu i szukają sposobów na oszczędności. Naszym najcenniejszym sojusznikiem w tej sytuacji są oczywiście pracownicy. Zdobycie poparcia dla sprawy, która wymaga wysiłku, a w pewnych sytuacjach obniża komfort pracy, może jednak stanowić wyzwanie!

Podczas prelekcji:

  • poznasz pomysły na inicjatywy proekologiczne, które możesz wdrożyć w swojej firmie,
  • dowiesz się, jak zaangażować pracowników w zmianę,
  • wysłuchasz, dlaczego warto zadbać o spójność na każdym etapie działań.
Joanna Doan
Joanna Doan
Internal Communications Lead
10:30-10:45

Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

10:45-11:10

How to RED? – czyli jak pisać do wszystkich

Jeśli chcesz dowiedzieć się jaką moc mają słowa i zaklęcia w świecie twórców_czyń Wiedźmina, CD PROJEKT RED, ta prezentacja jest dla Ciebie!

Język inkluzywny zwykle łączony jest z potrzebami komunikacyjnymi osób LGBTQ+, jednak obejmuje on znacznie więcej grup. 

Podczas prelekcji dowiesz się: 

  • jak w praktyczny sposób zbadać preferencje komunikacyjne osób pracowniczych,
  • jak wprowadzić zmianę,
  • czym jest plain language,
  • co z tym wszystkim ma wspólnego zamiłowanie do sztuk wizualnych.

 

Karolina Koprianiuk
Karolina Koprianiuk
językoznawczyni, komiksolożka i specjalistka inkluzywnej komunikacji wewnętrznej
11:10-11:35

Komunikacja to relacja. Mowa, pismo i ten trzeci…

Pismo buduje dystans. Kiedyś było elitarne, dziś nadal pozwala na namysł. Technologia i rozwój sieci odarły pismo z elitarności. Może więc lepiej porzucić porządkowanie i pisać, jakbyśmy mówili? Co to właściwie znaczy? I czy to możliwe? A przede wszystkim: czy to będzie skuteczne?

Podczas prelekcji:

  • dowiesz się dlaczego pisanie nadal jest wyżej wartościowane niż mówienie,
  • sprawdzisz, czy nie pojawił nam się – obok mowy i pisma – ten trzeci?
  • poznasz ideę prostego języka.
Agnieszka Kula
Agnieszka Kula
dr hab., filolożka i językoznawczyni
11:35-12:00

Jak być w prawdziwym dialogu z pracownikami i budować zaangażowanie także w sytuacji zmian?

Dzięki tej prezentacji dowiesz się:

  • jakie rozwiązania umożliwiają budowanie dwustronnej komunikacji,
  • jak komunikacja wewnętrzna wspiera budowę kultury organizacji,
  • w jaki sposób wykorzystać feedback w dążeniu do efektywności
    w komunikacji wewnętrznej,
  • co wpływa na sukces w komunikacji wewnętrznej.

 

Poznaj doświadczenia Fortum w Polsce!

Małgorzata Czachor
Małgorzata Czachor
dyrektor HR
12:00-12:25

Efektywna komunikacja dzięki wykorzystaniu obrazu i słowa, czyli to co dzisiaj działa najlepiej

Niezależne i rozłączne systemy – werbalny i niewerbalny, mogą uzupełniać się i wpływać na rozumienie informacji oraz ilość zapamiętanej treści. Współgranie obrazu i słowa tworzy skojarzenia, które wzmacniają przekaz, a po określonym czasie przywołują dane.

Dzięki wiedzy zdobytej podczas tej prelekcji, będziesz w stanie wpływać na skuteczność swojego przekazu – tak, by angażował odbiorców i skupiał ich uwagę!

Anna Bednarz
Anna Bednarz
facylitatorka graficzna i trenerka biznesu
12:25-13:10

Przerwa lunchowa

13:10-13:35

Case study: Jak zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nowy intranet w oparciu o badania potrzeb i oczekiwań w firmie?

CANAL+ Polska to organizacja skupiająca niemal 1000 pracowników. Dla usprawnienia komunikacji wewnętrznej w firmie zdecydowano się na wdrożenie nowego narzędzia – intranetu. 

Podczas prelekcji dowiesz się m.in.:

  • jakie czynniki mają wpływ na dobór odpowiedniego narzędzia komunikacji,
  • dlaczego przed przystąpieniem do wdrożenia intranetu warto zbadać potrzeby użytkowników,
  • jak przeprowadzić kampanię wdrażającą intranet,
  • jak budować zasięg narzędzia komunikacji, tak aby publikowane tam treści skutecznie docierały do organizacji,
  • w jaki sposób stworzyć z intranetu główne narzędzie wspierające komunikację w firmie.
Piotr Kaniowski
Piotr Kaniowski
Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i wewnętrznej, rzecznik prasowy
13:35-14:00

Jak komunikacja wewnętrzna może wspierać kształtowanie kultury organizacyjnej i wdrożenie wartości?

Kultura organizacyjna wpływa znacząco na wiele aspektów działania organizacji – wizerunek pracodawcy, sposób pracy i zaangażowanie pracowników, ale także na podejmowanie przez nich decyzji, a w efekcie na wyniki biznesowe.

 Podczas tego wystąpienia dowiesz się:

  • jak sprawić, by pracownicy i pracowniczki nie tylko zrozumieli kulturę organizacyjną, ale też identyfikowali się z nią i działali zgodnie z jej zasadami,
  • jak zaangażować Zarząd do komunikacji wartości,
  • jakie formaty komunikacji wewnętrznej, również niestandardowe, warto rozważyć planując kampanię wewnętrzną.
Monika Trojan-Stelmach
Monika Trojan-Stelmach
kierowniczka zespołu komunikacji wewnętrznej
14:00-14:25

Hybrydowy zawrót głowy – szanse, wyzwania i wnioski

Pandemia wywróciła świat do góry nogami również w obszarze komunikacji wewnętrznej. Musieliśmy myśleć nieszablonowo i daliśmy radę! Obecne powroty do biur wielu firm pokazują, że wraz z malejącym zagrożeniem pandemicznym wracamy na utarte ścieżki, do znanych
i bezpiecznych dla nas schematów, w tym w komunikacji wewnętrznej. Czy słusznie?

Podczas wystąpienia dowiesz się:

  • czego nauczyliśmy się dzięki pandemii?
  • jak skutecznie kaskadować strategię biznesową (w pandemii i nie tylko)?
  • online/offline – czy warto łączyć te 2 opcje?
Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz
Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz
Head of Internal and Engagement Communications
14:25-14:40

Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

14:40-15:05

Case study: Komunikacja wewnętrzna w kryzysie – jak to zadziałało w SOS Wioskach Dziecięcych?

Czwartek miał być spokojnym dniem. Miała być prezentacja podsumowująca 2021 rok, przegląd celów strategicznych itp. Rano 24.02.22 wszystko okazało się nieważne. Odtąd była tylko jedna myśl: uratować dzieci przed koszmarem wojny. Ten dzień i te, które po nim nastąpiły, bardzo zmieniły naszą organizację. Bardzo istotną rolę w tej zmianie odegrała komunikacja wewnętrzna.

Podczas naszej prelekcji opowiemy o:

  • tym, czy można przygotować się do wojny,
  • roli lidera/ki organizacji w komunikacji wewnętrznej w czasie kryzysu,
  • tym, co z wojennych rozwiązań wdrożyliśmy do naszej komunikacji wewnętrznej na stałe.
Anna Choszcz-Sendrowska
Anna Choszcz-Sendrowska
dyrektorka Działu Komunikacji i PR
Aleksandra Granada
Aleksandra Granada
dyrektorka krajowa
15:05-15:30

Spójna komunikacja uwzględniająca neuroróżnorodność

“Jesteśmy tacy sami, choć na ponad 7,8 miliarda sposobów.”

Jak w 10Clouds tworzymy komunikację włączającą, odzwierciedlającą różnorodne potrzeby pracowników?

Podczas prelekcji dowiesz się:

  • dlaczego w 10C troszczymy się o świadomość w obszarze neuroróżnorodności,
  • co i jak komunikujemy, aby sprzyjać uzupełnianiu się mocnych stron naszych ludzi,
  • jakimi sposobami budujemy środowisko pracy, aby odpowiadało na potrzeby wynikające
    z neuroróżnorodności.
Adrianna Kulpa
Adrianna Kulpa
people partner
15:30-15:55

Rosnące znaczenie komunikacji wewnętrznej w czasach nieustannych zmian

W Nationale Nederlanden wiemy, jak ważne jest zaangażowanie pracowników. W komunikacji wewnętrznej dbamy o nie nieustannie, wykorzystując do tego różne narzędzia, takie jak wideo, TV i eventy.

Podczas tej sesji:

  • dowiesz się, w jaki sposób zmienia się rola komunikacji wewnętrznej,
  • zrozumiesz, jak komunikacja wewnętrzna pomaga w zarządzaniu zmianą,
  • poznasz nowe formaty i narzędzia komunikacji angażujące pracowników.
Marta Pokutycka-Mądrala
Marta Pokutycka-Mądrala
corporate affairs and PR director
15:55-16:10

Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

16:10-16:45

Jak wykazywać wartość komunikacji wewnętrznej dla biznesu (i dla Zarządów :-))?

PANEL KOŃCOWY

Marta Pokutycka-Mądrala
Marta Pokutycka-Mądrala
corporate affairs and PR director
Piotr Kaniowski
Piotr Kaniowski
Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i wewnętrznej, rzecznik prasowy
Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz
Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz
Head of Internal and Engagement Communications
16:45-17:00

Podsumowanie i zakończenie konferencji

Krótkie badanie trendów z natychmiastowymi wynikami 🙂

Adriana Borucka
Adriana Borucka
Managing Partner
9:00-12:00 / 13:00-16:00

Pisz, czytaj, pisz. Jak pisać, żeby pozostać w relacji?

Napisać i wysłać – to banalnie proste. Napisać, wysłać, sprawić, że ktoś przeczyta i odpowie, czyli pozostanie w relacji: to w świecie scrollowania danych i skanowania wzrokiem tytułów już spore wyzwanie.

Dzięki temu warsztatowi poznasz zasady budowania relacji przez pisanie.

Agnieszka Kula
Agnieszka Kula
dr hab., filolożka i językoznawczyni
9:00-12:00 / 13:00-16:00

Wykorzystanie myślenia wizualnego do przedstawiania informacji w biznesie

Wizualizacja danych to sposób na graficzną komunikację, która dzięki odpowiednim narzędziom i umiejętnościom ułatwia zapamiętywanie, wzmacnia przekaz, a także zaciekawia odbiorców.

Podczas warsztatu:

  • poznasz zasady wizualnego prezentowania informacji,
  • dowiesz się, jak ich wdrożenie wpływa na odbiorców,
  • nauczysz się, w jaki sposób wykorzystywać myślenie wizualne w biznesie, aby prezentować swoje dane.
Anna Bednarz
Anna Bednarz
facylitatorka graficzna i trenerka biznesu
9:00-12:00 / 13:00-16:00

Mierzenie efektywności działań w komunikacji wewnętrznej

Wyznaczanie KPI i mierzenie efektywności podejmowanych aktywności jest kluczem do usprawnień.

Podczas tego warsztatu dowiesz się:

  • jakie mierniki opisują różne aspekty procesu komunikacji wewnętrznej,
  • jak wyznaczać KPI i jak je prezentować do organizacji,
  • jak analizować dostępne dane pochodzące z systemów mailowych, intranetu czy sieci społecznościowych,
  • o benchmarkach dla komunikacji wewnętrznej.
Adriana Borucka
Adriana Borucka
Managing Partner
Grzegorz Ciwoniuk
Grzegorz Ciwoniuk
Chief Technology Officer
9:00-12:00 / 13:00-16:00

Microsoft Viva – nowe narzędzie w służbie komunikacji wewnętrznej

Chcesz dowiedzieć się, jak usprawnić narzędzia komunikacji w Twojej firmie? Szukasz nowych rozwiązań?

Microsoft Viva to narzędzie łączące platformę Microsoft 365 z aplikacją MS Teams. Dzięki niemu większość organizacji pracy firmy przeniesiesz w jedno miejsce! Microsoft Viva pozwala na ustalanie zadań dla pracowników, poszerzanie ich wiedzy, jak również porozumiewanie się i budowanie społeczności. Oferuje także ciekawe rozwiązania z zakresu wellbeingu.

Ten warsztat pokaże Ci, jak łatwo wdrożyć Vivę w Twojej firmie i jakie korzyści dla komunikacji wewnętrznej daje jej używanie.

Maciej Bandurski
Maciej Bandurski
Modern Work Product Marketing Manager

Prelegenci

Joanna Doan
EY Polska
Internal Communications Lead
Aleksandra Granada
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
dyrektorka krajowa
Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz
Ringier Axel Springer Polska
Head of Internal and Engagement Communications
Kamil Janiszewski
Rossmann
starszy specjalista ds. komunikacji wewnętrznej
Monika Trojan-Stelmach
BNP Paribas
kierowniczka zespołu komunikacji wewnętrznej
Agnieszka Kula
UAM
dr hab., filolożka i językoznawczyni
Karolina Koprianiuk
CD Projekt
językoznawczyni, komiksolożka i specjalistka inkluzywnej komunikacji wewnętrznej
Małgorzata Czachor
Fortum Power and Heat Polska Sp. z o.o.
dyrektor HR
Anna Choszcz-Sendrowska
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce
dyrektorka Działu Komunikacji i PR
Katarzyna Górniak-Łojek
Cemex
menadżer ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej CEMEX Europe
Anna Bednarz
strefaHR
facylitatorka graficzna i trenerka biznesu
Piotr Kaniowski
Canal+ Polska
Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej i wewnętrznej, rzecznik prasowy
Adrianna Kulpa
10Clouds
people partner
Maciej Bandurski
Microsoft
Modern Work Product Marketing Manager
Marta Pokutycka-Mądrala
Nationale Nederlanden Polska
corporate affairs and PR director
Grzegorz Ciwoniuk
workai
Chief Technology Officer
Adriana Borucka
PinPoint Communication Agency
Managing Partner

Spotkanie praktyków komunikacji wewnętrznej

Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!

Zarejestruj się

Uczestnik 1
Uczestnik 2
Uczestnik 3
Uczestnik 4

kontakt

Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl

PAKIETY KONFERENCYJNE

Cena
standardowa
Klient
iComms*
Pakiet Standard: 1 dzień konferencji

· udział w 1. dniu konferencji na żywo: prelekcje z możliwością zadawania pytań
· lunch
· 1h sesja networkingowa po konferencji
· dostęp do prezentacji po konferencji przez 12 miesięcy
· 15% zniżka na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

1250 PLN netto 1000 PLN netto
Pakiet Premium: 2 dni konferencji

· udział w 1. dniu konferencji: prelekcje
· lunch w 1 i 2 dniu konferencji
· 1h sesja networkingowa po konferencji
· udział w 2 warsztatach dnia 2.
· dostęp do prezentacji po konferencji przez 12 miesięcy
· 15% zniżka na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

2500 PLN netto 2000 PLN netto
Pakiet Full: 2 dni konferencji + dostęp do nagrań

· udział w 1. dniu konferencji: prelekcje
· lunch w 1 i 2 dniu konferencji
· 1h sesja networkingowa po konferencji
· udział w 2 warsztatach dnia 2.
· dostęp do prezentacji po konferencji przez 12 miesięcy
· dostęp do wszystkich nagrań z konferencji przez 12 miesięcy
· 15% zniżka na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

3000 PLN netto 2400 PLN netto
Pakiet Basic: dostęp do nagrań

· dostęp do wszystkich nagrań z konferencji przez 12 miesięcy
· 10% zniżka na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

750 PLN netto 600 PLN netto

 

*Aby skorzystać z ceny dla klienta iComms, skorzystaj z kodu, który otrzymałeś w mailu!

* Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

lokalizacja konferencji

Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa

Hotel partnerski dla uczestników:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji, w sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox (dane kontaktowe wyżej).

Partnerzy