e-learning

Akademia Komunikacji Wewnętrznej e-learning

  • Platforma e-learningowa, online

Jeden moduł:

250 zł + 23% VAT

225 zł + 23% VAT

Zapisz się

Cały kurs:

2000 zł + 23% VAT

1790 zł + 23% VAT

Zapisz się

Mamy dla Ciebie coś wyjątkowego – nasz nowy kurs e-learningowy Akademia Komunikacji Wewnętrznej, dzięki któremu zdobędziesz kompleksową wiedzę o komunikacji wewnętrznej.
Znajdziesz w nim: nagrania video, prezentacje, zadania, formatki, szablony i inne materiały, które pomogą Ci wejść na wyższy poziom komunikacyjny i osiągać znacznie lepsze efekty w obszarze komunikacji wewnętrznej!

Akademia Komunikacji Wewnętrznej, nad którym pracowaliśmy w iComms przez kilka ostatnich miesięcy, jest wypełniona po brzegi naszą ekspercką i praktyczną wiedzą o komunikacji wewnętrznej. Jesteśmy ekspertami i praktykami z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji i wiemy jak trudno jest zdobywać wiedzę na jej temat. Dlatego chcemy podzielić się z Tobą tym, czego my nauczyliśmy o komunikacji wewnętrznej przez lata :)

Nowe realia dla komunikatorów

Praca zdalna i nowe wyzwania, z którymi mierzy się teraz wiele osób, zajmujących się komunikacją wewnętrzną, często wymagają nowego podejścia, pogłębiania wiedzy i nowych kompetencji.

Jak sobie z nimi poradzić?

Pomoże Ci w tym Akademia Komunikacji Wewnętrznej – to jedyne takie szkolenie na polskim rynku.

Co je wyróżnia?

  • Kompleksowość zagadnień – to jedyne, tak obszerne szkolenie z komunikacji wewnętrznej na polskim rynku.
  • Wysokiej jakości wiedza, którą przekaże Ci Ada Borucka, jedna z najlepszych ekspertek od komunikacji wewnętrznej w Polsce.
  • To Ty decydujesz, czy chcesz przejść cały kurs, czy wykupić dostęp do modułów tematycznych, które w danym czasie Cię interesują.
  • To od Ciebie zależy kiedy i gdzie przejdziesz szkolenie – przy zakupie pojedynczych modułów dostęp do treści szkoleniowych otrzymasz na miesiąc, a przy zakupie całego kursu aż na 3 miesiące.
  • Sprawdzona formuła – e-learning powstał na bazie Akademii Komunikacji Wewnętrznej, czyli naszego flagowego szkolenia, które realizujemy 2 razy w roku. Teraz nie musisz już czekać na kolejny termin. Możesz wykupić dostęp do e-learningu i zdobywać wiedzę wtedy, kiedy tylko chcesz.
  • Materiały dodatkowe – otrzymasz m.in. formatki, szablony planów komunikacji i inne materiały, które pomogą Ci w codziennej pracy.
  • Zadania, dzięki którym przećwiczysz zdobytą wiedzę.
  • Quizy, dzięki którym sprawdzisz swoją wiedzę.
  • Mentoring – przy zakupie całego kursu otrzymasz 2 godziny indywidualnego mentoringu, z którego możesz skorzystać przez 3 miesiące od daty otrzymania dostępu do platformy szkoleniowej.
OPCJE DODATKOWE:
  • Pakiet 5 godzin mentoringu, który możesz mieć w cenie: 1000 zł + VAT zamiast 1250 zł + VAT – przy kursach zakupionych w przedsprzedaży
  • Indywidualny test kompetencji komunikacyjnych Neurocolor z feedbackiem w języku angielskim – w cenie 800 zł + VAT, zamiast 1250 zł + VAT.

Dla kogo?

  • Dla specjalistów i kierowników odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną
  • Dla ekspertów odpowiedzialnych za działania w obszarze employer brandingu.
  • Dla przedstawicieli działów HR odpowiedzialnych za komunikację procesów biznesowych.
  • Dla osób, które wspierają kadrę menadżerską w komunikacji z zespołami.
  • Dla członków zespołów redakcyjnych.
  • Dla każdego, kto chce zacząć zajmować się komunikacją wewnętrzną.

Wiedza i umiejętności po szkoleniu:

  • Moduł I – Definicja, rola i zadania komunikacji wewnętrznej:
    Poznasz rolę i zadania komunikacji wewnętrznej w organizacji. Dowiesz się, jakie kompetencje powinny mieć osoby i zespoły, które zajmują się komunikacją wewnętrzną i jak komunikacja wewnętrzna wpływa na kulturę organizacyjną firmy. Poznasz też lokalne i globalne wyzwania dla komunikacji wewnętrznej.
  • Moduł II – Projektowanie i planowanie skutecznej komunikacji wewnętrznej:
    Dowiesz się, jak: projektować skuteczną komunikację wewnętrzną, budować strategię i plany komunikacji, wyznaczać cele, dobierać kanały, poznawać i definiować potrzeby oraz oczekiwania odbiorców komunikacji.
  • Moduł III – Spójna komunikacja w firmie:
    Dowiesz się, jak zapewnić spójną komunikację wewnętrzną, jak zbudować kulturę dialogu oraz w jaki sposób przeciwdziałać szumom informacyjnym w organizacji.
  • Moduł IV – Angażująca komunikacja liderska:
    Dowiesz się, jak tworzyć w organizacji angażującą komunikację liderską i dlaczego warto wdrożyć standardy komunikacji liderskiej oraz jak je przygotować. Poznasz też dobre praktyki mierzenia efektywności komunikacji liderskiej.
  • Moduł V – Budowanie kompetencji komunikacyjnych kadry zarządzającej:
    Dowiesz się, jak budować i wzmacniać kompetencje komunikacyjne kadry menedżerskiej. Nauczysz się identyfikować bariery w komunikacji liderskiej i dowiesz się jak im przeciwdziałać. Poznasz też pytania, na które pracownicy chcą znać odpowiedź i dowiesz się jak budować zaangażowanie pracowników.
  • Moduł VI – Content, czyli angażujące treści w komunikacji wewnętrznej:
    Dowiesz się, jak tworzyć kontent i angażujące treści w komunikacji wewnętrznej. Poznasz zasady projektowania i redagowania tekstów oraz korzystania w komunikacji wewnętrznej z infografik, video i podcastów.
  • Moduł VII – Wdrażanie kanałów komunikacji wewnętrznej:
    Dowiesz się, czym jest digital workplace, jak wdrażać nowe kanały i narzędzia komunikacji wewnętrznej oraz w jaki sposób przygotować dobry business case do wdrożenia nowego narzędzia. Poznasz też sposoby na promocję nowego narzędzia i na to, żeby organizacja chciała go używać, i żeby używała go, jak najbardziej efektywnie.
  • Moduł VIII – Komunikacja w kryzysie:
    Dowiesz się, jak prowadzić i tworzyć komunikację kryzysową oraz w jaki sposób komunikować sytuacje kryzysowe lub trudne dla pracowników.
  • Moduł IX – Określanie KPI i badanie efektywności komunikacji:
    Dowiesz się, jak określać KPI, jak przeprowadzić audyt komunikacji wewnętrznej, w jaki sposób badać efektywność działań i jak je optymalizować.

Program

Moduł I

 Definicja, rola i zadania komunikacji wewnętrznej

  • Definicja, zadania, odpowiedzialności zespołów komunikacji wewnętrznej
  • Globalne i lokalne wyzwania dla komunikacji wewnętrznej
  • Zmieniająca się rola osób odpowiedzialnych za komunikację w firmie
  • Nowe wymagane kompetencje ekspertów ds. komunikacji wewnętrznej
  • Komunikacja wewnętrzna a employer branding i employee experience
  • Wpływ komunikacji wewnętrznej na kulturę organizacyjną
  • Badania i trendy dotyczące komunikacji wewnętrznej

250 zł + 23% VAT

225 zł + 23% VAT

  • Definiowanie celów dla komunikacji wewnętrznej w odpowiedzi na cele biznesowe
  • Budowanie strategii komunikacji
  • Identyfikacja i analiza grup odbiorców
  • Identyfikacja osób współodpowiedzialnych za komunikację w firmie
  • Komunikacja wewnętrzna do pracowników zdalnych
  • Przygotowywanie planów komunikacji

250 zł + 23% VAT

225 zł + 23% VAT

  • Budowanie kultury dialogu w organizacji
  • Przeciwdziałanie szumom informacyjnym
  • Komunikacja multikanałowa
  • Ambasadorzy komunikacji – budowanie międzydziałowego zespołu wspierającego komunikację wewnętrzną
  • Komunikacja, która wspiera kulturę organizacyjną

250 zł + 23% VAT

225 zł + 23% VAT

  • Zmieniająca się rola kadry kierowniczej w komunikacji wewnętrznej
  • Definiowanie roli liderów w komunikacji
  • Audyt komunikacji liderskiej
  • Narzędzia wspierające komunikację liderską
  • Zapenienie spójnej komunikacji od menadżerów
  • Wspieranie liderów w rozwoju kompetencji komunikacyjnych
  • Mierzenie efektywności komunikacji liderskiej

250 zł + 23% VAT

225 zł + 23% VAT

  • Opracowywanie standardów komunikacji liderskiej
  • Budowanie planów komunikacji liderskiej
  • Przygotowywanie pakietów do kaskadowania informacji
  • Indywidualne doradztwo dla kadry menadżerskiej
  • Identyfikacja barier w obszarze komunikacji liderskiej i przeciwdziałanie im

250 zł + 23% VAT

225 zł + 23% VAT

  • Zasady projektowania i redagowania komunikatów
  • Jak opowiadać pracownikom historię
  • Warsztat umiejętności pisania tekstów
  • Wykorzystanie infografik, dominująca kultura obrazkowa
  • Wykorzystanie video w komunikacji wewnętrznej
  • Zalety wykorzystywanie podcastów w komunikacji wewnętrznej
  • Komunikacja wizualna – trendy

250 zł + 23% VAT

225 zł + 23% VAT

  • Określanie funkcjonalności i definiowanie Intranet User Case
  • Definiowanie celów biznesowych dla intranetu
  • Definiowanie potrzeb różnych grup odbiorców i nadawców informacji (HR, IT, marketing, PR, sprzedaż, etc)
  • Wybór platformy – prezentacja różnych rozwiązań
  • Budowanie zespołu Super Użytkowników
  • Szkolenie dla zespołu redakcyjnego
  • Kampania promująca nowe narzędzie
  • Angażowanie menadżerów w promocję narzędzia

250 zł + 23% VAT

225 zł + 23% VAT

  • Budowanie zespołu ds. komunikacji w sytuacjach kryzysowych
  • Planowanie komunikacji, czyli co można przygotować wcześniej
  • Właściwy dobór kanałów
  • Język komunikacji w sytuacjach trudnych
  • Plany komunikacji kryzysowej
  • Zapewnienie przepływu informacji w kryzysie
  • Jak zarządzać komunikacją wewnętrzną w kryzysie

250 zł + 23% VAT

225 zł + 23% VAT

  • Podstawowe mierniki skuteczności komunikacji wewnętrznej
  • Dotarcie a zrozumienie – różne kategorie pomiarów
  • Audyt komunikacji wewnętrznej i optymalizacja działań
  • Narzędzia badające efektywność komunikacji wewnętrznej
  • Umiejętność wykorzystania danych wewnętrznych
  • Prezentacja skuteczności podejmowanych działań

250 zł + 23% VAT

225 zł + 23% VAT

nasze mocne strony

Sesje facylitacyjne

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Wiedza

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Kompetencje

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Konsultacje

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Materiały szkoleniowe

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

trener

Adriana Borucka

ekspert ds. komunikacji wewnętrznej i liderskej, trener biznesu, facylitator

Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym w zakresie komunikacji wewnętrznej – wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, audyty komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych kanałów i działań w obszarze digital workplace, komunikacja kryzysowa, zarządzanie zmianą.

Doradza i wspiera kadrę zarządzającą w obszarze komunikacji wewnętrznej, w tym także prowadzi programy mentoringowe z obszaru komunikacji dla menedżerów. Wdraża Standardy Komunikacji Liderskiej w firmach i organizacjach, szkoli zespoły komunikacji, menadżerów i zapewnia rozwój kompetencji komunikacyjnych liderów.

Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Kompanii Piwowarskiej (10 lat), Zeelandii oraz Infersoll Rand (2 lata jako doradca kadry zarządzajacej ds, komunikacji wewnętrznej). Jako niezależny konsultant pracowała z zespołami m.in. ABB, Capgemini, 10 Clouds, Amica, Roche czy SOS Wioski Dziecięce. W ramach szkoleń otwartych przeszkoliła ponad 200 praktyków komunikacji wewnętznej.

Jako certyfikowany trener biznesu oraz facylitator według metodologii Iceberg, w ramach sesji facylitacyjnych pomaga zespołom w wypracowywaniu strategii i rozwiązań oraz szkoli z zakresu prowadzenia efektywnych spotkań wewnętrznych. Jest również jednym z dwóch w Polsce certyfikowanych trenerów Neurocolors.

Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów, AI i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

zaufali nam