Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!
Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!
Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Już po raz 4. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży.
Łączy nas komunikacja wewnętrzna i chęć jej efektywnego wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia w Waszych organizacjach.
Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:
Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.
Dla kogo?
Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną
Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie
Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą
Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami
Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach
Jak wygląda komunikacja wewnętrzna w firmie, która działa międzynarodowo?
Czy w każdym kraju sprawdzają się takie same narzędzia i kanały komunikacji?
Podczas spotkania dowiesz się, jak to robimy w CEMEX!
Media społecznościowe to aktualnie nieodłączny element życia każdego z nas. Nie dziwi więc, że chętnie używamy ich również w kontaktach zawodowych. Żeby jednak komunikacja przebiegała sprawnie trzeba wiedzieć, jak z nimi współpracować.
Dzięki tej prelekcji dowiesz się:
Sprawdź, jak to działa w Rossmannie!
Eksperci są zgodni – sytuacja w sektorze energetycznym jest najtrudniejsza od lat. Firmy dotkliwie odczuwają skutki wysokich cen prądu i szukają sposobów na oszczędności. Naszym najcenniejszym sojusznikiem w tej sytuacji są oczywiście pracownicy. Zdobycie poparcia dla sprawy, która wymaga wysiłku, a w pewnych sytuacjach obniża komfort pracy, może jednak stanowić wyzwanie!
Podczas prelekcji:
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Jeśli chcesz dowiedzieć się jaką moc mają słowa i zaklęcia w świecie twórców_czyń Wiedźmina, CD PROJEKT RED, ta prezentacja jest dla Ciebie!
Język inkluzywny zwykle łączony jest z potrzebami komunikacyjnymi osób LGBTQ+, jednak obejmuje on znacznie więcej grup.
Podczas prelekcji dowiesz się:
Pismo buduje dystans. Kiedyś było elitarne, dziś nadal pozwala na namysł. Technologia i rozwój sieci odarły pismo z elitarności. Może więc lepiej porzucić porządkowanie i pisać, jakbyśmy mówili? Co to właściwie znaczy? I czy to możliwe? A przede wszystkim: czy to będzie skuteczne?
Podczas prelekcji:
Dzięki tej prezentacji dowiesz się:
Poznaj doświadczenia Fortum w Polsce!
Niezależne i rozłączne systemy – werbalny i niewerbalny, mogą uzupełniać się i wpływać na rozumienie informacji oraz ilość zapamiętanej treści. Współgranie obrazu i słowa tworzy skojarzenia, które wzmacniają przekaz, a po określonym czasie przywołują dane.
Dzięki wiedzy zdobytej podczas tej prelekcji, będziesz w stanie wpływać na skuteczność swojego przekazu – tak, by angażował odbiorców i skupiał ich uwagę!
Przerwa lunchowa
CANAL+ Polska to organizacja skupiająca niemal 1000 pracowników. Dla usprawnienia komunikacji wewnętrznej w firmie zdecydowano się na wdrożenie nowego narzędzia – intranetu.
Podczas prelekcji dowiesz się m.in.:
Kultura organizacyjna wpływa znacząco na wiele aspektów działania organizacji – wizerunek pracodawcy, sposób pracy i zaangażowanie pracowników, ale także na podejmowanie przez nich decyzji, a w efekcie na wyniki biznesowe.
Podczas tego wystąpienia dowiesz się:
Pandemia wywróciła świat do góry nogami również w obszarze komunikacji wewnętrznej. Musieliśmy myśleć nieszablonowo i daliśmy radę! Obecne powroty do biur wielu firm pokazują, że wraz z malejącym zagrożeniem pandemicznym wracamy na utarte ścieżki, do znanych
i bezpiecznych dla nas schematów, w tym w komunikacji wewnętrznej. Czy słusznie?
Podczas wystąpienia dowiesz się:
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Czwartek miał być spokojnym dniem. Miała być prezentacja podsumowująca 2021 rok, przegląd celów strategicznych itp. Rano 24.02.22 wszystko okazało się nieważne. Odtąd była tylko jedna myśl: uratować dzieci przed koszmarem wojny. Ten dzień i te, które po nim nastąpiły, bardzo zmieniły naszą organizację. Bardzo istotną rolę w tej zmianie odegrała komunikacja wewnętrzna.
Podczas naszej prelekcji opowiemy o:
“Jesteśmy tacy sami, choć na ponad 7,8 miliarda sposobów.”
Jak w 10Clouds tworzymy komunikację włączającą, odzwierciedlającą różnorodne potrzeby pracowników?
Podczas prelekcji dowiesz się:
W Nationale Nederlanden wiemy, jak ważne jest zaangażowanie pracowników. W komunikacji wewnętrznej dbamy o nie nieustannie, wykorzystując do tego różne narzędzia, takie jak wideo, TV i eventy.
Podczas tej sesji:
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
PANEL KOŃCOWY
Napisać i wysłać – to banalnie proste. Napisać, wysłać, sprawić, że ktoś przeczyta i odpowie, czyli pozostanie w relacji: to w świecie scrollowania danych i skanowania wzrokiem tytułów już spore wyzwanie.
Dzięki temu warsztatowi poznasz zasady budowania relacji przez pisanie.
Wizualizacja danych to sposób na graficzną komunikację, która dzięki odpowiednim narzędziom i umiejętnościom ułatwia zapamiętywanie, wzmacnia przekaz, a także zaciekawia odbiorców.
Podczas warsztatu:
Wyznaczanie KPI i mierzenie efektywności podejmowanych aktywności jest kluczem do usprawnień.
Podczas tego warsztatu dowiesz się:
Chcesz dowiedzieć się, jak usprawnić narzędzia komunikacji w Twojej firmie? Szukasz nowych rozwiązań?
Microsoft Viva to narzędzie łączące platformę Microsoft 365 z aplikacją MS Teams. Dzięki niemu większość organizacji pracy firmy przeniesiesz w jedno miejsce! Microsoft Viva pozwala na ustalanie zadań dla pracowników, poszerzanie ich wiedzy, jak również porozumiewanie się i budowanie społeczności. Oferuje także ciekawe rozwiązania z zakresu wellbeingu.
Ten warsztat pokaże Ci, jak łatwo wdrożyć Vivę w Twojej firmie i jakie korzyści dla komunikacji wewnętrznej daje jej używanie.
Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!
Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl
Cena standardowa |
Klient iComms* |
|
---|---|---|
Pakiet Standard: 1 dzień konferencji
· udział w 1. dniu konferencji na żywo: prelekcje z możliwością zadawania pytań |
1250 PLN netto | 1000 PLN netto |
Pakiet Premium: 2 dni konferencji
· udział w 1. dniu konferencji: prelekcje |
2500 PLN netto | 2000 PLN netto |
Pakiet Full: 2 dni konferencji + dostęp do nagrań
· udział w 1. dniu konferencji: prelekcje |
3000 PLN netto | 2400 PLN netto |
Pakiet Basic: dostęp do nagrań
· dostęp do wszystkich nagrań z konferencji przez 12 miesięcy |
750 PLN netto | 600 PLN netto |
*Aby skorzystać z ceny dla klienta iComms, skorzystaj z kodu, który otrzymałeś w mailu!
* Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.
Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa
Hotel partnerski dla uczestników:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji, w sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox (dane kontaktowe wyżej).
unikalna wiedza, cenna praktyka, networking