iComms Badanie komunikacji wewnętrznej

Pierwsze Badanie Komunikacji Wewnętrznej w Polsce.

Rusza pierwsze kompleksowe Badanie Komunikacji Wewnętrznej 2022 na rynku polskim.

Badanie Komunikacji Wewnętrznej 2022 umożliwi ekspertom z działów komunikacji i HR porównanie praktyk w zakresie:

  • Planowania i realizacja strategii komunikacji wewnętrznej i stopnia dopasowania jej do nowej rzeczywistości.
  • Roli komunikacji wewnętrznej w zakresie kształtowania doświadczeń pracowników i jej wpływu na ich zaangażowanie.
  • Największych wyzwań dla komunikacji wewnętrznej w nowej, cyfrowej rzeczywistości.
  • Nowych kompetencji i roli działów komunikacji wewnętrznej w organizacjach.
  • Metod pracy i sposobów na badanie ich skuteczności.
  • Budżetowania działań komunikacyjnych.

Komunikacja Wewnętrzna w ciągu ostatnich dwóch lat przeszła ogromną transformację. Znamy badania i doniesienia globalne o aktualnej sytuacji, ale brakuje danych z rynku polskiego, które pomogłyby w pełni ocenić stan komunikacji wewnętrznej i skutki, jakie wywarła pandemia COVID-19 na polskie działy IC.

Wypełnij ankietę, a uzyskasz dostęp do unikalnych wyników badań w pierwszej kolejności. Dzięki nim jeszcze lepiej dostosujesz swoje działania do najnowszych trendów oraz potrzeb pracowników i Twojej firmy.

Badanie jest skierowane do liderów oraz specjalistów komunikacji wewnętrznej i HR oraz wszystkich osób mających wpływ na kształt komunikacji wewnętrznej w swoich organizacjach.

chcę wziąć udział w badaniu