SZKOLENIE DEDYKOWANE

Sesje usprawniające komunikację w zespołach zdalnych

Celem sesji zespołowych jest określenie zasad komunikacji w sytuacji, kiedy zespół pracuje zdalnie. Elementem tych warsztatów jest identyfikacja barier hamujących współpracę oraz negatywnie wpływających na relacje w zespole.

Te sesje pomagają zespołom, które muszą poprawić efektywność współpracy oraz przepływ informacji, tak, aby podnieść wydajność całego zespołu. Sesje odbywają się online i prowadzone są  metodami facylitacji, co pozwala uczestnikom poznać techniki  oraz narzędzia prowadzenia efektywnych spotkań online.  W ramach sesji członkowie zespołu określają wzajemne oczekiwania oraz uzgadniają takie zasady komunikacji i współpracy, które realnie wpływają na poprawę zaangażowania.

Efektem sesji jest większa świadomość uczestników w zakresie wzajemnych oczekiwań, wypracowanie spójnych i akceptowanych zasad współpracy oraz integracja zespołu.

Czas trwania 1 sesji: 3h
Grupa warsztatowa - max. 12 osób (1 trener)

Dla kogo?

  • Dla menadżerów, którzy chcą wzmocnić kompetencje zespołów pracujących zdalnie
  • Dla zespołów pracujących zdalnie, które chcą poprawić współpracę
  • Dla zespołów, które chcą wypracować zasady współpracy i komunikacji online
  • Dla menadżerów i ich zespołów, którzy chcą ulepszyć przepływ informacji i poprawić komunikację w zespole zdalnym.

Wiedza i umiejętności po szkoleniu:

  • Umiejętność doboru i korzystania z narzędzi ułatwiających pracę w środowisku zdalnym
  • Znajomość potrzeb i oczekiwań poszczególnych członków zespołu w odniesieniu do pracy w zespole
  • Znajomość kanałów i dobrych praktyk komunikacji w środowisku zdalnym
  • Umiejętność przeciwdziałania barierom hamującym przepływ informacji w zespole w warunkach pracy zdalnej.
  • Umiejętność skutecznego przekazywania informacji zwrotnej do pozostałych członków zespołu.

nasze mocne strony

Sesje facylitacyjne

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Wiedza

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Kompetencje

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Konsultacje

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Materiały szkoleniowe

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

opinie naszych uczestników

trener

Adriana Borucka

ekspert ds. komunikacji wewnętrznej i liderskej, trener biznesu, facylitator

Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym w zakresie komunikacji wewnętrznej – wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, audyty komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych kanałów i działań w obszarze digital workplace, komunikacja kryzysowa, zarządzanie zmianą.

Doradza i wspiera kadrę zarządzającą w obszarze komunikacji wewnętrznej, w tym także prowadzi programy mentoringowe z obszaru komunikacji dla menedżerów. Wdraża Standardy Komunikacji Liderskiej w firmach i organizacjach, szkoli zespoły komunikacji, menadżerów i zapewnia rozwój kompetencji komunikacyjnych liderów.

Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Kompanii Piwowarskiej (10 lat), Zeelandii oraz Infersoll Rand (2 lata jako doradca kadry zarządzajacej ds, komunikacji wewnętrznej). Jako niezależny konsultant pracowała z zespołami m.in. ABB, Capgemini, 10 Clouds, Amica, Roche czy SOS Wioski Dziecięce. W ramach szkoleń otwartych przeszkoliła ponad 200 praktyków komunikacji wewnętznej.

Jako certyfikowany trener biznesu oraz facylitator według metodologii Iceberg, w ramach sesji facylitacyjnych pomaga zespołom w wypracowywaniu strategii i rozwiązań oraz szkoli z zakresu prowadzenia efektywnych spotkań wewnętrznych. Jest również jednym z dwóch w Polsce certyfikowanych trenerów Neurocolors.

Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów, AI i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

Katarzyna Kern

lider HR, facylitator, Coach, trener biznesu

Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma ponad 17-letnie doświadczenie jako lider HR w firmach polskich i międzynarodowych z branży IT, turystyka, outsourcing i retail.

Jej obszarem specjalizacji jest tworzenie Szczęśliwych Miejsc Pracy poprzez kreowania polityki personalnej i budowanie angażującej kultury organizacyjnej, współprace pomiędzy liderami, pracownikami, działami HR oraz Zarządami. Kilkukrotnie w swoich rolach miała okazję odbierać nagrodę Najlepszego Miejsca Pracy w Polsce i głeboko wierzy w to, że każda firma może stać się lepszym miejscem pracy. Na co dzień zajmuje się doradztwem i konsultingiem HR, prowadzi Executive i Life Coaching, a także szkoli i facylituje.

zaufali nam