Poprawa komunikacji menedżerów liniowych wskoczyła na drugie miejsce na liście priorytetów komunikacyjnych firm w 2025 roku. To mocny sygnał: liderzy stają są kluczowym ogniwem komunikacyjnym organizacji. Już nie tylko zarządzają zadaniami, ale tłumaczą strategię, budują zaangażowanie i pomagają ludziom odnaleźć się w zmianach.
Wszyscy wiemy, jak ważne są badania prowadzone wśród pracowników. Aby wyciągać wnioski i usprawniać kolejne działania potrzebujemy danych, które pokażą nam co robimy dobrze, a co należy poprawić. Ale żeby dojść do poziomu analizy, trzeba zacząć od samego początku, czyli… zadania dobrych pytań.
Zastanawiasz się, jak stworzyć newsletter, który zainteresuje Twoich współpracowników? Masz łatwość w tworzeniu treści, ale trudno Ci zatrzymać uwagę ludzi? Tu niczym rycerz na białym koniu, przychodzą z pomocą gotowe szablony newsletterów. Dowiedz się, jak z nich korzystać.
Jako praktycy komunikacji wewnętrznej budujemy dobre nawyki wśród pracowników, poszerzamy świadomość liderów, dbamy także o kanały przekazywania informacji. Swoją wiedzę opieramy na różnych filarach, jednym z nim niewątpliwie są książki. Podziel się swoją lekturą!
Od kilkunastu lat niezmiennie raport SOTS staje się nieocenionym źródłem informacji o stanie komunikacji wewnętrznej na świecie i benchmarkiem dla pracy wielu zespołów IC w różnych organizacjach. W tym roku w badaniu wzięło udział około 2000 respondentów, reprezentujących około 30 branż.
Wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się potrzebami pracowników, firmy muszą stale dostosowywać swoje strategie komunikacji wewnętrznej. Chatboty, platformy do współpracy itp. stają się coraz powszechniejsze. Na początku 2023 roku zauważamy kilka istotnych tendencji.
Ankiety pracownicze to niezwykle cenne źródło informacji dla firm. Dzięki ankietom możemy poznać preferencje pracowników i dowiedzieć się, co tak naprawdę jest dla nich istotne w codziennej pracy. Często jednak sam fakt zorganizowania ankiety nie wystarczy, by pracownicy chętnie ją wypełnili…
Microsoft Teams to jedno z najbardziej popularnych i skutecznych narzędzi do wewnętrznej organizacji pracy. Zakres jego funkcji jest regularnie rozszerzany i udoskonalany, dzięki czemu łatwiej dopasowuje się do pracowników. Sprawdź, czy znasz jego najnowsze przydatne funkcjonalności!
Nowe wartości, filary strategiczne i wizja zmieniają się, a wraz z nimi przeobrażeniom ulega kultura organizacyjna. Jak zakomunikować pracownikom zmiany, które nadejdą? Jak sprawić, by zaczęli identyfikować się z nową tożsamością organizacji? - o swoich doświadczeniach opowiada zespół BGK.
Czasopisma pracownicze odchodzą do lamusa, ustępując innym, bardziej nowoczesnym. Czy słusznie? Poznajcie „Świat PZU” – kwartalnik, działający w firmie od ponad 30 lat, żywy i poczytny dowód na to, że zainteresowanie tradycyjną prasą jeszcze się nie skończyło.
Według najnowszego raportu State of the Sector – jednym z najważniejszych priorytetów dla organizacji w 2022 roku jest poprawa komunikacji menadżerskiej. Przeczytaj, jak wspierać liderów tak, by efektywniej porozumiewali się ze swoimi zespołami!
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz - także w firmie. Na nastawienie pracownika do nowego miejsca pracy mają znaczny wpływ już pierwsze kontakty z organizacją. O wprowadzaniu nowych pracowników do Allegro opowiadały specjalistki ds. szkoleń i rozwoju - Monika Skonieczka-Śmietana i Wioleta Banaszek.
Nagłe przejście z trybu stacjonarnego na hybrydowy lub zdalny wiąże się z dużym dyskomfortem pracowników, zwłaszcza, jeśli wiąże się z odwołaniem wyczekiwanych, corocznych imprez czy wydarzeń. Zobacz, jak sprawić by ten czas stał się dla pracowników przyjemniejszy!