Z naszych audytów PinPoint i badań iComms z 2025 roku wynika jasno: wyszukiwanie w intranecie to dziś jedno z największych wyzwań komunikacji wewnętrznej. Coraz więcej pracowników mówi wprost – znalezienie potrzebnych treści zajmuje za dużo czasu, a wyniki często frustrują.
Tak jak uczniowie pakują linijki i kredki, my wkładamy do tornistrów narzędzia do mądrego mówienia i uważnego słuchania. Oto nasza lista pomocy naukowych na nowy rok komunikacyjny. Jesteśmy przekonani, że pomogą zdać każdy egzamin z informacji, inspiracji i zaangażowania.
Komunikacja wewnętrzna to nie tylko newslettery, update od zarządu, wpisy w firmowym intranecie i spotkania. To codzienny przepływ informacji, który decyduje o tym, czy zespół działa sprawnie. Dobra komunikacja pozwala unikać chaosu, podnosi zaangażowanie oraz przyspiesza decyzje.
W świecie firmowych komunikatorów, codziennych spotkań, intranetów i newsletterów łatwo zapomnieć, że… cisza też jest narzędziem komunikacji. I czasem mówi o nas więcej, niż byśmy chcieli. Kiedy w firmie brakuje informacji, nieważne czy złej czy dobrej, zaczynają działać mechanizmy domysłów, plotek oraz niepokoju.
Zastanawiasz się, jak wygląda ścieżka kariery w fascynującym świecie komunikacji wewnętrznej? Koniecznie posłuchaj rozmowy z Wojtkiem Mrugalskim, ekspertem z ponad 20-letnim doświadczeniem w tej dziedzinie, w podcaście "iComms"!
Komunikacja wewnętrzna to jeden z kluczowych filarów sprawnie działającej organizacji. To nie tylko kanał przekazywania informacji, ale strategiczny proces zarządzania wiedzą, emocjami, postawami i zaangażowaniem pracowników. W czasach rosnącej złożoności, wielopokoleniowych zespołów i rozproszonych struktur, jej rola staje się coraz bardziej krytyczna.
Zanurz się w fascynującą rozmowę o przyszłości i wyzwaniach komunikacji wewnętrznej w podcaście z Tomaszem Cieślakiem, ekspertem z 17-letnim doświadczeniem w Rossmann Polska.
Zastanawiasz się, co przyniesie przyszłość pracy? Raport Microsoft Work Trend Index 2025 wskazuje na rosnącą rolę firm, których fundamentem są inteligencja AI na żądanie, zespoły ludzi i agentów AI oraz nowa rola dla każdego – "agent bossa". Według autorów raportu w ciągu 2-5 lat ten model będzie standardem.
Zapraszamy do wysłuchania najnowszego odcinka podcastu iComms! Tym razem Ada Borucka miała przyjemność gościć Tomka Cieślaka z Rossmann Polska, aby porozmawiać o fascynującym procesie budowania społeczności wewnątrz firmy.
Zapraszamy do wysłuchania najnowszego odcinka podcastu iComms! Tym razem Ada Borucka miała przyjemność gościć Michała Pietrzykowskiego z Green Caffe Nero, który odpowiada za komunikację wewnętrzną, employer branding oraz kulturę w tej znanej sieci kawiarni.
Wiemy już, że tematy polityczne naturalnie przenikają do środowiska zawodowego, choć skłonność do otwartego wyrażania poglądów różni się w zależności od wieku czy trybu pracy. Jednak rola lidera w kształtowaniu atmosfery wokół polityki w pracy jest wyjątkowa. Jego słowa i działania mają znacznie większą wagę i mogą wywoływać konkretne, często dalekosiężne skutki.