Zdobądź ekspercką, praktyczną i kompleksową wiedzę! Dołącz do grona najlepszych KOMUNIKATORÓW WEWNĘTRZNYCH w Polsce!
Wszyscy wiemy, jak ważne są badania prowadzone wśród pracowników. Aby wyciągać wnioski i usprawniać kolejne działania potrzebujemy danych, które pokażą nam co robimy dobrze, a co należy poprawić. Ale żeby dojść do poziomu analizy, trzeba zacząć od samego początku, czyli… zadania dobrych pytań.
Do tej pory komunikacja wewnętrzna skupiała się głównie na tematyce biznesowej, jednak dzisiaj możemy ją także świadomie i skutecznie wykorzystać do prowadzenia aktywnych działań wspierających walkę z dezinformacją.
W rozmowie z iComms Karolina opowiada o możliwościach, jakie daje praca w międzynarodowej korporacji i różnicach, pomiędzy podejściem do komunikacji w Polsce i za granicą. Rozmawiamy z nią także o wartościach i zasadach, jakimi warto kierować się, kształtując komunikację firmową.
Dowiedz się, jak przygotować dobry brief, który pomoże Ci usprawnić współpracę i określić konkretne zadania przy realizacji projektów lub kampanii komunikacyjnych w Twojej firmie.
Brief w komunikacji wewnętrznej? Mamy dla Ciebie 5 wskazówek, które pomogą Tobie przygotować przejrzysty BRIEF!
Poznaj 10 najlepszych praktyk, które zostały zastosowane w Intranecie firmy Workai, który zdobył nagrodę NN/g za jeden z najlepszych designów na świecie. Ty także możesz je zastosować projektując swój intranet.
Przed Tobą część II o prostej komunikacji. Czas na konkretne wskazówki, które pomogą zmienić komunikację wewnętrzną w Twojej organizacji na prostszą i bardziej przystępną.
Sprawdź jak skutecznie przeprowadzić audyt komunikacji wewnętrznej w 4 krokach i usprawnij komunikację w Twojej organizacji.
Prosta komunikacja wewnętrzna – jednoroczny trend, czy jednak coś, czym warto jest się zainteresować na dłużej? Szczególnie teraz, w tej zdalnej lub hybrydowej rzeczywistości? Dowiedz się, jak komunikować się wewnątrz organizacji prościej i skuteczniej >>>
Coraz więcej firm rozumie i docenia rolę komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu kultury organizacyjnej i wspieraniu strategii biznesowej. Pandemia i trwający kryzys unaoczniły nam, że zaniedbania w tym obszarze mogą być bardzo kosztowne. Może już czas, aby podejść do opracowania strategii komunikacji wewnętrznej z większą pewnością siebie, niż dotychczas?
Skuteczna komunikacja wewnętrzna angażuje i motywuje pracowników, pomagając osiągać cele strategiczne firmy. Może wpływać na jej wizerunek, wspierając przy tym działy sprzedaży, marketingu i PR. To niezwykle skuteczne narzędzie. A mimo to, na myśl o tworzeniu strategii komunikacji firmowej, wielu specjalistów wstrzymuje oddech.
Cyfrowe rozwiązania oraz nowe kanały i narzędzia takie jak Microsoft Teams, czy platformy typu workai, które mają usprawniać pracę w firmach – stały się w ostatnich miesiącach jednymi z ważniejszych narzędzi komunikacji wewnętrznej. Rozwój #digitalworklpace przyspiesza z każdym dniem. Dowiedz się więcej >>>
121 – tyle maili dziennie otrzymuje średnio pracownik biurowy*. Wysyła ich trochę mniej, bo około 40 dziennie. Za tymi liczbami kryje się brak efektywności i przede wszystkim jego konsekwencje, czyli realne koszty, które ponosi dana organizacja. Obok przeładowanych skrzynek mailowych – znaleźliśmy też inne elementy, którym warto się przyjrzeć.