86% pracowników odwiedza firmowy intranet, średnio przeglądając treści przez 16 minut dziennie (za badaniami SWOOP Analytics’ 2024 SharePoint Intranet Benchmarking Report). Jednak co ciekawe, pracownicy korzystają z zasobów intranetu w różny sposób. Zobaczcie, w oparciu o powyższe badania, na jakie typy zostali podzieleni odbiorcy intranetów i co za tym idzie, w jaki sposób możecie dostosowywać treści, aby poprawiać zaangażowanie różnorodnej grupy pracowników.
Employee experience to po prostu doświadczenie, które pracownik zyskuje podczas swojej obecności w firmie. Składa się na nie zbiór wszystkich odczuć, opinii – doświadczeń właśnie – jakie nabywa w swoim miejscu pracy, począwszy od procesu rekrutacji, przez dalszy zawodowy rozwój, a na odejściu i zmianie pracodawcy skończywszy.
Komunikacja liderska stanowi podstawę w budowaniu procesów komunikacji w firmie. W mniejszych firmach, dobra komunikacja kadry zarządzającej i menadżerów z zespołami często wystarczy, aby zapewnić skuteczny przepływ informacji...
Kryzys to nagłe i nieraz bolesne uderzenie w firmę. Odpowiedzialność za komunikację w kryzysie spoczywa na osobach odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną, których zadaniem jest utrzymanie w tym czasie zaangażowania pracowników i minimalizacja czasu spędzanego na domysłach i spekulacjach odnośnie tego, co się dzieje.
Dobre przygotowanie kadry menadżerskiej przed spotkaniami z pracownikami zapewnia mówcom komfort podczas wystąpienia, ale przede wszystkim jest gwarantem dostarczenia pracownikom spójnego i wysoce merytorycznego przekazu.
Townhall to – najkrócej mówiąc – spotkanie kadry zarządzającej z pracownikami. Stanowi jedno z najbardziej popularnych narzędzi komunikacji wewnętrznej. By przyniósł zamierzony efekt, warto uwzględnić przy jego organizacji kilka podstawowych i łatwych do wcielenia w życie czynników.