Zdobądź ekspercką, praktyczną i kompleksową wiedzę! Dołącz do grona najlepszych KOMUNIKATORÓW WEWNĘTRZNYCH w Polsce!
Wszyscy wiemy, jak ważne są badania prowadzone wśród pracowników. Aby wyciągać wnioski i usprawniać kolejne działania potrzebujemy danych, które pokażą nam co robimy dobrze, a co należy poprawić. Ale żeby dojść do poziomu analizy, trzeba zacząć od samego początku, czyli… zadania dobrych pytań.
Aktualny przegląd prasy, video i polecane książki dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną i liderską.
Komunikacja liderska stanowi podstawę w budowaniu procesów komunikacji w firmie. W mniejszych firmach, dobra komunikacja kadry zarządzającej i menadżerów z zespołami często wystarczy, aby zapewnić skuteczny przepływ informacji...
Odpowiedzialność za komunikację w kryzysie spoczywa na osobach odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną, których zadaniem jest utrzymanie w tym czasie zaangażowania pracowników i minimalizacja czasu spędzanego na domysłach i spekulacjach odnośnie tego, co się dzieje.
Dobre przygotowanie kadry menadżerskiej przed spotkaniami z pracownikami zapewnia mówcom komfort podczas wystąpienia, ale przede wszystkim jest gwarantem dostarczenia pracownikom spójnego i wysoce merytorycznego przekazu.