Zagwarantuj sobie uczestnictwo zapisz się już teraz!
Przygotowaliśmy dla Was specjalną infografikę, zawierającą 5 wskazówek komunikacyjnych!
We wrześniu 2020 roku ukazało się najnowsze badanie firmy Citrix, które stara się odpowiedzieć na pytanie jak będzie wyglądało środowisko pracy w przyszłości, szczególnie w kontekście zmian technologicznych. Co mówi nam raport "Praca 2035"?
Specjaliści do spraw komunikacji są zazwyczaj świadomi, że mają w organizacji pracownika o określonych potrzebach wzrokowych czy słuchowych i uwzględniają to czasem w komunikacji, jednak prawdziwie integracyjna organizacja bierze takie czynniki pod uwagę we wszystkich aspektach swojego funkcjonowania.
Wszelkie badania pokazują także, że odbiorcy podejmują decyzje zakupowe na podstawie emocji, a nie logiki. I tu do akcji wkracza #storytelling, które odwołuje się właśnie do podejmowania decyzji, opartych na emocjach. Historie mają moc, aby uruchomić nasz mózg, podekscytować nas i sprawić, że poczujemy emocje.
Pandemia koronawirusa rzuciła nowe światło na tematykę Diversity & Inclusion (różnorodność i otwartość, integracja) w firmach oraz dała unikalną szansę, na wzmocnienia działań w tym obszarze.
Praca zdalna to już nie jest trend, dla wielu firm to dzisiaj konieczność. W kwietniu tego roku pracę zdalną, przynajmniej częściowo, wykonywało ponad 75% pracowników umysłowych w Polsce. Przed pandemią było ich zaledwie 12%.