Eventy firmowe to wydarzenia, na które wszyscy czekają, ale nikt specjalnie nie garnie się do ich organizowania. Czemu? Ach, bo pracy i multitaskowości przy tym co nie miara! Zespół od komunikacji zamieni jednak każde korporacyjne wyzwanie w okazje do świętowania! Dobry event to jaki event? Spróbujmy ułożyć to sudoku razem!
Edelman Trust Barometer to raport opisujący zaufanie w społeczeństwie w stosunku do 4 badanych grup: biznes, rząd, media, organizacje pożytku publicznego (NGOs). Instytucje rządowe, pozarządowe, firmy oraz organizacje korzystają z tego raportu by poprawić wydajność i efektywność działań.
Żaden pracownik nie przepada za wypełnianiem kolejnych ankiet czy profili umiejętności. Szczególnie, kiedy zadajemy pytania otwarte, na które ludziom nie chce się odpowiadać.
Czy i jak komunikować koronawirusa? (Tytuł oryginalny: As coronavirus spreads, how should employers respond?)
Gig economy to trend, o którym mówi się w zasadzie wszędzie. Niektórzy twierdzą, że w 2020 roku przeżyjemy prawdziwy boom tego zjawiska
Trzy sposoby motywowania (bez stresowania_ zespołów sprzedaży HBRP.PL Autor: Scott K. Edinger, współzałożyciel firmy Edinger Consulting Group.Autor książki The Hidden Leader:
Podcast to nic innego jak cyfrowy dźwięk dostarczany na żądanie lub treści audio przesyłane strumieniowo. Prawda jest taka, że forma ta powoli przejmuje internet - tym bardziej, iż rynek praktycznie całkowicie nasycił się urządzeniami mobilnymi
Specjaliści do spraw komunikacji wewnętrznej zawsze poszukują nowych sposobów na ulepszenie i usprawnienie komunikacji, aby dotrzeć do pracowników w najbardziej efektywny sposób.
Trzy sposoby motywowania (bez stresowania_ zespołów sprzedaży HBRP.PL Autor: Scott K. Edinger, współzałożyciel firmy Edinger Consulting Group.Autor książki The Hidden Leader: Discover and Develop Greatness Within Your Company.
By zbudować efektywne i naprawdę integracyjne miejsce pracy nie wystarczą same procedury. Organizacja potrzebuje czegoś więcej - potrzebuje polityki, która na najbardziej podstawowym poziomie zapewnia, że żaden pracownik nie czuje się wykluczony ze względu na wiek, niepełnosprawność, płeć, rasę, religię czy przekonania
Nie obiecamy Wam, że ten artykuł doprowadzi Wasz zespół do idealnej komunikacji, ale poniższe wskazówki z pewnością pomogą Wam się lepiej komunikować.
Pokażemy Wam dzisiaj - na konkretnych przykładach - jakie są najskuteczniejsze rodzaje filmów i jak polepszyć swoją komunikację używając materiałów video.
Swoje korzenie ma w pionierskich badaniach przeprowadzonych w 2010 roku przez Helen Fischer i jej współpracowników, którzy postanowili połączyć ze sobą nauki psychologiczne z fizjologiczną architekturą mózgu