Każda firma ma swoje strategie, procesy, cele i misje, ale to, co naprawdę spaja zespół, to komunikacja. Nie chodzi jednak wyłącznie o przepływ informacji. Chodzi o sposób, w jaki mówimy. O słowa, które potrafią obudzić motywację albo wręcz przeciwnie, skutecznie ją zabić. Psychologia języka od dawna podpowiada, że to, co i jak mówimy, bezpośrednio wpływa na poziom zaangażowania ludzi.
Pokażemy Wam dzisiaj - na konkretnych przykładach - jakie są najskuteczniejsze rodzaje filmów i jak polepszyć swoją komunikację używając materiałów video.
Swoje korzenie ma w pionierskich badaniach przeprowadzonych w 2010 roku przez Helen Fischer i jej współpracowników, którzy postanowili połączyć ze sobą nauki psychologiczne z fizjologiczną architekturą mózgu
Kiedy Twoi pracownicy są rozproszeni - pracują w różnych strefach czasowych, miastach czy systemach - dotarcie do nich może być utrudnione. Rozsądnym rozwiązaniem wydaje się być tutaj podcast, który w ostatnim czasie stał się wyjątkowo popularną formą komunikacji i to nie tylko tej wewnętrznej.
Jak sprawić, by Twój email content był najlepszy? (Tytuł oryginalny: How to make your internal email content a hit) RAGAN.COM Autor: Zespół Ragan Darmowy poradnik do ściągnięcia.
Ostatnie badanie Blind wskazuje, że 25% pracowników nie odpowiada szczerze na pytania zawarte w firmowych ankietach satysfakcji. Dlaczego tak się dzieje?
Cechy CEO odnoszących sukces HRBR.PL Autor: Lidia Zakrzewska, Agnieszka Popławska - Boruc Artykuł pokazuje wyniki bardzo ciekawego badania przeprowadzonego przez zespół badawczy Uniwersytetu SWPS Filii w Sopocie.