artykuł
Grudnia 12, 2019 2 min czytania

Zestawienie najlepszych narzędzi  dla specjalistów komunikacji wewnętrznej według redaktorów ragan.com

Zestawienie najlepszych narzędzi  dla specjalistów komunikacji wewnętrznej według redaktorów ragan.com

Postęp technologiczny zmienia w zasadzie każdy aspekt prowadzenia biznesu i zdecydowanie nie pozostaje bez wpływu na komunikację! Jesli chcemy być efektywni - musimy podążać za trendami.

Redaktorzy portalu ragan.com postanowili nam to ułatwić i zrobili bardzo fajne zestawienie najciekawszych narzędzi, które pomogą specjalistom komunikacji wewnętrznej w różnych aspektach ich pracy.

Specjalnie dla Was tłumaczymy to zestawienie  - a oryginał tekstu możecie znaleźć TUTAJ

Kalendarz redakcyjny z prawdziwego zdarzenia!

Minęły już czasy dokumentów Worda czy arkuszy Excela, w których organizowaliśmy treści tygodniowe, miesięczne czy roczne. Specjaliści komunikacji używają teraz specjalnych narzędzi do zarządzania projektami, planowania treści, przypisywania do nich redaktorów czy akceptacji.

Oto 4 ulubione narzędzia:

  1. Monday.com
  2. Smartsheet
  3. Trello
  4. Basecamp

Cyfrowe zarządzanie zasobami

Intranet nie do końca pozwala nam już szczegółowo śledzić ruch i udostępnienia filmów oraz zdjęć. A trendy są jednoznaczne - komunikaty wizualne są teraz najbardziej skuteczne i używamy ich częściej niż kiedykolwiek. Jak sprawić, by były łatwo dostępne i wyszukiwalne - także pod kątem terminów?

Oto odpowiedź:

  1. OpenAsset
  2. Cumulus
  3. Canto
  4. Flicker

Interaktywne wydarzenia LIVE

Postęp sprawia, że coraz częściej zegnamy się ze sztywnymi spotkaniami kwartalnymi, podczas których prezentujemy wyniki przez bita godzinę. Teraz spotkania zwyczajnie MUSZĄ być angażujące i dać pracownikom szansę do aktywnego uczestnictwa.

Narzędzia, które zdecydowanie ułatwią firmowe LIVE’y:

  1. Slido.com
  2. Kahoot
  3. Poll Everywhere
  4. Microsoft Stream

Self Development!!!!

Badania wskazują, że potrzebujemy więcej czasu dla siebie - by rozwijać swoje umiejętności i poszerzać wiedzę. Nie ma nic lepszego dla specjalisty do spraw komunikacji niż rozwój więc mamy dla Was także w tej kwestii kilka przydatnych zasobów.

Oto one:

  1. Book: “Never Split the Difference
  2. Podcast: The Future of Work
  3. Newsletter: The Leadership Report
  4. Website: Gallup

Pracownicy ambasadorami marki

Aplikacje mobilne sprawiają, ze coraz więcej organizacji wyposaża swoich pracowników w narzędzia umożliwiające im łatwe i szybkie udostępnianie wiadomości dotyczących firmy. Wiadomo przecież, że większość ludzi aktywnie spędza czas na portalach społecznościowych - dlaczego więc nie zwiększyć dzięki nim zasięgów naszej marki?

Także i tutaj znalazły się przydatne narzędzia, które warto poznać:

  1. Dynamic Signal
  2. LinkedIn Elevate
  3. Social Chorus
  4. Staffbase

Koniecznie zerknijcie do powyższej bazy. Nawet jeśli nie użyjecie wielu z przedstawionych propozycji - może się okazać, że znajdziecie pośród nich perełkę, która ułatwi Wam pracę czy podniesie efektywność działań.

Być może Wy znacie jeszcze inne - przydatne w codziennej pracy - narzędzia? Jeśli tak - koniecznie się z nami podzielcie!

Pozostałe wpisy