Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
            
         
    
Rozproszone zespoły bywają wyzwaniem dla komunikacji wewnętrznej – szczególnie w branży usługowej o dużej skali działania, tak jak w przypadku Pralni EBS. Firma, lider rynku pralniczego w Europie Środkowo-Wschodniej, zarządza ponad 90 lokalizacjami w całej Polsce i zatrudnia ponad 350 osób. Wyzwanie? Skutecznie i szybko dotrzeć z kluczowymi informacjami do pracowników, bez względu na miejsce pracy i specyfikę stanowisk.
Przed wdrożeniem Worksmile Pralnie EBS nie posiadały jednolitego intranetu, przez co komunikacja opierała się na mniej efektywnych kanałach. Kluczową potrzebą było zbudowanie centralnego i angażującego systemu, który pokaże zespołom w całym kraju, że tworzą jedną firmę, a także pozwoli zespołowi szkoleniowemu lepiej prezentować efekty swojej pracy.
W Pralniach EBS platforma Worksmile stała się sercem firmowej komunikacji i realnie wspiera codzienną pracę rozproszonych zespołów. Funkcja „Grupy” umożliwiła wygodne dzielenie się informacjami na poziomie całej firmy, regionów czy poszczególnych oddziałów, ale także stworzenie miejsca do integracji i wymiany doświadczeń. Powstały grupy dedykowane m.in. komunikacji ogólnofirmowej, formalnym ogłoszeniom (np. konkursy, regulaminy), a także szkoleniom – gdzie zespoły dzielą się praktyczną wiedzą za pomocą zdjęć, filmów czy artykułów instruktażowych. Odrębne grupy powstały również dla działów IT oraz marketingu, gdzie na bieżąco zespoły udostępniają aktualności, instrukcje promocji oraz angażują pracowników w tworzenie własnych materiałów z terenu.
Wdrożenie Worksmile pozwoliło także na budowanie kultury doceniania – każdego dnia pojawiają się kudosy oraz inne formy uznania. Dzięki temu każdy może poczuć, że jego wkład jest zauważony i doceniony przez cały zespół, a także przez specjalne Kudosy przyznwane przez przedstawicieli kadry C-level.
Kolejną istotną funkcją są „Wydarzenia”, które wspierają organizację szkoleń, spotkań managerskich, otwarcia nowych punktów czy celebrację ważnych momentów z życia firmy. Platforma umożliwia również przeprowadzanie ankiet i sond, dzięki którym pracownicy współdecydują np. o wyborze koloru uniformów czy uczestnictwie firmy w akcjach specjalnych.
Nie bez znaczenia są także automatyczne raporty, jak np. z wniosków urlopowych, które oszczędzają czas i upraszczają procesy kadrowe. Dzięki tak szerokiemu wykorzystaniu narzędzi platformy Worksmile, komunikacja w EBS stała się nie tylko szybsza i bardziej efektywna, ale też po prostu bliższa ludziom.
Implementacja Worksmile pozwoliła znacząco podnieść skuteczność komunikacji.
Najważniejsze efekty to:
Zaangażowanie osób tworzących komunikaty – lokalnych menedżerów, działu HR i zespołu szkoleniowego – okazało się kluczowe. Codzienna aktywność tych grup stale budując relacje i zainteresowanie wśród pracowników. Każdy członek zespołu ma możliwość bezpośredniej interakcji z komunikatami, co wzmacnia poczucie wspólnoty.
Już 20-21 listopada podczas konferencji iComms 2025 Edyta Gorczyńska, Head of Sales Worksmile, zaprezentuje historie sukcesu Pralni EBS i przedstawi praktyczne rozwiązania, jak projektować efektywną komunikację także w Twojej organizacji.
Zapraszamy do udziału – to doskonała okazja, aby poznać inspirujące rozwiązania i zebrać wiedzę przydatną w wyzwaniach współczesnej komunikacji wewnętrznej!
Rejestracja i szczegóły: https://icomms.pl/konferencja/
___________________________
Partner konferencji iComms 2025
 Konferencja
                            
              Konferencja              
                          Konferencja iComms to:
Zobacz agendę konferencji iComms 2025!
 SZKOLENIE OTWARTE
                            
              SZKOLENIE OTWARTE              
                          
 SZKOLENIE OTWARTE
                            
              SZKOLENIE OTWARTE              
                          Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki: