Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Kampanie komunikacji wewnętrznej - strategicznie zaprojektowane serie komunikatów i akcji, które pomagają zwiększać m.in. zaangażowanie i świadomość na różne tematy wśród pracowników. To właśnie one w pracy osób zajmujących się komunikacją w firmach dają chyba najwięcej frajdy (przy okazji znacząco przyczyniając się do osiągania lepszych wyników). Bo przecież praca komunikatorów wewnętrznych to nie tylko przekazywanie informacji z rąk do rąk, ale przede wszystkim budowanie kultury organizacyjnej i dbanie o ludzi, którzy ją tworzą.
W tym artykule zainspirujemy Was przykładami kampanii z różnych firm, które pokazują, jak różnorodne i kreatywne podejścia do komunikacji z pracownikami mogą przynieść fantastyczne rezultaty. Odkryjcie inspiracje od ludzi z branży, które możecie wdrożyć w swojej organizacji!
Jak Żabka poradziła sobie z wyzwaniami pracy hybrydowej? W artykule przyglądamy się kilku kampaniom, które były wsparciem dla pracowników w pracy hybrydowej. Od zadaniowego kalendarza adwentowego po hybrydową olimpiadę sportową – zgarnijcie inspirację na ciekawe akcje prosto od teamu komunikacji wewnętrznej z Żabki.
Przeczytaj o kampaniach Żabki tutaj: https://icomms.pl/firmowe-tradycje-w-trybie-hybrydowym-case-zabki/
Ile razy w Waszych firmach słyszeliście/widzieliście lub współtworzyliście już informacje o zasadach bezpieczeństwa? Szczególnie w większych firmach posiadających działy produkcyjne jest to absolutnie najczęściej powtarzany temat komunikacji z pracowników. Jak podejść kreatywnie do tematu kolejnej kampanii BHP i zakomunikować go lepiej niż wcześniej?
O kampanii Mondelez, która dotarła do pracowników w całej Europie przeczytasz tutaj: https://icomms.pl/powtarzalne-tematy-w-komunikacji-wewnetrznej-jak-sobie-z-nimi-radzic-case-study-mondelez/
Bank Gospodarstwa Krajowego stanął przed wyzwaniem skutecznego przekazania nowej strategii organizacyjnej. W tym artykule przyglądamy się kampanii komunikacyjnej, która miała na celu zaangażowanie pracowników i ułatwienie im zrozumienia kierunku rozwoju banku. Jakie narzędzia i techniki zastosowano? Jak liderzy odegrali kluczową rolę w tym procesie i jakie efekty przyniosła ta inicjatywa.
Więcej informacji o komunikacji strategii w BGK znajdziesz tutaj: https://icomms.pl/komunikacja-nowej-strategii-organizacji-case-bgk/
W Allegro doskonale rozumie się, jak ważne jest pierwsze wrażenie, dlatego ich proces onboardingu jest starannie przemyślany. Już przed rozpoczęciem pracy nowi pracownicy są informowani o kolejnych krokach, co minimalizuje stres związany z nowym środowiskiem.
O czym jeszcze warto pamiętać przy projektowaniu procesu efektywnego wdrożenia pracownika w firmie?
Sprawdźcie onboardingowy case Allegro: https://icomms.pl/komunikacja-onboardingowa-case-allegro/
Dzięki grywalizacji przeprowadzka biura w SKANSKA udało się zaangażować pracowników i uczynić ten proces bardziej przyjemnym. Jakie interaktywne elementy zastosowaliśmy przy wsparciu firmy SKANSKA w tej zmianie? Sprawdźcie, jak przebiegała ta kampania komunikacji wewnętrznej i jakie rezultaty udało się uzyskać dzięki niej. Może uda Wam się przenieść część pomysłów do Waszej firmy?
Więcej o projekcie SKANSKA tutaj: https://pin-point.pl/doswiadczenie/grywalizacja-dla-pracownikow-skanska-w-polsce/
W tym artykule przedstawiamy szczegóły warsztatu, w którym wzięła udział ponad setka menadżerów z firmy AMICA. Sprawdźcie, jakie metody pracy zastosowaliśmy podczas warsztatu, aby zwiększyć efektywność grupy warsztatowej, a także rozwinąć kompetencje liderów.
Przeczytaj więcej o warsztacie w AMICA: https://pin-point.pl/doswiadczenie/warsztat-dla-100-osobowego-zespolu-menadzerskiego-grupy-amica/
Dowiedz się, jak tworzyć ciekawe kampanie komunikacji wewnętrznej dzięki naszym szkoleniom:
Online: https://icomms.pl/szkolenie-otwarte/akademia-komunikacji-wewnetrznej/
Stacjonarnie w Warszawie: https://icomms.pl/szkolenie-otwarte/efektywna-komunikacja-wewnetrzna/
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki: