Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Podcast to nic innego jak cyfrowy dźwięk dostarczany na żądanie lub treści audio przesyłane strumieniowo. Prawda jest taka, że forma ta powoli przejmuje internet - tym bardziej, iż rynek praktycznie całkowicie nasycił się urządzeniami mobilnymi, a Alexa, Google Home czy Apple HomePod stają się coraz bardziej popularne i podsycają apetyt na tego typu materiały audio.
Nawet jeśli nie skupiacie się na tych trendach i nie macie pewności czy przeznaczyć środki z budżetu właśnie na produkcję podcastów - mamy dla Was 10 powodów, dla których powinniście jednak uwzględnić treści audio w Waszych planach komunikacji na 2020 rok.
Wiele organizacji nie decyduje się na rozpoczęcie produkcji podcastów z bardzo prostej przyczyny - nie wiedzą jak się za to zabrać i obawiają się wysokich kosztów. Tymczasem materiały audio są stosunkowo tanim medium i nie wymagają jakiejś wysoce wyspecjalizowanej wiedzy. Tak naprawdę, aby zacząć nagrywać podcasty potrzeba planu i świadomości - co chcemy pracownikom ta drogą przekazać, jaki cel mają spełnić nasze treści audio. Ważna jest także regularność, ale o tym pisaliśmy już TUTAJ.
Jeśli nie wiecie o czym moglibyście mówić i jak stworzyć naprawdę atrakcyjne podcasty komunikacji wewnętrznej - mamy dla Was garść inspiracji - TUTAJ znajdziecie przykłady 20 najlepszych podcastów według Bananatag, wybranych spośród 550 tys aktywnych serii zawierających aż 18,5 miliona odcinków. Dużo prawda? Te liczby powinny utwierdzić Was w przekonaniu, że ta forma komunikacji staje się absolutnym must have w 2020 roku!
A dla Wszystkich, których interesuje tematyka podcastów i chcieliby nauczyć się je tworzyć – mamy dobrą informację - podczas konferencję iComms – już 14-15 maja w Warszawie - możecie wziąć udział w wyjątkowych warsztatach praktycznych Marka Jankowskiego z „Mała Wielka Firma”, który jako specjalista w dziedzinie podcastów – podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat ich nagrywania.
[embed]https://www.facebook.com/ICommsConf/videos/1228665440675046/[/embed]
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki: