Komunikacja menedżerska to kluczowy element skutecznego zarządzania, który wpływa na efektywność całej organizacji. To nie tylko przekazywanie informacji, ale także budowanie relacji, zaufania i zaangażowania w zespole. Dlaczego jest to tak istotne? Odpowiednia komunikacja pozwala pracownikom na lepsze zrozumienie celów firmy, a także na szybsze rozwiązywanie problemów. Menedżerowie, którzy potrafią skutecznie komunikować się z pracownikami, tworzą atmosferę sprzyjającą współpracy i rozwoju. Sprawdź, jak wspierać ich w komunikacji.
Według najnowszego raportu State of the Sector – jednym z najważniejszych priorytetów dla organizacji w 2022 roku jest poprawa komunikacji menadżerskiej. Przeczytaj, jak wspierać liderów tak, by efektywniej porozumiewali się ze swoimi zespołami!
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz - także w firmie. Na nastawienie pracownika do nowego miejsca pracy mają znaczny wpływ już pierwsze kontakty z organizacją. O wprowadzaniu nowych pracowników do Allegro opowiadały specjalistki ds. szkoleń i rozwoju - Monika Skonieczka-Śmietana i Wioleta Banaszek.
Nagłe przejście z trybu stacjonarnego na hybrydowy lub zdalny wiąże się z dużym dyskomfortem pracowników, zwłaszcza, jeśli wiąże się z odwołaniem wyczekiwanych, corocznych imprez czy wydarzeń. Zobacz, jak sprawić by ten czas stał się dla pracowników przyjemniejszy!
Jakiś czas temu pojawił się najnowszy raport SOTS 2021/2022 - dzięki niemu od lat poznajemy globalne trendy i wyzwania, stojące przed osobami które odpowiadają za komunikację wewnętrzną. Dowiedz się, jak działała komunikacja wewnętrzna na świecie w 2021 i jakie wyzwania czekają ją w 2022!
Do tej pory komunikacja wewnętrzna skupiała się głównie na tematyce biznesowej, jednak dzisiaj możemy ją także świadomie i skutecznie wykorzystać do prowadzenia aktywnych działań wspierających walkę z dezinformacją.
W rozmowie z iComms Karolina opowiada o możliwościach, jakie daje praca w międzynarodowej korporacji i różnicach, pomiędzy podejściem do komunikacji w Polsce i za granicą. Rozmawiamy z nią także o wartościach i zasadach, jakimi warto kierować się, kształtując komunikację firmową.
Dowiedz się, jak przygotować dobry brief, który pomoże Ci usprawnić współpracę i określić konkretne zadania przy realizacji projektów lub kampanii komunikacyjnych w Twojej firmie.
Brief w komunikacji wewnętrznej? Mamy dla Ciebie 5 wskazówek, które pomogą Tobie przygotować przejrzysty BRIEF!
Poznaj 10 najlepszych praktyk, które zostały zastosowane w Intranecie firmy Workai, który zdobył nagrodę NN/g za jeden z najlepszych designów na świecie. Ty także możesz je zastosować projektując swój intranet.
Przed Tobą część II o prostej komunikacji. Czas na konkretne wskazówki, które pomogą zmienić komunikację wewnętrzną w Twojej organizacji na prostszą i bardziej przystępną.
Sprawdź jak skutecznie przeprowadzić audyt komunikacji wewnętrznej w 4 krokach i usprawnij komunikację w Twojej organizacji.
Prosta komunikacja wewnętrzna – jednoroczny trend, czy jednak coś, czym warto jest się zainteresować na dłużej? Szczególnie teraz, w tej zdalnej lub hybrydowej rzeczywistości? Dowiedz się, jak komunikować się wewnątrz organizacji prościej i skuteczniej >>>