Zdobądź ekspercką, praktyczną i kompleksową wiedzę! Dołącz do grona najlepszych KOMUNIKATORÓW WEWNĘTRZNYCH w Polsce!
Ustawa o sygnalistach to bardzo ważny element systemu komunikacji wewnętrznej w firmie. To baza do budowania kultury dialogu i zaufania w organizacji. Ma także ścisły związek z zasadami etyki. Dobrze wdrożona, będzie solidną podstawą świadczącą o transparentności i szacunku do pracowników.
Wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się potrzebami pracowników, firmy muszą stale dostosowywać swoje strategie komunikacji wewnętrznej. Chatboty, platformy do współpracy itp. stają się coraz powszechniejsze. Na początku 2023 roku zauważamy kilka istotnych tendencji.
Ankiety pracownicze to niezwykle cenne źródło informacji dla firm. Dzięki ankietom możemy poznać preferencje pracowników i dowiedzieć się, co tak naprawdę jest dla nich istotne w codziennej pracy. Często jednak sam fakt zorganizowania ankiety nie wystarczy, by pracownicy chętnie ją wypełnili…
Microsoft Teams to jedno z najbardziej popularnych i skutecznych narzędzi do wewnętrznej organizacji pracy. Zakres jego funkcji jest regularnie rozszerzany i udoskonalany, dzięki czemu łatwiej dopasowuje się do pracowników. Sprawdź, czy znasz jego najnowsze przydatne funkcjonalności!
Nowe wartości, filary strategiczne i wizja zmieniają się, a wraz z nimi przeobrażeniom ulega kultura organizacyjna. Jak zakomunikować pracownikom zmiany, które nadejdą? Jak sprawić, by zaczęli identyfikować się z nową tożsamością organizacji? - o swoich doświadczeniach opowiada zespół BGK.
Czasopisma pracownicze odchodzą do lamusa, ustępując innym, bardziej nowoczesnym. Czy słusznie? Poznajcie „Świat PZU” – kwartalnik, działający w firmie od ponad 30 lat, żywy i poczytny dowód na to, że zainteresowanie tradycyjną prasą jeszcze się nie skończyło.
Według najnowszego raportu State of the Sector – jednym z najważniejszych priorytetów dla organizacji w 2022 roku jest poprawa komunikacji menadżerskiej. Przeczytaj, jak wspierać liderów tak, by efektywniej porozumiewali się ze swoimi zespołami!
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz - także w firmie. Na nastawienie pracownika do nowego miejsca pracy mają znaczny wpływ już pierwsze kontakty z organizacją. O wprowadzaniu nowych pracowników do Allegro opowiadały specjalistki ds. szkoleń i rozwoju - Monika Skonieczka-Śmietana i Wioleta Banaszek.
Nagłe przejście z trybu stacjonarnego na hybrydowy lub zdalny wiąże się z dużym dyskomfortem pracowników, zwłaszcza, jeśli wiąże się z odwołaniem wyczekiwanych, corocznych imprez czy wydarzeń. Zobacz, jak sprawić by ten czas stał się dla pracowników przyjemniejszy!
Jakiś czas temu pojawił się najnowszy raport SOTS 2021/2022 - dzięki niemu od lat poznajemy globalne trendy i wyzwania, stojące przed osobami które odpowiadają za komunikację wewnętrzną. Dowiedz się, jak działała komunikacja wewnętrzna na świecie w 2021 i jakie wyzwania czekają ją w 2022!
Do tej pory komunikacja wewnętrzna skupiała się głównie na tematyce biznesowej, jednak dzisiaj możemy ją także świadomie i skutecznie wykorzystać do prowadzenia aktywnych działań wspierających walkę z dezinformacją.
W rozmowie z iComms Karolina opowiada o możliwościach, jakie daje praca w międzynarodowej korporacji i różnicach, pomiędzy podejściem do komunikacji w Polsce i za granicą. Rozmawiamy z nią także o wartościach i zasadach, jakimi warto kierować się, kształtując komunikację firmową.
Dowiedz się, jak przygotować dobry brief, który pomoże Ci usprawnić współpracę i określić konkretne zadania przy realizacji projektów lub kampanii komunikacyjnych w Twojej firmie.