case study, kampania komunikacji wewnętrznej
16 grudnia 2024 2 min czytania

Ciekawe kampanie komunikacji wewnętrznej

Kampanie komunikacji wewnętrznej - strategicznie zaprojektowane serie komunikatów i akcji, które pomagają zwiększać m.in. zaangażowanie i świadomość na różne tematy wśród pracowników. To właśnie one w pracy osób zajmujących się komunikacją w firmach dają chyba najwięcej frajdy (przy okazji znacząco przyczyniając się do osiągania lepszych wyników). Bo przecież praca komunikatorów wewnętrznych to nie tylko przekazywanie informacji z rąk do rąk, ale przede wszystkim budowanie kultury organizacyjnej i dbanie o ludzi, którzy ją tworzą.

W tym artykule zainspirujemy Was przykładami kampanii z różnych firm, które pokazują, jak różnorodne i kreatywne podejścia do komunikacji z pracownikami mogą przynieść fantastyczne rezultaty. Odkryjcie inspiracje od ludzi z branży, które możecie wdrożyć w swojej organizacji!

Praca hybrydowa w Żabce

Jak Żabka poradziła sobie z wyzwaniami pracy hybrydowej? W artykule przyglądamy się kilku kampaniom, które były wsparciem dla pracowników w pracy hybrydowej. Od zadaniowego kalendarza adwentowego po hybrydową olimpiadę sportową – zgarnijcie inspirację na ciekawe akcje prosto od teamu komunikacji wewnętrznej z Żabki.

Przeczytaj o kampaniach Żabki tutaj: https://icomms.pl/firmowe-tradycje-w-trybie-hybrydowym-case-zabki/

Kampania BHP w Mondelez

Ile razy w Waszych firmach słyszeliście/widzieliście lub współtworzyliście już informacje o zasadach bezpieczeństwa? Szczególnie w większych firmach posiadających działy produkcyjne jest to absolutnie najczęściej powtarzany temat komunikacji z pracowników. Jak podejść kreatywnie do tematu kolejnej kampanii BHP i zakomunikować go lepiej niż wcześniej?

O kampanii Mondelez, która dotarła do pracowników w całej Europie przeczytasz tutaj:  https://icomms.pl/powtarzalne-tematy-w-komunikacji-wewnetrznej-jak-sobie-z-nimi-radzic-case-study-mondelez/

Komunikacja nowej strategii BGK

Bank Gospodarstwa Krajowego stanął przed wyzwaniem skutecznego przekazania nowej strategii organizacyjnej. W tym artykule przyglądamy się kampanii komunikacyjnej, która miała na celu zaangażowanie pracowników i ułatwienie im zrozumienia kierunku rozwoju banku. Jakie narzędzia i techniki zastosowano? Jak liderzy odegrali kluczową rolę w tym procesie i jakie efekty przyniosła ta inicjatywa.

Więcej informacji o komunikacji strategii w BGK znajdziesz tutaj: https://icomms.pl/komunikacja-nowej-strategii-organizacji-case-bgk/

Onboarding w Allegro

W Allegro doskonale rozumie się, jak ważne jest pierwsze wrażenie, dlatego ich proces onboardingu jest starannie przemyślany. Już przed rozpoczęciem pracy nowi pracownicy są informowani o kolejnych krokach, co minimalizuje stres związany z nowym środowiskiem.

O czym jeszcze warto pamiętać przy projektowaniu procesu efektywnego wdrożenia pracownika w firmie?

Sprawdźcie onboardingowy case Allegro: https://icomms.pl/komunikacja-onboardingowa-case-allegro/

Przeprowadzka w SKANSKA

Dzięki grywalizacji przeprowadzka biura w SKANSKA udało się zaangażować pracowników i uczynić ten proces bardziej przyjemnym. Jakie interaktywne elementy zastosowaliśmy przy wsparciu firmy SKANSKA w tej zmianie? Sprawdźcie, jak przebiegała ta kampania komunikacji wewnętrznej i jakie rezultaty udało się uzyskać dzięki niej. Może uda Wam się przenieść część pomysłów do Waszej firmy?

Więcej o projekcie SKANSKA tutaj: https://pin-point.pl/doswiadczenie/grywalizacja-dla-pracownikow-skanska-w-polsce/

Warsztat dla 100-osobowego zespołu menadżerów AMICA

W tym artykule przedstawiamy szczegóły warsztatu, w którym wzięła udział ponad setka menadżerów z firmy AMICA. Sprawdźcie, jakie metody pracy zastosowaliśmy podczas warsztatu, aby zwiększyć efektywność grupy warsztatowej, a także rozwinąć kompetencje liderów.

Przeczytaj więcej o warsztacie w AMICA: https://pin-point.pl/doswiadczenie/warsztat-dla-100-osobowego-zespolu-menadzerskiego-grupy-amica/

Dowiedz się, jak tworzyć ciekawe kampanie komunikacji wewnętrznej dzięki naszym szkoleniom:

Online: https://icomms.pl/szkolenie-otwarte/akademia-komunikacji-wewnetrznej/ 

Stacjonarnie w Warszawie: https://icomms.pl/szkolenie-otwarte/efektywna-komunikacja-wewnetrzna/

 

NAJBLIŻSZE WYDARZENIA

SZKOLENIE OTWARTE

Efektywna komunikacja wewnętrzna

Warszawa, 27-28 lutego 2025
  • budowanie strategii komunikacji wewnętrznej,
  • dobór kanałów komunikacji do odbiorców,
  • trendy w obszarze nowych kanałów,
  • przygotowywanie skutecznych komunikatów,
  • narzędzia badające efektywność komunikacji.

 

3890 pln
2 dni szkolenia
Grupa szkoleniowa: max. 9 osób
zobacz szczegóły
SZKOLENIE OTWARTE

Mierzenie efektywności komunikacji wewnętrznej (poziom podstawowy)

Warszawa, 13 marca 2025

Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki:

  • poznają teorie i zasady stanowiące bazę do prowadzenia dobrych pomiarów,
  • zapoznają się z dobrymi praktykami innych firm,
  • znajdą punkt wyjścia lub inspirację do działania w swojej organizacji.
2190 pln
1 dzień szkolenia
Grupa szkoleniowa: 9
zobacz szczegóły
Szkolenie online | SZKOLENIE OTWARTE

Akademia Komunikacji Wewnętrznej

ONLINE, 17 marca-5 maja 2025
  • 8 tygodni kursu: 8 sesji tematycznych online (2h) + 8 sesji Q&A online (1h),
  • 10 modułów szkoleniowych,
  • praktyczne zadania pomiędzy sesjami z indywidualnym feedbackiem od trenera,
  • dostęp do pełnego zestawu materiałów dodatkowych,
  • 3-miesięczny mentoring indywidualny po szkoleniu.
2990 pln Grupa szkoleniowa: max. 9 osób
zobacz szczegóły

Pozostałe wpisy