#prasówka iComms 24.06.2019

 

Skalowanie przywództwa

Harvard Business Review Polska

Autor: Claudio Feser – starszy partner w szwajcarskim biurze McKinsey & Company, ekspert w dziedzinie przywództwa,  Filip Szumowski – redaktor w HBRP

Claudio Feser jest autorem nowatorskiej koncepcji przywództwa na dużą skalę (Leadership at Scale). W wywiadzie opowiada o tym dlaczego organizacja powinna rozpowszechniać zachowania przywódcze na każdym poziomie zarządzania.

Link do treści oryginalnej:

https://www.hbrp.pl/a/skalowanie-przywodztwa/DH6qyRn31

 

Najważniejszy cel komunikacji wewnętrznej – angażować a nie informować! (Tytuł oryginalny „Report: Primary goal of internal comms is to engage, not inform”)

Ragan.com

Autor: zespół Ragan

Wyniki badania “Communicators’ struggles, strengths and successes”, w którym ok. 300 specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej odpowiada na pytania związane z ich pracą. Jak oceniają swoje wyniki? Jakie są ich obawy i nadzieje związane z trendami w komunikacji?

Zdecydowanie warto pobrać i poczytać!

Link do treści oryginalnej:

https://www.ragan.com/report-primary-goal-of-internal-comms-is-to-engage-not-inform/

CASE STUDY:  Jak Crayola podkręciła swoją kulturę organizacyjną? (Tytuł oryginalny: „7 ways Crayola brightened up internal culture”)

Ragan.com

Autor: Russell Working

To co kochacie najbardziej, czyli case study budowania zaangażowania pracowników w amerykańskiej firmie produkującej artykuły piśmiennicze Crayola.

Link do treści oryginalnej:

https://www.ragan.com/7-ways-crayola-brightened-up-internal-culture/