Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!

Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!

VI edycja konferencji iComms

Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną. Już po raz 6. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży.

Łączy nas komunikacja wewnętrzna i chęć jej efektywnego wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia w Waszych organizacjach.

Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:

  • jakie są nowe wyzwania
    w komunikacji, 
  • jak efektywnie wykorzystywać narzędzia, 
  • jak inspirować pracowników do angażowania się w swoją pracę.

Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.

Dla kogo?

Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną,

Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej
w firmie,

Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą,

Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami,

Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.

2
dni (konferencja + warsztaty)
13
wystąpień praktyków
4
praktyczne warsztaty
150
praktyków komunikacji wewnętrznej

ZOBACZ CO DZIAŁO SIĘ W ZESZŁYM ROKU


AGENDA

9:00-9:15

Intro

  • wstęp
  • powitanie uczestników
Adriana Borucka
Adriana Borucka
managing partner
9:15-9:45

Hej, chcesz coś z Avonu? Budowanie komunikacji wewnętrznej i zaangażowania Pracowników wokół produktu

Czy komunikacja wewnętrzna i produkt mogą iść w parze? Zdecydowanie tak. Połączenie pracowników, komunikacji i produktów jest nie tylko możliwe, ale i kluczowe dla budowania silnego zaangażowania. Podzielę się swoim doświadczeniem i zdradzę jak stworzyć spójny przekaz, wzbudzić zainteresowanie produktami i zbudować wokół nich pozytywną atmosferę.

Opowiem o tym:

  • dlaczego w naszej komunikacji wewnętrznej postawiliśmy na produkty?
  • jak budujemy komunikację wewnętrzną i zaangażowania pracowników wokół produktów?
  • w jaki sposób łączymy komunikację wewnętrzną, produkty i CSR?
  • jak piszemy do pracowników (nie tylko o produktach), żeby chcieli czytać?

 

Justyna Kacprzak
Justyna Kacprzak
internal communication coordinator
9:45-10:15

A jak to robią na Uniwersytecie? Automatyzacja i personalizacja komunikacji

Komunikacja wewnętrzna na uczelni to sztuka dotarcia do każdego – od studenta, przez profesorów, po pracowników administracyjnych. W świecie, w którym priorytetem staje się szybkie zdobywanie i przyswajanie informacji skuteczna i angażująca komunikacja to prawdziwe wyzwanie – szczególnie w środowisku akademickim. Posłuchajcie o tym, jak radzimy sobie z tym na SWPS.

Podczas tej prelekcji posłuchacie o tym:

  • Jak projektować komunikację w rozproszonej i zróżnicowanej wspólnocie?
  • Jak wpływać na satysfakcję i budowanie zaangażowania osób studiujących i pracujących na uniwersytecie?
  • Jak przeprowadzić transformację w obszarze Customer Experience i komunikacji wewnętrznej?
  • Jakie metody i narzędzia (SalesForce) usprawniają zarządzanie informacją?

 

Marta Komor
Marta Komor
dyrektor Komunikacji i Obsługi
10:15-11:00

Jaka jest przyszłość komunikacji wewnętrznej? - PANEL DYSKUSYJNY

Czy w dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie wciąż jest miejsce na komunikację wewnętrzną? Jaka jest szansa, że sztuczna inteligencja odbierze nam pracę? Jak zmieni się komunikacja wewnętrzna w ciągu kolejnych lat i czy jesteśmy na tę zmianę przygotowani? Zapraszamy do dyskusji!

Podczas tego panelu porozmawiamy m.in. o:

  • bliskiej i dalekiej wizji przyszłości komunikacji wewnętrznej
  • roli sztucznej inteligencji, automatyzacji i analizy danych w doskonaleniu procesów komunikacji wewnętrznej.
  • wyzwaniach i szansach nowoczesnego modelu pracy
  • nowych trendach w zakresie komunikacji wizualnej, narracji i historii w budowaniu silnych relacji wewnątrz zespołu.
11:00-11:20

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

11:20-11:50

Wpływ języka debaty publicznej na komunikację wewnętrzną - jak prowadzić dialog w firmie?

Przez ostatni rok zainteresowanie sceną polityczną w Polsce zdecydowanie wzrosło. Z zapartym tchem oglądaliśmy momentami transmisje live z obrad Sejmowych. Chętnie obserwujemy i komentujemy potyczki słowne polityków różnych stron, ale czy jesteśmy świadomi jak wpływa to na naszą komunikację firmową?
Podczas tej prelekcji:

  • odkryjecie, w jaki sposób język polityki przenika do codziennej komunikacji w firmach (na podstawie badań, które przeprowadziliśmy)
  • poznacie sposoby zapobiegania brutalizacji języka komunikacji wewnętrznej
  • dowiecie się, czy i jak dobrze moderować dialog w organizacji w okresie napięć politycznych
11:50-12:20

Temat prelekcji pojawi się wkrótce :)

12:20-12:50

Temat prelekcji pojawi się wkrótce :)

12:50-13:40

Przerwa lunchowa

13:40-14:10

Temat prelekcji pojawi się wkrótce :)

14:10-14:50

Temat prelekcji pojawi się wkrótce :)

14:50-15:20

Temat prelekcji pojawi się wkrótce :)

15:20-15:30

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

15:30-16:00

Temat prelekcji pojawi się wkrótce :)

16:00-16:40

ESG - dlaczego i jak powinniśmy o nie dbać w komunikacji wewnętrznej? - PANEL DYSKUSYJNY

Według Badania Komunikacji Wewnętrznej w Polsce w około 1/5 organizacji w Polsce w ogóle nie komunikuje się tematów ESG
Jeśli już są podejmowane, w większości ich głównym celem jest zachęcenie pracowników do wspierania lokalnych społeczności i organizacji charytatywnych (53% firm).

Odpowiedzialność społeczna, środowiskowa i kwestie związane z zarządzeniem to tematy, o których jako komunikatorzy wewnętrzni powinniśmy mówić więcej. Ale dlaczego właściwie to aż tak ważne, byśmy się nimi interesowali?

Zapraszamy do udziału w panelu dyskusyjnym, który rzuci nieco więcej światła na tę ważną kwestię!

16:40-17:30

Networking

9:00-12:00 / 13:00-16:00

Zrób to sam! Wideo w komunikacji wewnętrznej - warsztat

Myślisz o tym, żeby zacząć komunikować z pomocą filmów? Chcesz tworzyć swoje własne produkcje wewnątrz organizacji, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Ten warsztat w praktyczny sposób wprowadzi Cię w świat wideo w komunikacji wewnętrznej byś z lekkością Spielberga zaczął opowiadać o tym, co dzieje się u Ciebie w firmie!

Podczas tego warsztatu dowiesz się:

  • Jak tworzyć profesjonalne filmy “in house” od podstaw.
  • Jak pisać skuteczne scenariusze i tworzyć storyboardy.
  • Jak obsługiwać sprzęt, filmować i edytować wideo.

Poznasz też:

  • Techniki produkcji wideo, które zwiększą zaangażowanie pracowników Twojej organizacji
  • Zasady dopasowywania strategii wideo do celów biznesowych firmy.

 

9:00-12:00

Warsztat - temat pojawi się już niedługo!

13:00-16:00

Poznaj Vivę! - warsztat z funkcjonalności Microsoft dla komunikacji wewnętrznej

Wszyscy wiemy, jak ważne w pracy komunikatorów wewnętrznych jest dogłębne zrozumienie tego, jak działają narzędzia komunikacji, którymi się posługujemy. Wiele z nas na co dzień ma do czynienia z Microsoftem, ale czy znacie już Microsoft Viva? To platforma, która integruje narzędzia do współpracy, komunikacji i rozwoju zespołów. Z pomocą sztucznej inteligencji daje też zupełnie nowe opcje w komunikacji wewnętrznej.

Na tym warsztacie:

  • Poznasz możliwości i funkcje platformy Microsoft Viva.
  • Odkryjesz, jak wykorzystać to narzędzie do poprawy Twojej komunikacji wewnętrznej
  • Nauczysz się efektywnie korzystać z modułów do rozwoju pracowników i poprawy ich doświadczeń pracy.
  • Zdobędziesz umiejętności, które pomogą Ci w pełni wykorzystać potencjał Microsoft Viva w Twojej codziennej pracy.
12:00-13:00

Przerwa lunchowa

9:00-12:00 / 13:00-16:00

Opowieści mają moc! Jak wykorzystać storytelling w komunikacji wewnętrznej - warsztat

O wychodzonych awansach. O biurowych romansach. O własnych i cudzych dzieciach. O znikających weekendach. Na przerwie. Na kawie. Na papierosie. Kiedy jesteśmy w pracy, nie przestajemy opowiadać sobie historii. Tak w formie krótkich anegdot, jak rozbudowanych opowieści. 

Choć nie przestajemy opowiadać historii, rzadko zwracamy na nie uwagę. Część z nich ulatnia się z pamięci zaledwie chwilę po tym, jak je usłyszeliśmy. Traktujemy je jako część small talku, wypełniacze czasu “pomiędzy”. Tych kilku(nastu) minut między jednym spotkaniem a drugim, końcem jednego zadania i początkiem kolejnego albo drzwiami domu i wejściem do firmy. Niesłusznie. Historie, choć często nie zdajemy sobie z tego sprawy, mają moc. Moc wpływania na indywidualne decyzje i działania. Na siłę więzi w zespołach. Na rezultaty pracy całych firm. 

Podczas tego warsztatu dowiesz się:

  • jak wielki potencjał drzemie w opowieściach i dlaczego warto z niego korzystać w komunikacji wewnętrznej
  • jak korzystać ze storytellingu, by zaangażować pracowników swojej organizacji
  • jakie mechanizmy sprawiają, że nasz przekaz jest interesujący i jak ich świadomie używać

Prelegenci

Katarzyna Gaweł
Ringier Axel Springer Polska
head of DEI
Marta Komor
Uniwersytet SWPS
dyrektor Komunikacji i Obsługi
Justyna Kacprzak
Avon Cosmetics Poland
internal communication coordinator
Łukasz Skłodowski
Workai
CEO
Grzegorz Ciwoniuk
Workai
chief technology officer
Adriana Borucka
PinPoint
managing partner

Spotkanie praktyków komunikacji wewnętrznej

Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!

 

 

Zarejestruj się

Uczestnik 1
Uczestnik 2
Uczestnik 3
Uczestnik 4

kontakt

Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl

PAKIETY KONFERENCYJNE

EARLY BIRD (do 15.09)
STANDARD KLIENT iComms
Pakiet Standard: 1 dzień konferencji

  • udział w 1. dniu konferencji na żywo: prelekcje z możliwością zadawania pytań                       
  • lunch
  • 1h sesja networkingowa po konferencji
  • 2 miesiące dostępu do innowacyjnej platformy edukacyjnej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.,
    • wytrenowane narzędzie AI dostosowane do potrzeb komunikatorów wewnętrznych.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

1600 PLN
netto
1900 PLN netto 1750 PLN netto
Pakiet Premium: 2 dni konferencji

  • udział w 1. dniu konferencji: prelekcje
  • lunch w 1 i 2 dniu konferencji
  • 1h sesja networkingowa po konferencji
  • udział w 2 warsztatach dnia 2.
  • 2 miesiące dostępu do innowacyjnej platformy edukacyjnej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.,
    • wytrenowane narzędzie AI dostosowane do potrzeb komunikatorów wewnętrznych.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

3350 PLN
netto
3900 PLN
netto
3500 PLN
netto
Pakiet Full: 2 dni konferencji + dostęp do platformy edukacyjnej na pół roku

  • udział w 1. dniu konferencji: prelekcje
  • lunch w 1 i 2 dniu konferencji
  • 1h sesja networkingowa po konferencji
  • udział w 2 warsztatach dnia 2.
  • 6 miesięcy dostępu do innowacyjnej platformy edukacyjnej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.,
    • wytrenowane narzędzie AI dostosowane do potrzeb komunikatorów wewnętrznych.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

3550 PLN
netto
4150 PLN
netto
3750 PLN
netto
Pakiet Workshop: Warsztaty w 2 dniu konferencji

  • udział w 2. dniu konferencji: warsztaty
  • lunch w 2 dniu konferencji
  • dostęp do materiałów po warsztatach

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

2200 PLN
netto
2600 PLN
netto
2350 PLN
netto
Pakiet Agent: dostęp do platformy edukacyjnej

  • 6 miesięcy dostępu do innowacyjnej platformy edukacyjnej. W ramach platformy otrzymasz:
    • prezentacje, nagrania i materiały z tegorocznej i poprzednich edycji konferencji,
    • proste i praktyczne formatki, z których możecie skorzystać przy tworzeniu strategii, planów komunikacji itp.,
    • wytrenowane narzędzie AI dostosowane do potrzeb komunikatorów wewnętrznych.

+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms

750 PLN
netto
900 PLN
netto
800 PLN
netto

Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

lokalizacja konferencji

Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa

Hotel partnerski dla uczestników:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji. W sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox: magda.cox@icomms.pl lub tel. 532 991 012.

Partnerzy