Komunikacja, Podcast, Video
14 kwietnia 2020 < 1 min czytania

Zobacz nasz webinar: Podcasty w komunikacji wewnętrznej!

O tym, że podcasty są jednym z najbardziej skutecznych i najciekawszych narzędzi, których możecie używać w komunikacji wewnętrznej Waszej firmy - pisaliśmy już TUTAJ.

Dzisiaj chcemy skupić się na tym jak uruchomić Wasz pierwszy firmowy podcast, a o radę zapytaliśmy prawdziwego eksperta w tej dziedzinie - Marka Jankowskiego, podcastera z Mała Wielka Firma.

Zapraszamy Was do obejrzenia transmisji z naszego webinaru poświęconego podcastom, podczas którego poruszaliśmy poniższe tematy:

  1. Czym jest podcast?
  2. Wykorzystanie podcastów w komunikacji wewnętrznej – dane.
  3. Kiedy wykorzystać podcast jako kanał komunikacji wewnętrznej?
  4. Formuła podcastu – jaka jest najbardziej efektywna?
  5. Strona techniczna – w co musisz się zaopatrzyć?
  6. Tematy, czyli jakie treści nadają się do podcastu?
  7. Ten kanał wymaga promocji.
  8. Czy pracownicy powinni decydować o treści?

 

NAJBLIŻSZE WYDARZENIA

SZKOLENIE OTWARTE

Śniadanie z komunikacją wewnętrzną

ONLINE, 7 maja 2024

Zapraszamy na sesje wymiany wiedzy i pomysłów dla praktyków komunikacji wewnętrznej!

  • 2h praktyczne spotkania w godz. 9:00 – 11:00,
  • spotkania prowadzone w formacie sesji wymiany wiedzy,
  • okazja do burzy mózgów, przedyskutowania różnych pomysłów w gronie praktyków,
  • przestrzeń na nieformalny networking i wymianę kontaktów,
  • partnerami wydarzenia są: BGK i Workai.
Grupa szkoleniowa: 40 osób
zobacz szczegóły
Szkolenie online | SZKOLENIE OTWARTE

Akademia Komunikacji Wewnętrznej

  • 8 tygodni kursu: 8 sesji tematycznych online (2h) + 8 sesji Q&A online (1h),
  • 10 modułów szkoleniowych,
  • praktyczne zadania pomiędzy sesjami z indywidualnym feedbackiem od trenera,
  • dostęp do pełnego zestawu materiałów dodatkowych,
  • 3-miesięczny mentoring indywidualny po szkoleniu.
2590 pln Grupa szkoleniowa: max. 9 osób
zobacz szczegóły
SZKOLENIE OTWARTE

Efektywna komunikacja wewnętrzna

BRAK WOLNYCH MIEJSC, 15-16 maja 2024
Warszawa, 10-11 października 2024
  • budowanie strategii komunikacji wewnętrznej,
  • dobór kanałów komunikacji do odbiorców,
  • trendy w obszarze nowych kanałów,
  • przygotowywanie skutecznych komunikatów,
  • narzędzia badające efektywność komunikacji.

 

2990 pln
2 dni szkolenia
Grupa szkoleniowa: max. 9 osób
zobacz szczegóły

Pozostałe wpisy