Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Autor: Amy Blankson, konsultantka ds. przywództwa pozytywnego. Zasiada w Globalnej Radzie ds. Szczęścia ONZ, współzałożycielka organizacji Digital Wellness Collective
W czasach kiedy technologia umożliwia nam stały i niczym nieograniczony kontakt - pracodawcy oczekują, że ich ludzie będą zawsze dostępni. Komunikujemy się wszelkimi dostępnymi sposobami - tymczasem badania pokazują, że może to przynieść odwrotny skutek - spadek zaangażowania i wydajności.
Artykuł o tym jak komunikować się rozważnie i nie rozpraszać pracowników. Warto przeczytać!
Link do treści oryginalnej:
https://www.hbrp.pl/b/co-zrobic-gdy-nowe-technologie-rozpraszaja-uwage-pracownikow/P2g7kzfla
Autor: zespół redakcyjny RAGAN
Coraz częściej spotykamy się w organizacjach z sytuacją, kiedy nasza komunikacja powinna docierać do wielu różnych pokoleń pracowników. O ile młodzi ludzie chętnie i efektywnie komunikują się przy użyciu najnowszych technologii - starsze pokolenia nie są już tak przywiązane do appek i internetu.
Ragan przygotował bezpłatny poradnik, który podpowiada jak komunikować się efektywnie ze wszystkimi pokoleniami. Ściągnijcie koniecznie!
Link do treści oryginalnej:
Autor: Rachel Miller
Jak zarządzać większym zespołem do spraw komunikacji? Koniecznie przeczytajcie ten wywiad z Josephine Graham - Internal Communications Lead at City of Bradford Metropolitan District Council, która dzieli się swoimi doświadczeniami na ten temat.
Link do treści oryginalnej:
https://www.allthingsic.com/how-to-manage-a-large-internal-communications-team/