Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Harvard Business Review Polska
Autor: dr Witold Jankowski, prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska”.
Wywiad, w którym dr Witold Jankowski radzi menadżerom:
Link do treści oryginalnej:
https://www.hbrp.pl/b/jak-wybrac-program-szkoleniowy-dla-siebie-i-swoich-pracownikow/POmseRadr
Harvard Business Review Polska
Autor: Bill Rosenthal, CEO Communispond
O tym jak komunikować się z pokoleniem milenialsów napisano już chyba wszystko. Jednak jak ich wspomagać w zarządzaniu innymi? Jeśli jesteś milenialsem na stanowisku kierowniczym - ten artykuł z pewnością ci się przyda.
Link do treści oryginalnej:
Autor: Kaith McNiff, editor in Ragan
Ciekawe zestawienie 14 kampanii, które wykorzystując storytelling - podniosły zaangażowanie pracowników i odniosły spektakularny sukces.
Warto przejrzeć - może się zainspirujecie.
Link do treści oryginalnej:
https://www.ragan.com/14-compelling-internal-communication-campaigns/
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki:
Zapraszamy na sesje wymiany wiedzy i pomysłów dla praktyków komunikacji wewnętrznej!