Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
hbrp.pl
Autor: Marcus Buckingham - założyciel firmy TMBC, która opracowuje technologie i programy oparte na mocnych stronach, Ashley Goodall - dyrektor działu rozwoju zawodowego liderów w Deloitte Services LP w Nowym Jorku
Ciekawy artykuł dotyczący sposobu, w jaki przekazywać feedback pracownikom i kiedy w ogóle to robić. Autorzy dotykają tematu uczenia się i doskonalenia pracowników. Warto przeczytać!
Link do treści oryginalnej:
https://www.hbrp.pl/b/dlaczego-informacja-zwrotna-rzadko-spelnia-swoje-zadanie/PrLgcqCP7
hbrp.pl
Autor: Helen Fischer - antropolog, profesor i badaczka ludzkich zachowań na Rutgers University, Alison Beard - starszy redaktor w Harvard Business Review
Bardzo ciekawy wywiad z Helen Fischer dotyczący funkcjonowania ludzkiego umysłu i tego jak się to przekłada na nasze zachowanie oraz decyzje zawodowe.
Link do treści oryginalnej:
https://www.hbrp.pl/b/jesli-zrozumiesz-jak-dziala-mozg-dotrzesz-do-kazdego/P1HcwL6ND
Autor: Brian Pittman, editor Ragan
Artykuł wskazuje 4 najczęściej popełniane błędy, które popełniamy podczas audytów komunikacji. Jak ich uniknąć i co zrobić, by nasz audyt przebiegł po naszej myśli? Przeczytajcie koniecznie!
Link do treści oryginalnej:
https://www.ragan.com/4-mistakes-that-will-doom-your-communication-audit/
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki: