artykuł
4 listopada 2019 2 min czytania

Narzędziownia iComms - odcinek 1 HappyOrNot

Narzędziownia iComms - odcinek 1 HappyOrNot

Budowanie zaangażowania pracowników to jeden z kluczowych aspektów działania wielu działów komunikacji oraz Employer Brandingu. Wiadomo - zadowolony pracownik to sekretny klucz do sukcesu, silny fundament, na którym można budować kolejne poziomy, zdobywać rynek i generować zyski.

Jak jednak zbudować ten silny fundament? Podstawą jest motywacja i zaangażowanie pracowników, którzy znają i rozumieją misję przedsiębiorstwa, a przede wszystkim - traktują te misję jak swoją własną - dlatego robią wszystko, by ją realizować.

Tutaj bardzo istotną kwestią staje się środowisko pracy i zadowolenie ludzi.

O ile nie możemy zmusić nikogo do odczuwania satysfakcji z pracy, o tyle możemy stworzyć miejsce pracy, które będzie przyjazne dla pracownika i pozwoli mu realizować się w naszej firmie.

Jak to robić? Pisaliśmy już o tym niejednokrotnie. Dzisiaj chcemy Wam przedstawić narzędzie, które pozwala firmom zrealizować jeden z pierwszym kroków, jakie musimy postawić, by zacząć budować zmotywowane i zaangażowane miejsca pracy.

Tym krokiem jest zdobywanie informacji o tym, jak czują się nasi pracownicy w różnych aspektach pracy, każdego dnia. Ale nie zdobywanie ich raz w roku podczas rocznej oceny czy ankiety satysfakcji. Aby naprawdę dowiedzieć się jakie nastroje panują w naszej organizacji  - musimy sprawić, że proces oceny opinii pracowników stanie się ciągły, sprawny i najlepiej - anonimowy.

Narzędzie, które doskonale sprawdzi się, by osiągnąć powyższy cel to HappyOrNot - proste w obsłudze terminale, które znacie zapewne ze sklepów, lotnisk czy innych miejsc, gdzie bada się satysfakcję klientów. Rozwiązanie jest przyjazne dla respondentów, ale pozwala także szybko i anonimowo udzielić odpowiedzi na zadane pytanie. Jak twierdzi producent - strona z raportami pozwala na szybki dostęp do wszystkich wyników i umożliwia ich łatwą interpretację. W kilka minut możecie zobaczyć kluczowe wskaźniki w postaci przejrzystych wykresów i zestawień.

Tyle w teorii - a jak HappyOrNot sprawdza się w praktyce?

Zapytaliśmy o to Judytę Krawiec - Communication Business PArtnera w firmie SCANFIL, która wdrożyła narzędzie HappyOrNot i opowiada o jego wykorzystaniu w pierwszym odcinku naszej nowej serii - NARZĘDZIOWNIA ICOMMS.

Zapraszamy!

https://www.youtube.com/watch?v=Wn279wU-vYc&feature=youtu.be

Więcej o HappyOrNot możecie przeczytać na stronie dystrybutora Smart Life Polska - TUTAJ.

NAJBLIŻSZE WYDARZENIA

Konferencja

Konferencja iComms

Warszawa, 20-21 listopada 2025

Konferencja iComms to:

  • kilkanaście case’ów przygotowanych przez komunikatorów wewnętrznych różnych firm,
  • panele z prelegentami,
  • sesje tematyczne, czyli okazja do rozmowy i wymiany doświadczeń,
  • praktyczne warsztaty.

Zobacz agendę konferencji iComms 2025!

 

2 dni szkolenia
Grupa szkoleniowa: 150 uczestników
zobacz szczegóły
SZKOLENIE OTWARTE

Efektywna komunikacja wewnętrzna

Warszawa, 2-3 grudnia 2025
  • budowanie strategii komunikacji wewnętrznej,
  • dobór kanałów komunikacji do odbiorców,
  • trendy w obszarze nowych kanałów,
  • przygotowywanie skutecznych komunikatów,
  • narzędzia badające efektywność komunikacji.

 

3890 pln
2 dni szkolenia
Grupa szkoleniowa: max. 9 osób
zobacz szczegóły
SZKOLENIE OTWARTE

Mierzenie efektywności komunikacji wewnętrznej

Warszawa, 10 grudnia 2025

Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki:

  • poznają teorie i zasady stanowiące bazę do prowadzenia dobrych pomiarów,
  • zapoznają się z dobrymi praktykami innych firm,
  • znajdą punkt wyjścia lub inspirację do działania w swojej organizacji.
2190 pln
1 dzień szkolenia
Grupa szkoleniowa: 9
zobacz szczegóły

Pozostałe wpisy

Przejdź do paska narzędzi