Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Pomiary zaangażowania pracowników i skuteczności działań komunikacji wewnętrznej to bardzo ważny aspekt pracy każdego specjalisty. Jak pokazuje wspomniany przez nas ostatnio raport GATEHOUSE - nie wszystkie organizacje zdają sobie z tego sprawę, a część tych, które dokonują analiz - nie do końca wiedzą skąd tak naprawdę czerpać wiedzę.
Dlatego idziemy krok dalej - znaleźliśmy dla Was bardzo ciekawy artykuł, mówiący o tym jakie pytania zadawać, żeby otrzymać interesujące nas informacje i żeby nasz pomiar dał rzeczywisty obraz.
Kevin Ruck - współzałożyciel PR Academy oraz autor publikacji „Exploring Internal Communication” opowiada o swoim modelu AVID, który wyłania 10 podstawowych pytań do zadania podczas ankiety dotyczącej działań internal communication i employee engagement.
Warto przeczytać!
Link do artykułu znajdziecie TUTAJ
Polecamy
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki: