artykuł
2 lipca 2019 < 1 min czytania

Jak efektywnie mierzyć działania komunikacji wewnętrznej?

Jak efektywnie mierzyć działania komunikacji wewnętrznej?

 

 

Pomiary zaangażowania pracowników i skuteczności działań komunikacji wewnętrznej to bardzo ważny aspekt pracy każdego specjalisty. Jak pokazuje wspomniany przez nas ostatnio raport GATEHOUSE - nie wszystkie organizacje zdają sobie z tego sprawę, a część tych, które dokonują analiz - nie do końca wiedzą skąd tak naprawdę czerpać wiedzę.

Dlatego idziemy krok dalej - znaleźliśmy dla Was bardzo ciekawy artykuł, mówiący o tym jakie pytania zadawać, żeby otrzymać interesujące nas informacje i żeby nasz pomiar dał rzeczywisty obraz.

Kevin Ruck - współzałożyciel PR Academy oraz autor publikacji „Exploring Internal Communication” opowiada o swoim modelu AVID, który wyłania 10 podstawowych pytań do zadania podczas ankiety dotyczącej działań internal communication i employee engagement.

Warto przeczytać!

Link do artykułu znajdziecie TUTAJ

 

Polecamy

NAJBLIŻSZE WYDARZENIA

SZKOLENIE OTWARTE

Śniadanie z komunikacją wewnętrzną

Zapraszamy na sesje wymiany wiedzy i pomysłów dla praktyków komunikacji wewnętrznej!

  • 2h praktyczne spotkania w godz. 9:00 – 11:00,
  • spotkania prowadzone w formacie sesji wymiany wiedzy,
  • okazja do burzy mózgów, przedyskutowania różnych pomysłów w gronie praktyków,
  • przestrzeń na nieformalny networking i wymianę kontaktów.

 

Grupa szkoleniowa: 40 osób
zobacz szczegóły
SZKOLENIE OTWARTE

Angażowanie, wspieranie i wzmacnianie roli liderów w komunikacji wewnętrznej

Warszawa, 18 września 2025
  • definiowanie roli komunikacyjnej liderów,
  • tworzenie planów komunikacji liderskiej,
  • wspieranie liderów w działaniach komunikacyjnych,
  • wdrażanie nowych formatów (newslettery, videoblogi,  podcasty),
  • przygotowanie liderów do komunikacji zmian,
  • raportowanie i optymalizacja efektywności działań komunikacyjnych liderów.
2190 pln
1 dzień szkolenia
Grupa szkoleniowa: max. 10 osób
szczegóły wkrótce
SZKOLENIE OTWARTE

Efektywna komunikacja wewnętrzna

Warszawa, 9-10 października 2025
  • budowanie strategii komunikacji wewnętrznej,
  • dobór kanałów komunikacji do odbiorców,
  • trendy w obszarze nowych kanałów,
  • przygotowywanie skutecznych komunikatów,
  • narzędzia badające efektywność komunikacji.

 

3890 pln
2 dni szkolenia
Grupa szkoleniowa: max. 9 osób
zobacz szczegóły

Pozostałe wpisy