Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Autor: Bobby Brumberg
Koronawirus rozprzestrzenia się na świecie, a wraz z nim pojawia się panika i strach. Czy działy komunikacji w organizacjach powinny poświęcić uwagę epidemii? Jak komunikować? Jak dużo informacji przekazywać? O tym w artykule!
Link do treści oryginalnej:
https://www.ragan.com/as-coronavirus-spreads-how-should-employers-respond/
Autor: Mike Walsh
Jednym z największych źródeł niepokoju związanym z rozwojem sztucznej inteligencji (AI) nie jest strach przed tym, że technologia zwróci się przeciwko nam. Problem wynika raczej z samego zrozumienia, w jaki sposób ona działa. Dlaczego poznanie jej tajników jest ważne nie tylko z punktu widzenia przedsiębiorców i biznesu, lecz także dla każdego z nas?
Link do treści oryginalnej:
https://www.hbrp.pl/b/dlaczego-liderzy-powinni-zrozumiec-sztuczna-inteligencje/P1CsU7quZ
Autor: SMARP team
Wywiad z Priya Bates, IC expert and President at Inner Strength Communication Inc. na temat pracy w dziale komunikacji wewnętrznej.
Link do treści oryginalnej:
https://blog.smarp.com/priya-bates-on-why-internal-communication-is-like-a-marriage
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki: