Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Postęp technologiczny zmienia w zasadzie każdy aspekt prowadzenia biznesu i zdecydowanie nie pozostaje bez wpływu na komunikację! Jesli chcemy być efektywni - musimy podążać za trendami.
Redaktorzy portalu ragan.com postanowili nam to ułatwić i zrobili bardzo fajne zestawienie najciekawszych narzędzi, które pomogą specjalistom komunikacji wewnętrznej w różnych aspektach ich pracy.
Specjalnie dla Was tłumaczymy to zestawienie - a oryginał tekstu możecie znaleźć TUTAJ
Minęły już czasy dokumentów Worda czy arkuszy Excela, w których organizowaliśmy treści tygodniowe, miesięczne czy roczne. Specjaliści komunikacji używają teraz specjalnych narzędzi do zarządzania projektami, planowania treści, przypisywania do nich redaktorów czy akceptacji.
Oto 4 ulubione narzędzia:
Intranet nie do końca pozwala nam już szczegółowo śledzić ruch i udostępnienia filmów oraz zdjęć. A trendy są jednoznaczne - komunikaty wizualne są teraz najbardziej skuteczne i używamy ich częściej niż kiedykolwiek. Jak sprawić, by były łatwo dostępne i wyszukiwalne - także pod kątem terminów?
Oto odpowiedź:
Postęp sprawia, że coraz częściej zegnamy się ze sztywnymi spotkaniami kwartalnymi, podczas których prezentujemy wyniki przez bita godzinę. Teraz spotkania zwyczajnie MUSZĄ być angażujące i dać pracownikom szansę do aktywnego uczestnictwa.
Narzędzia, które zdecydowanie ułatwią firmowe LIVE’y:
Badania wskazują, że potrzebujemy więcej czasu dla siebie - by rozwijać swoje umiejętności i poszerzać wiedzę. Nie ma nic lepszego dla specjalisty do spraw komunikacji niż rozwój więc mamy dla Was także w tej kwestii kilka przydatnych zasobów.
Oto one:
Aplikacje mobilne sprawiają, ze coraz więcej organizacji wyposaża swoich pracowników w narzędzia umożliwiające im łatwe i szybkie udostępnianie wiadomości dotyczących firmy. Wiadomo przecież, że większość ludzi aktywnie spędza czas na portalach społecznościowych - dlaczego więc nie zwiększyć dzięki nim zasięgów naszej marki?
Także i tutaj znalazły się przydatne narzędzia, które warto poznać:
Koniecznie zerknijcie do powyższej bazy. Nawet jeśli nie użyjecie wielu z przedstawionych propozycji - może się okazać, że znajdziecie pośród nich perełkę, która ułatwi Wam pracę czy podniesie efektywność działań.
Być może Wy znacie jeszcze inne - przydatne w codziennej pracy - narzędzia? Jeśli tak - koniecznie się z nami podzielcie!