Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Budowanie zaangażowania pracowników to jeden z kluczowych aspektów działania wielu działów komunikacji oraz Employer Brandingu. Wiadomo - zadowolony pracownik to sekretny klucz do sukcesu, silny fundament, na którym można budować kolejne poziomy, zdobywać rynek i generować zyski.
Jak jednak zbudować ten silny fundament? Podstawą jest motywacja i zaangażowanie pracowników, którzy znają i rozumieją misję przedsiębiorstwa, a przede wszystkim - traktują te misję jak swoją własną - dlatego robią wszystko, by ją realizować.
O ile nie możemy zmusić nikogo do odczuwania satysfakcji z pracy, o tyle możemy stworzyć miejsce pracy, które będzie przyjazne dla pracownika i pozwoli mu realizować się w naszej firmie.
Jak to robić? Pisaliśmy już o tym niejednokrotnie. Dzisiaj chcemy Wam przedstawić narzędzie, które pozwala firmom zrealizować jeden z pierwszym kroków, jakie musimy postawić, by zacząć budować zmotywowane i zaangażowane miejsca pracy.
Tym krokiem jest zdobywanie informacji o tym, jak czują się nasi pracownicy w różnych aspektach pracy, każdego dnia. Ale nie zdobywanie ich raz w roku podczas rocznej oceny czy ankiety satysfakcji. Aby naprawdę dowiedzieć się jakie nastroje panują w naszej organizacji - musimy sprawić, że proces oceny opinii pracowników stanie się ciągły, sprawny i najlepiej - anonimowy.
Narzędzie, które doskonale sprawdzi się, by osiągnąć powyższy cel to HappyOrNot - proste w obsłudze terminale, które znacie zapewne ze sklepów, lotnisk czy innych miejsc, gdzie bada się satysfakcję klientów. Rozwiązanie jest przyjazne dla respondentów, ale pozwala także szybko i anonimowo udzielić odpowiedzi na zadane pytanie. Jak twierdzi producent - strona z raportami pozwala na szybki dostęp do wszystkich wyników i umożliwia ich łatwą interpretację. W kilka minut możecie zobaczyć kluczowe wskaźniki w postaci przejrzystych wykresów i zestawień.
Zapytaliśmy o to Judytę Krawiec - Communication Business PArtnera w firmie SCANFIL, która wdrożyła narzędzie HappyOrNot i opowiada o jego wykorzystaniu w pierwszym odcinku naszej nowej serii - NARZĘDZIOWNIA ICOMMS.
Zapraszamy!
https://www.youtube.com/watch?v=Wn279wU-vYc&feature=youtu.be
Więcej o HappyOrNot możecie przeczytać na stronie dystrybutora Smart Life Polska - TUTAJ.