Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Harvard Business Review Polska
Autor: Claudio Feser - starszy partner w szwajcarskim biurze McKinsey & Company, ekspert w dziedzinie przywództwa, Filip Szumowski - redaktor w HBRP
Claudio Feser jest autorem nowatorskiej koncepcji przywództwa na dużą skalę (Leadership at Scale). W wywiadzie opowiada o tym dlaczego organizacja powinna rozpowszechniać zachowania przywódcze na każdym poziomie zarządzania.
Link do treści oryginalnej:
https://www.hbrp.pl/a/skalowanie-przywodztwa/DH6qyRn31
Autor: zespół Ragan
Wyniki badania “Communicators’ struggles, strengths and successes”, w którym ok. 300 specjalistów do spraw komunikacji wewnętrznej odpowiada na pytania związane z ich pracą. Jak oceniają swoje wyniki? Jakie są ich obawy i nadzieje związane z trendami w komunikacji?
Zdecydowanie warto pobrać i poczytać!
Link do treści oryginalnej:
https://www.ragan.com/report-primary-goal-of-internal-comms-is-to-engage-not-inform/
Autor: Russell Working
To co kochacie najbardziej, czyli case study budowania zaangażowania pracowników w amerykańskiej firmie produkującej artykuły piśmiennicze Crayola.
Link do treści oryginalnej:
https://www.ragan.com/7-ways-crayola-brightened-up-internal-culture/
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki: