Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Komunikacja liderska stanowi podstawę w budowaniu procesów komunikacji w firmie. W mniejszych firmach, dobra komunikacja kadry zarządzającej i menadżerów z zespołami często wystarczy, aby zapewnić skuteczny przepływ informacji. W większych organizacjach, bez zaangażowania liderów, nie da się zapewnić efektywnego przepływu informacji w firmie. Budowanie zaufania to długofalowy proces, który w całości jest oparty na dobrej komunikacji.
Podczas rozmowy z Sebastianem Drzewieckim, pomysłodawcą projektu "Nowoczesny lider" rozmawialiśmy o tym dlaczego warto stale dbać o kompetencje komunikacyjne liderów.
Poruszyliśmy kwestię tego, co się dzieje, kiedy komunikacja liderska zawodzi i czego tak naprawdę potrzebują pracownicy w kontakcie z liderem. Dodatkowo zastanawialiśmy się dlaczego liderzy unikają komunikacji z pracownikami, zwłaszcza w sytuacjach trudnych oraz jak się do takowych sytuacji przygotować.
W podcaście możecie także posłuchać o idei facylitacyjnego zarządzania oraz kilka ciekawych faktów z obszaru neuronauki. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy!