Nasza strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z Polityką Cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki
Autor: Jarosław Dominiak, Prezes Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.
Autor, na podstawie najnowszego rankingu prezesów spółek giełdowych pokazuje, że istnieje ogromna zależność między wysoką oceną danej spółki a tym - w jaki sposób komunikuje się ona z rynkiem.
Link do treści oryginalnej:
https://www.hbrp.pl/b/fokus-na-komunikacje/PHf8f4cAX
Autor: Rita Linjuan Men, Ph.D., APR, iprofesor PR na Uniwersytecie Florydy oraz szef redakcyjnego zespołu badań IPR Organizational Communication Research Centere.
Artykuł wskazuje 12 obszarów biznesowych, które są krytyczne dla osoby zajmującej się komunikacją w organizacji. Według autorki poszerzanie swojej ekspertyzy w tych obszarach to podstawa prasy każdego komunikatora.
Link do treści oryginalnej:
https://www.ragan.com/infographic-injecting-childlike-fun-into-communication/
Autor: Max Palmer, editor Ragan
Ciekawe zestawienie najczęstszych błędów, które sprawiają, że nasze spotkania są nieefektywne. Warto przeczytać i zastanowić się - czy sami nie popełniamy ich w codziennej pracy.
Link do treści oryginalnej:
Szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą wprowadzić bądź usprawnić/rozwinąć pomiary efektywności komunikacji w swojej organizacji. Uczestnicy_czki: