artykuł, ogólny
Marzec 29, 2019 < 1 min czytania

Top 30 wskazówek na temat komunikacji wewnętrznej od profesjonalistów

Top 30 wskazówek na temat komunikacji wewnętrznej od profesjonalistów

Top 30 wskazówek na temat komunikacji wewnętrznej od profesjonalistów

Komunikacja wewnętrzna to jeden z najważniejszych filarów funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Firmy dbające o silną komunikację mają zdrowsze kultury organizacyjne, szczęśliwych pracowników i są w stanie szybciej dostosować się do zmian rynkowych.

Firma FitSmallBusiness.com zapytała 30 ekspertów do spraw komunikacji wewnętrznej o wskazówki, które sprawiają, że jest ona bardziej efektywna.

Odpowiedzi są przeróżne - na pewno warto się z nimi zapoznać - chociażby ze względu na to, że niesie bardzo fajny przegląd technologicznych narzędzi komunikacyjnych, wykorzystywanych przez organizacje na świecie.

Nas najbardziej zaskoczył tip o rearanżacji biura! Okazuje się, że to w jaki sposób urządzamy przestrzeń dla pracowników - może mieć ogromne znaczenie.

Zapraszamy do lektury oryginalnego tekstu pod linkiem:

https://fitsmallbusiness.com/internal-communications-tips/

Pozostałe wpisy