Efektywna komunikacja wewnętrzna w firmie

Warszawa, 24-25.01.2019

Kraków, 7-8 lutego 2019

SZKOLENIE OTWARTE

Dla kogo?

  • Dla osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną

  • Dla osób wspierających kadrę menadżerską w komunikacji z zespołami

  • Dla członków zespołów redakcyjnych

Wiedza i umiejętności po szkoleniu:

  • Umiejętność budowania strategii komunikacji uwzględniającej potrzeby i oczekiwania wszystkich grup odbiorców

  • Znajomość kanałów i narzędzi komunikacji oraz zasad optymalnego ich wykorzystania

  • Redagowanie skutecznych komunikatów wewnętrznych, skryptów do video blogów, etc.

  • Kompetencje w obszarze wspierania kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami

  • Określania skuteczności działań i ich optymalizacja

Z dużym przekonaniem rekomenduję szkolenie „Efektywna Komunikacja Wewnętrzna”, bo to jedno z niewielu szkoleń na rynku, podczas, którego uczestnicy uczą się rozwiązywać realne problemy.  Poprzez wczuwanie się w sposób myślenia i potrzeby członków zespołu – od zarządu przez kadrę menedżerską, przez sprzedaż i obsługę klienta po szeregowych pracowników, uczymy się wzajemnego zrozumienia i rozwiązywania wielu konfliktów, które pojawiają się na co dzień. Niezmiernie cenne były również inspiracje i pomysły – iComms jest na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i trendami. Ponadto przyjazna atmosfera szkolenia sprzyja też szczerej wymianie doświadczeń.

Magdalena Łukasiuk, PR manager, 180 heartbeats + Jung v Matt

Techniki facylitacji przydają się w codziennej pracy marketingowca i PRowca. Samo szkolenie z technik facylitacji bardzo mocno odbiega od tradycyjnej formy szkoleniowej. To głównie praktyka, integracja z grupą, kreacja pomysłów, dzielnie się wiedzą. A najpiękniejsze było to, że już od dawna tak dobrze się nie bawiłam na szkoleniu. Ponieważ tym właśnie było to spotkanie – nauką poprzez zabawę różnorodnością technik.

Klaudyna Polanowska-Skrzypek, PR manager, rzecznik prasowy, Raben Polska

Szkolenie „Angażowanie i wspieranie menadżerów w spójnej komunikacji wewnętrznej” z iComms było dla mnie znakomitą okazją do „oswojenia” tego obszaru i pozyskania umiejętności tworzenia klimatu wspierającego komunikację wewnętrzną w organizacji. Polecam je nie tylko specjalistom ds. PR czy HR’owcom, ale również, a może przede wszystkim Menadżerom i Liderom, którzy w ten sposób mogą odblokować pełnię potencjału swoich zespołów, również w ramach sektora MŚP.

Przemysław Rakoczy, dyrektor działu handlowego

Tego typu warsztat („Wykorzystaj potencjał facylitacji w biznesie”) powinien być polecany wszystkim zarządzającym zespołami, podpowiada proste rozwiązania, które wykorzystywać można w codziennej pracy. Generalnie nasze spotkanie pomogło mi wziąć głęboki oddech i popatrzeć na pewne sprawy z dystansu – co rzadko się zdarza na takich ogólnorozwojowych szkoleniach w tak interdyscyplinarnym gronie. Bardzo dziękuję i do zobaczenia!

Uczestnik szkolenia, z ankiety po szkoleniu

W lutym 2018 uczestniczyłam w szkoleniu „Angażowanie i wspieranie menadżerów w spójnej komunikacji wewnętrznej” i z pełnym przekonaniem i entuzjazmem polecam je wszystkim, którzy odpowiadają za komunikację wewnętrzną w firmie lub – z uwagi na swoją rolę w organizacji – mają wpływ na jej kształtowanie.
Szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej nie należą do częstych, a tak dobre, kierowane do praktyków z pewnym doświadczeniem, to prawdziwa rzadkość. Całość jest prowadzona w komfortowych warunkach: w atmosferze otwartości na różne opinie, szacunku, z uwagą i dbałością o każdego uczestnika.

Anna Czajkowska, brand reputation director, Publicis Media Polska

Prowadzący bardzo dobrze przygotowany, dużo ćwiczeń praktycznych, burza mózgów, wymiana wiedzy i pokazanie jak jest w innych firmach i jakie są trendy w najbliższym czasie w komunikacji.

Uczestnik szkolenia, ING Bank Śląski

Opis szkolenia

Uczestnicy tego 2-dniowego warsztatu wzmocnią swoje kompetencje w zakresie budowania efektywnych strategii komunikacji, określania grup odbiorców oraz dopasowywania komunikacji do potrzeb organizacji i oczekiwań pracowników. Dzięki praktycznym warsztatom będą także potrafili  przygotować skuteczne komunikaty wewnętrzne oraz poznają zasady tworzenia komunikacji w organizacji w procesie zmian.

Warsztat będzie również okazją do poznania najnowszych narzędzi wspierających badanie i audyty działań komunikacyjnych, dzięki którym uczestnicy będą potrafili optymalizować zaplanowane działania.

Program szkolenia

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna

  • Aktywne słuchanie

  • Strategie komunikacji

  • Identyfikacja i analiza grup odbiorców

  • Charakterystyka kanałów komunikacji (mail, intranet, spotkania, chaty, video blogi, etc.)

  • Identyfikacja osób współodpowiedzialnych za komunikację w firmie

  • Budowanie strategii komunikacji

  • Komunikacja kryzysowa

  • Budowanie kultury dialogu w organizacji

  • Przeciwdziałanie szumom informacyjnym

  • Komunikacja multikanałowa

  • Ambasadorzy komunikacji – budowanie międzydziałowego zespołu wspierającego komunikację wewnętrzną

  • Wspieranie liderów w rozwoju kompetencji komunikacyjnych

  • Narzędzia wspierające komunikację liderską

  • Planowanie i prowadzenie efektywnych spotkań

  • Zasady projektowania i redagowania komunikatów

  • Warsztat umiejętności pisania tekstów

  • Video w komunikacji wewnętrznej

  • Komunikacja wizualna

  • Podstawowe mierniki skuteczności komunikacji

  • Audyt komunikacji i optymalizacja działań

  • Narzędzia badające efektywność komunikacji wewnętrznej

  • Prezentacja wyników i poprawa jakości komunikacji liderskiej

Efektywna komunikacja wewnętrzna

SZKOLENIE OTWARTE

Terminy:

Warszawa, 24-25 stycznia 2019,
miejsce szkolenia: iview Meetings, ul. Mazowiecka 9, Warszawa

Kraków, 7-8 lutego 2019
miejsce szkolenia: Business Link High5ive, ul. Pawia 9, Kraków

Cena: 1 590 zł

Cena netto za 2 dni szkolenia

Rabat 10% dla drugiego uczestnika
Rabat 15% dla trzeciego i każdego kolejnego uczestnika

Cena szkolenia zawiera:

  • 2 dni szkolenia

  • Lunch i przerwy kawowe

  • Materiały szkoleniowe

  • Szablony, wzory planów i innych materiałów prezentowanych podczas szkolenia

  • Monitoring wdrożenia umiejętności

  • 3-miesięczny e-mentoring po szkoleniu

Trener prowadzący

Adriana Borucka
Adriana Boruckaekspert ds. Komunikacji, trener biznesu, facylitator
Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Ma ponad 12-letnie doświadczenie w komunikacji wewnętrznej, które zdobywała zarówno po stronie firm krajowych jak i międzynarodowych z branży FMCG, motoryzacyjnych, farmaceutycznych, produkcyjnych jak i agencji PR.

Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów dla kadry menadżerskiej z obszaru poprawy kompetencji komunikacyjnych i budowania marki lidera, szkoleń dla osób odpowiadających za komunikację wewnętrzną oraz spotkań opartych o facylitację. Zajmuje się również doradztwem w obszarze komunikacji wewnętrznej, komunikacji liderskiej oraz wspiera organizacje będące w procesie zmian organizacyjnych. Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

Zaufali nam:

Więcej o szkoleniu „Efektwna komunikacja wewnętrzna”

Odpowiedni przepływ informacji w firmie z pewnością pozytywnie wpływa na komunikację między działami oraz poszczególnymi osobami. Nie powinno zatem dziwić, iż komunikacja w firmie jest przedmiotem wielu profesjonalnych szkoleń. W dzisiejszych czasach pracodawcy coraz chętniej inwestują w rozwój swoich pracowników, a efektywna komunikacja w zespole nie jest już uznawana jedynie za pusty, ładny slogan, a coraz częściej jest kluczowa dla firmy i jej pracowników.

iComms_ wychodzi naprzeciw potrzebom rynku oraz oferuje szeroki zakres szkoleń z zakresu efektywnej komunikacji w firmie.

Szkolenie z zakresu efektywnej komunikacja w firmie – korzyści

Z pewnością nikogo nie trzeba przekonywać o ogromnym znaczeniu szkoleń dla rozwoju pracownika, lidera, menedżera czy project managera. Szczególnie inwestycja w szkolenia z komunikacji niesie ze sobą wiele zalet oraz korzyści – zarówno dla poszczególnych pracowników, jak i ostatecznie całych zespołów.

Dzięki działaniom wzmacniającym efektywną komunikację wewnętrzną w firmie albo zespole m.in.:

  • Usprawniony zostaje przepływ informacji w firmie, w głównej mierze odpowiedzialny za jej wydajność

  • Powstaje filar do zbudowania pozytywnego wizerunku marki i jej silnej pozycji na rynku

  • Pracownicy czują się zaangażowani w swoją pracę

  • Rodzi się kultura dialogu i wzajemnego zrozumienia między zarządem, menadżerami a pracownikami, która jest niezbędna do biznesowego sukcesu.

Otwarte szkolenie z efektywnej komunikacji w firmie i zespole dedykowane jest dla wszystkich osób pragnących wzmocnić kompetencje komunikacyjne oraz podnieść jakość działań w zarządzanym przez siebie zespole. Uczestnicy warsztatu poznają więc praktyczne metody, dzięki którym nie tylko usprawnią przepływ informacji w firmie, ale też nauczą się wykorzystywać narzędzia niezbędne do zbudowania długotrwałej strategii komunikacyjnej, która jest kluczowym aspektem budującym jej prestiż.

Efektywna komunikacja w firmie – przebieg szkolenia

Szkolenie z komunikacji w firmie odbywa się w ciągu dwóch dni. Każdy warsztat jest inny i dostosowany do indywidualnych potrzeb uczestników, omówionych jeszcze przed jego rozpoczęciem. Zajęcia nakierowane są głównie na charakter warsztatowy – podczas ich trwania słuchacze mają możliwość wymiany własnych poglądów i doświadczeń na temat pracy nad efektywną komunikacją w zespole i firmie. Innymi słowy, podczas otwartego szkolenia z komunikacji, oprócz wiedzy teoretycznej omawiamy także realne przykłady z życia codziennego naszych uczestników. Dzięki temu, zdobyta przez nich wiedza dotyczy aktualnych problemów z jakimi się spotykają oraz ma bezpośrednie zastosowanie praktyczne.

Spotkania prowadzone są z wykorzystaniem multimedialnych prezentacji, materiałów szkoleniowych, dyskusji oraz najczęściej grupowych zadań. Szkolenie z komunikacji w firmie ma formę bardzo „elastyczną” – uczestnicy wspólnie mogą ustalić zakres poruszonych tematów, przedstawić praktyczne sytuacje z codziennego życia firmy – zwłaszcza te „kryzysowe” – i razem znaleźć najlepsze rozwiązania dla utrzymania efektywnej komunikacji w zespole.

Warsztat składa się z sześciu modułów, podczas których zaprezentowane zostaną niezbędne – i najnowsze – narzędzia odpowiedzialne m.in. za tworzenie poprawnych komunikatów do pracowników, przeprowadzanie audytu, zbieranie feedbacku, wspieranie liderów i menadżerów, rozumienie potrzeb i oczekiwań pracowników oraz tworzenie planu efektywnej komunikacji w zespole.

Liczne, pozytywne opinie uczestników szkoleń oraz wieloletnie doświadczenie naszych trenerów mówią same za siebie. Komunikacja w firmie to temat niezwykle istotny, a nasze szkolenie umożliwi uczestnikom uzyskanie realnych rozwiązań na problemy z komunikacją w zespole.

Dla kogo są przeznaczone nasze szkolenia?

Zajęcia, poprzez przyjrzenie się różnym kanałom przekazywania informacji, pozwalają zrozumieć jej rolę i wagę. Szkolenie z efektywnej komunikacji w firmie i zespole przeznaczone jest więc dla wszystkich osób, które czują, że ich dotychczasowa strategia nie przynosi oczekiwanych rezultatów , jak i dla tych, którzy pragną ją jeszcze bardziej ulepszyć, w nadziei znalezienia nowych i inspirujących rozwiązań, możliwych do wdrożenia we własnej pracy. Szkolenia polecamy szczególnie project managerom, menedżerom, liderom zespołów, ale też każdemu, kto jest zainteresowany tematyką skutecznej komunikacji lub liczy na zajęcie stanowiska kierowniczego w przyszłości.

Szkolenie z komunikacji wewnętrznej – efekty

Dzięki szkoleniom z efektywnej komunikacji, uczestnicy podniosą swoje umiejętności w zakresie budowania relacji z pracownikami i z zarządem, będą mogli zaprezentować bądź poprawić swój styl zarządzania, nauczą się praktycznych sposobów ułatwiających ciągłe doskonalenie metod działania, zgłębią tajniki zarządzania informacją oraz jej przepływem, a także poznają praktyczną wiedzę z zakresu radzenia sobie z zarządzaniem komunikacją w firmie.

Udział w szkoleniu jest zatem inwestycją w rozwój i kompetencje osobiste pracownika, która finalnie ma przełożenie na lepszą pracę zespołu, bardziej skuteczną komunikację między działami oraz sprawniejsze działanie całego przedsiębiorstwa. Szkolenia z komunikacji iComms są przeprowadzane przez doświadczonych trenerów, a o ich skuteczności można się przekonać czytając opinie naszych klientów.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.

2019-01-17T13:43:30+00:00