Wasza konferencja była pełna różnych aspektów - mogłem się dowiedzieć, jakie jest podejście do komunikacji wewnętrznej w firmach. Być może nawet się przekonałem, że ma ona swoją przewagę nad PR-em i prospect marketingiem, bo wiesz, że dbasz o kolegów i koleżanki, a nie szerszą masę obecnych i potencjalnych klientów, którzy są zbiorem nieokreślonym. Dbając o ludzi, z którymi pracujesz, jeszcze bardziej może nam zależeć na tym, żeby dobrze się czuli w pracy. Pracujemy bowiem w tym samym miejscu, więc tak jakby też dbamy tu o siebie. Ukazanie perspektywy Rossmanna, CANAL+, z którym nadal współpracuję, RASP, CD Projekt Red, poszerzenie świadomości o tym, czym jest employer branding - to właśnie dla mnie była największa wartość. Ale znajomości również. Jeśli ktoś szuka podobnego miejsca (łącznie z lokalizacją - Brain Embassy jest świetne na takie konferencje, podobnie jak jest świetnie zaprojektowanym miejscem pracy), żeby się zainspirować, dowiedzieć nowych rzeczy, zderzyć poglądowo - to niech się uda na taki właśnie event. IComms wyszło potrzebie naprzeciw. I brawo dla Was, jesteście w porządku.