warsztaty dedykowane

Warsztaty strategiczne dla zespołów komunikacji

Celem warsztatów jest stworzenie praktycznej mapy działań komunikacyjnych na najbliższy okres, która będzie spójna z celami organizacji, zrozumiała i akceptowana przez cały zespół oraz oparta na analizie obecnych działań i potrzeb pracowników.

Zespół komunikacji wewnętrznej pracować będzie warsztatowo z wykorzystaniem autorskiego sprawdzonego modelu, ze wsparciem doświadczonego stratega komunikacji wewnętrznej i facylitatora. Uczetnicy warsztatu przeprowadzą kompleksową diagnozę obecnych działań komunikacyjnych, stworzą gotowy plan działań komunikacyjnych na najbliższy okres i wzmocnią rolę komunikacji jako strategicznego elementu organizacji.

Dla kogo?

Warsztaty są skierowane do:

  • zespołów komunikacji wewnętrznej,
  • osób odpowiedzialnych za strategię komunikacyjną,
  • liderów projektów komunikacyjnych i employer brandingowych.

Wiedza i umiejętności po szkoleniu:

Efekty warsztatów

  • Gotowa mapa działań komunikacyjnych.
  • Wspólna wizja i zaangażowanie zespołu.
  • Podstawa do dalszego planowania i wdrażania strategii komunikacji.

Wykorzystaj różne metody

szkolenia

sesje facylitacyjne

materiały edukacyjne

konsultacje

mentoring

trener

Adriana Borucka

ekspertka ds. komunikacji wewnętrznej i liderskiej, trenerka biznesu, facylitatorka

Ekspertka w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym w zakresie komunikacji wewnętrznej - wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, audyty komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych kanałów i działań w obszarze digital workplace, komunikacja kryzysowa, zarządzanie zmianą. Doradza i wspiera kadrę zarządzającą w obszarze komunikacji wewnętrznej. Swoje doświadczenie zdobyła, pracując w Kompanii Piwowarskiej, Zeelandii oraz Infersoll. Niezależnie współpracowała także z zespołami. ABB, Capgemini, 10 Clouds, Amica, Roche czy SOS Wioski Dziecięce. Jako certyfikowana trenerka biznesu oraz facylitatorka według metodologii Iceberg, w ramach sesji facylitacyjnych, pomaga zespołom w wypracowywaniu strategii i rozwiązań oraz szkoli z zakresu prowadzenia efektywnych spotkań wewnętrznych. Jest również jedną z dwóch w Polsce certyfikowanych trenerek Neurocolors. Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów, AI i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

Zobacz z kim pracowaliśmy

Przejdź do paska narzędzi