SZKOLENIE DEDYKOWANE

Sesje usprawniające komunikację w zespołach zdalnych

Celem sesji zespołowych jest określenie zasad komunikacji w sytuacji, kiedy zespół pracuje zdalnie. Elementem tych warsztatów jest identyfikacja barier hamujących współpracę oraz negatywnie wpływających na relacje w zespole.

Te sesje pomagają zespołom, które muszą poprawić efektywność współpracy oraz przepływ informacji, tak, aby podnieść wydajność całego zespołu. Sesje odbywają się online i prowadzone są  metodami facylitacji, co pozwala uczestnikom poznać techniki  oraz narzędzia prowadzenia efektywnych spotkań online.  W ramach sesji członkowie zespołu określają wzajemne oczekiwania oraz uzgadniają takie zasady komunikacji i współpracy, które realnie wpływają na poprawę zaangażowania.

Efektem sesji jest większa świadomość uczestników w zakresie wzajemnych oczekiwań, wypracowanie spójnych i akceptowanych zasad współpracy oraz integracja zespołu.

Czas trwania 1 sesji: 3h
Grupa warsztatowa - max. 12 osób (1 trener)

Dla kogo?

  • Dla menadżerów, którzy chcą wzmocnić kompetencje zespołów pracujących zdalnie
  • Dla zespołów pracujących zdalnie, które chcą poprawić współpracę
  • Dla zespołów, które chcą wypracować zasady współpracy i komunikacji online
  • Dla menadżerów i ich zespołów, którzy chcą ulepszyć przepływ informacji i poprawić komunikację w zespole zdalnym.

Wiedza i umiejętności po szkoleniu:

  • Umiejętność doboru i korzystania z narzędzi ułatwiających pracę w środowisku zdalnym
  • Znajomość potrzeb i oczekiwań poszczególnych członków zespołu w odniesieniu do pracy w zespole
  • Znajomość kanałów i dobrych praktyk komunikacji w środowisku zdalnym
  • Umiejętność przeciwdziałania barierom hamującym przepływ informacji w zespole w warunkach pracy zdalnej.
  • Umiejętność skutecznego przekazywania informacji zwrotnej do pozostałych członków zespołu.

Wykorzystaj różne metody

szkolenia

sesje facylitacyjne

materiały edukacyjne

konsultacje

mentoring

Przeczytaj opinie naszych uczestników

trener

Adriana Borucka

ekspertka ds. komunikacji wewnętrznej i liderskiej, trenerka biznesu, facylitatorka

Ekspertka w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym w zakresie komunikacji wewnętrznej - wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, audyty komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych kanałów i działań w obszarze digital workplace, komunikacja kryzysowa, zarządzanie zmianą. Doradza i wspiera kadrę zarządzającą w obszarze komunikacji wewnętrznej. Swoje doświadczenie zdobyła, pracując w Kompanii Piwowarskiej, Zeelandii oraz Infersoll. Niezależnie współpracowała także z zespołami. ABB, Capgemini, 10 Clouds, Amica, Roche czy SOS Wioski Dziecięce. Jako certyfikowana trenerka biznesu oraz facylitatorka według metodologii Iceberg, w ramach sesji facylitacyjnych, pomaga zespołom w wypracowywaniu strategii i rozwiązań oraz szkoli z zakresu prowadzenia efektywnych spotkań wewnętrznych. Jest również jedną z dwóch w Polsce certyfikowanych trenerek Neurocolors. Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów, AI i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

Katarzyna Kern

lider HR, facylitator, Coach, trener biznesu

Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma ponad 17-letnie doświadczenie jako lider HR w firmach polskich i międzynarodowych z branży IT, turystyka, outsourcing i retail.

Jej obszarem specjalizacji jest tworzenie Szczęśliwych Miejsc Pracy poprzez kreowania polityki personalnej i budowanie angażującej kultury organizacyjnej, współprace pomiędzy liderami, pracownikami, działami HR oraz Zarządami. Kilkukrotnie w swoich rolach miała okazję odbierać nagrodę Najlepszego Miejsca Pracy w Polsce i głeboko wierzy w to, że każda firma może stać się lepszym miejscem pracy. Na co dzień zajmuje się doradztwem i konsultingiem HR, prowadzi Executive i Life Coaching, a także szkoli i facylituje.

Zobacz z kim pracowaliśmy