warsztaty dedykowane

Warsztaty usprawniające komunikację i współpracę w zespole

Podczas tego warsztatu, poprzez identyfikację barier hamujących przepływ informacji w zespole, uczestnicy wypracowują zasady dobrej współpracy i komunikacji w zespole.

Warsztaty dedykowane nowym zespołom, które chcą wypracować spójne zasady komunikacji, jak również już uformowanym zespołom, gdzie pojawiły się bariery osłabiające przepływ informacji i współprace w zespole.

Podczas warsztatów uczestnicy poznają różne style komunikacji ich charatkterystykę oraz wzajemnie oddziaływanie. Sesje facylitacjyne pozwalają na określenie wzajemnych oczekiwań oraz uzgodnienia zasad komunikaji i współpracy. Efektem tego warsztatu jest większa świadomość uczestników w zakresie wzajemnych oczekiwań, uzgodnienie zasad współpray oraz integracja zespołu.

Czas trwania: 4h lub 1 dzień
Grupa warsztatowa - dowolna, liczba trenerów dostosowana do wielkości grupy

 

Dla kogo?

  • Dla menadżerów i ich zespołów poszukujących narzędzi i inspiracji popawiających współpracę i relacje wewnętrzne.
  • Dla zespołów w trakcie zmian organizacyjnych, które potrzebują wzmocnienia
  • Dla nowych zespołów, które chcą ustalić zasady współpracy i komunikacji
  • Dla menadżerów i ich zespołów, którzy chcą uplepszyć przepływ informacji i poprawić komunikację w zespole.

Wiedza i umiejętności po szkoleniu:

  • Znajomość potrzeb i oczekiwań poszczególnych członków zespołu w odniesieniu do pracy w zespole.
  • Umiejętność przeciwdziałania barierom hamującym przepływ informacji w zespole
  • Umiejętność skutecznego przekazywania informacji zwrotnej do pozostałych członków zespołu
  • Wzmocnienie kompetencji komunikacyjnych członków zespołu
  • Wypracowanie zasad współpracy i komunikacji w zespole, wspierających realizację zakładanych celów biznesowych

nasze mocne strony

Sesje facylitacyjne

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Wiedza

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Kompetencje

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Konsultacje

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Materiały szkoleniowe

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

trener

Aleksandra Ossowska

doradca w ramach projektów Diversity & Inclusion

Ola ma prawie 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu szerokiej gamy projektów i doradztwa w obszarze HR w firmach takich jak IBM, Roche IT Global Solutions czy Pracuj,pl W ramach swojej pracy budowała strategie HR, odpowiadała za kreowanie kultury organizacyjnej a także budowanie wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz firm.

W ramach współpracy z PinPoint, Ola doradza w zakresie wdrażania, komunikacji i oceny działań  Diversity & Iclusion w organizacjach..

Ola jest absolwentką Uniwersytetu Społeczno-Humanistycznego w Warszawie w psychologii międzykulturowej.

Adriana Borucka

ekspert ds. komunikacji wewnętrznej i liderskej, trener biznesu, facylitator

Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym w zakresie komunikacji wewnętrznej – wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, audyty komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych kanałów i działań w obszarze digital workplace, komunikacja kryzysowa, zarządzanie zmianą.

Doradza i wspiera kadrę zarządzającą w obszarze komunikacji wewnętrznej, w tym także prowadzi programy mentoringowe z obszaru komunikacji dla menedżerów. Wdraża Standardy Komunikacji Liderskiej w firmach i organizacjach, szkoli zespoły komunikacji, menadżerów i zapewnia rozwój kompetencji komunikacyjnych liderów.

Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Kompanii Piwowarskiej (10 lat), Zeelandii oraz Infersoll Rand (2 lata jako doradca kadry zarządzajacej ds, komunikacji wewnętrznej). Jako niezależny konsultant pracowała z zespołami m.in. ABB, Capgemini, 10 Clouds, Amica, Roche czy SOS Wioski Dziecięce. W ramach szkoleń otwartych przeszkoliła ponad 200 praktyków komunikacji wewnętznej.

Jako certyfikowany trener biznesu oraz facylitator według metodologii Iceberg, w ramach sesji facylitacyjnych pomaga zespołom w wypracowywaniu strategii i rozwiązań oraz szkoli z zakresu prowadzenia efektywnych spotkań wewnętrznych. Jest również jednym z dwóch w Polsce certyfikowanych trenerów Neurocolors.

Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów, AI i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

Monika Matyja

trener biznesu, certyfikowana moderatorka i asesor AC/DC, konsultantka HR i change management, coach

Trener umiejętności miękkich z doświadczeniem w branżach produkcyjnych. Prowadzi warsztaty kreatywne oraz łączy techniki moderacji, facylitacji i coachingu grupowego w celu doprowadzenia grup do najlepszych rozwiązań. Specjalizuje się w obszarze budowania kompetencji przyszłości. Jako projekt menadżer, moderator i asesor wdraża i rozwija programy naboru na stanowiska liderów, menedżmentu i TOP menedżmentu. Wraz z klientami tworzy programy High Potential i procesy oceny kompetencji w organizacji.

15 lat w HR, w tym ponad 10 letnie doświadczenie w projektach rozwoju personalnego. Od 2010 roku trener umiejętności miękkich i master moderator w koncernie Volkswagen. Posiada również bogate doświadczenie w projektach rozwoju organizacji (change management) a także Train the Trainer m.in.: dla centrów logistycznych.

Katarzyna Kern

lider HR, facylitator, Coach, trener biznesu

Ukończyła Psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ma ponad 17-letnie doświadczenie jako lider HR w firmach polskich i międzynarodowych z branży IT, turystyka, outsourcing i retail.

Jej obszarem specjalizacji jest tworzenie Szczęśliwych Miejsc Pracy poprzez kreowania polityki personalnej i budowanie angażującej kultury organizacyjnej, współprace pomiędzy liderami, pracownikami, działami HR oraz Zarządami. Kilkukrotnie w swoich rolach miała okazję odbierać nagrodę Najlepszego Miejsca Pracy w Polsce i głeboko wierzy w to, że każda firma może stać się lepszym miejscem pracy. Na co dzień zajmuje się doradztwem i konsultingiem HR, prowadzi Executive i Life Coaching, a także szkoli i facylituje.

zaufali nam