SZKOLENIE DEDYKOWANE

Skuteczna komunikacja wewnętrzna

Warsztat dla pracowników wspierających komunikację wewnętrzną oraz zespołów redakcyjnych.

Celem warsztatu jest wzmocnienie kompetencji komunikacyjnych osób współtworzących komunikację wewnętrzną w firmie: ambasadorów komunikacj, specjalistów, reprezentantów działów, asystentów oraz członków zespołów redakcyjnych. Uczestnicy zapoznają się z zasadami określania potrzeb i oczekiwań grup odbiorców oraz dowiedzą się jak tworzyć komunikację spójną z kulturą organizacji. Dzięki praktycznym warsztatom będą potrafili  przygotować skuteczne komunikaty wewnętrzne oraz poznają zasady tworzenia komunikacji w organizacji w procesie zmian. Podczas warsztatu uczestnicy poznają również najnowsze trendy, narzędzia i kanały wpsierające dialog i otwartą komunikację w organizacji.

Dla kogo?

  • Dla osób odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną
  • Dla osób wspierających kadrę menadżerską w komunikacji z zespołami
  • Dla członków zespołów redakcyjnyc

Wiedza i umiejętności po szkoleniu:

  • Umiejętność budowania strategii komunikacji uwzględniającej potrzeby i oczekiwania wszystkich grup odbiorców
  • Znajomość kanałów i narzędzi komunikacji oraz zasad optymalnego ich wykorzystania
  • Redagowanie skutecznych komunikatów wewnętrznych, skryptów do video blogów, etc.
  • Kompetencje w obszarze wspierania kadry menadżerskiej w komunikacji wewnętrznej
  • Określania skuteczności działań i ich optymalizacja

nasze mocne strony

Sesje facylitacyjne

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Wiedza

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Kompetencje

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Konsultacje

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

Materiały szkoleniowe

Wymiana wiedzy i praca nad wyzwaniami uczestników.

opinie naszych uczestników

trener

Adriana Borucka

ekspert ds. komunikacji wewnętrznej i liderskej, trener biznesu, facylitator

Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym w zakresie komunikacji wewnętrznej – wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, audyty komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych kanałów i działań w obszarze digital workplace, komunikacja kryzysowa, zarządzanie zmianą.

Doradza i wspiera kadrę zarządzającą w obszarze komunikacji wewnętrznej, w tym także prowadzi programy mentoringowe z obszaru komunikacji dla menedżerów. Wdraża Standardy Komunikacji Liderskiej w firmach i organizacjach, szkoli zespoły komunikacji, menadżerów i zapewnia rozwój kompetencji komunikacyjnych liderów.

Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Kompanii Piwowarskiej (10 lat), Zeelandii oraz Infersoll Rand (2 lata jako doradca kadry zarządzajacej ds, komunikacji wewnętrznej). Jako niezależny konsultant pracowała z zespołami m.in. ABB, Capgemini, 10 Clouds, Amica, Roche czy SOS Wioski Dziecięce. W ramach szkoleń otwartych przeszkoliła ponad 200 praktyków komunikacji wewnętznej.

Jako certyfikowany trener biznesu oraz facylitator według metodologii Iceberg, w ramach sesji facylitacyjnych pomaga zespołom w wypracowywaniu strategii i rozwiązań oraz szkoli z zakresu prowadzenia efektywnych spotkań wewnętrznych. Jest również jednym z dwóch w Polsce certyfikowanych trenerów Neurocolors.

Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów, AI i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

zaufali nam