Angażowanie i wspieranie kadry menadżerskiej w spójnej komunikacji z pracownikami

Warszawa, 11 -12 marca 2019

SZKOLENIE OTWARTE

Zapisz się na to szkolenie!

Dla kogo?

  • Dla profesjonalistów z działów HR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną oraz działania employer brandingowe

  • Dla przedstawicieli działów PR odpowiedzialnych za strategię komunikacji firmy, w tym także komunikację wewnętrzną

  • Dla project menadżerów oraz członków zespołów projektowych odpowiedzialnych za komunikację projektową

Wiedza i umiejętności po szkoleniu:

  • Zasady budowania mandatów oraz planów komunikacji dla członków kadry zarządzającej.

  • Angażowanie menadżerów w realizację strategii komunikacji firmy.

  • Wspieranie kompetencji komunikacyjnych kadry zarządzającej.

  • Określanie KPI oraz optymalizacja działań w obszarze komunikacji liderskiej.

  • Narzędzia badające efektywność działań komunikacyjnych członków kadry menadżerskiej.

  • Przekazywanie informacji zwrotnej do kadry menadżerskiej dotyczącej skuteczności komunikacji.

  • Facylitacji spotkań kadry menadżerskiej.

Szkolenie „Angażowanie i wspieranie menadżerów w spójnej komunikacji wewnętrznej” z iComms było dla mnie znakomitą okazją do „oswojenia” tego obszaru i pozyskania umiejętności tworzenia klimatu wspierającego komunikację wewnętrzną w organizacji. Polecam je nie tylko specjalistom ds. PR czy HR’owcom, ale również, a może przede wszystkim Menadżerom i Liderom, którzy w ten sposób mogą odblokować pełnię potencjału swoich zespołów, również w ramach sektora MŚP.

Przemysław Rakoczy, dyrektor działu handlowego

Bardzo dziękuję za poszerzenie moich horyzontów oraz inspirację do spojrzenia szerzej na moje problemy i wyzwania!

Uczestnik szkolenia, z ankiety po szkoleniu

W lutym 2018 uczestniczyłam w szkoleniu „Angażowanie i wspieranie menadżerów w spójnej komunikacji wewnętrznej” i z pełnym przekonaniem i entuzjazmem polecam je wszystkim, którzy odpowiadają za komunikację wewnętrzną w firmie lub – z uwagi na swoją rolę w organizacji – mają wpływ na jej kształtowanie.
Szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej nie należą do częstych, a tak dobre, kierowane do praktyków z pewnym doświadczeniem, to prawdziwa rzadkość. Całość jest prowadzona w komfortowych warunkach: w atmosferze otwartości na różne opinie, szacunku, z uwagą i dbałością o każdego uczestnika.

Anna Czajkowska, brand reputation director, Publicis Media Polska

Prowadzący bardzo dobrze przygotowany, dużo ćwiczeń praktycznych, burza mózgów, wymiana wiedzy i pokazanie jak jest w innych firmach i jakie są trendy w najbliższym czasie w komunikacji.

Uczestnik szkolenia, ING Bank Śląski

Opis szkolenia

Uczestnicy tego warsztatu poznają zasady i sprawdzone praktyki angażowania menadżerów w budowanie spójnego wizerunku firmy zgodnego z kulturą organizacji. Prezentowane w części szkoleniowej narzędzia oraz gotowe szablony pozwolą na przygotowanie kompleksowych planów komunikacji liderów.

Dzięki zdobytym w ramach prowadzonych w małych grupach warsztatów kompetencjom komunikacyjnym, uczestnicy będą potrafili udzielać bieżącego wsparcia kadrze menadżerskiej.  Dodatkowo, odbywające się w trakcie warsztatów sesje facylitacyjne będą okazją do wypracowania przez uczestników własnych, dopasowanych do potrzeb organizacji,  rozwiązań dotyczących barier oraz wyzwań w obszarze komunikacji liderskiej.

Program szkolenia

  • Określanie celów działań komunikacyjnych w powiązaniu ze strategią komunikacji firmy

  • Identyfikacja i analiza grup odbiorców

  • Narzędzia wspierające komunikację liderską

  • Budowanie mandatów, planów i strategii komunikacji liderskiej

  • Indywidualizacja planów komunikacji i dobór kanałów do postaw i preferencji lidera

  • Włączanie kadry menadżerskiej w działania z obszaru komunikacji wewnętrznej

  • Wspieranie liderów w rozwoju kompetencji komunikacyjnych

  • Doradztwo w obszarze poprawy efektywności komunikacji lidera

  • Angażowanie liderów w działania z obszaru CSR

  • Narzędzia sprawdzające skuteczność komunikacji

  • Audyty komunikacji wewnętrznej

  • Wymiana doświadczeń menadżerów i budowanie kultury wzajemnego wsparcia

  • Wykorzystywanie wyników pomiarów do optymalizacji i poprawy zaplanowanych działań

  • Najczęściej pojawiające się bariery w komunikacji menadżerów z zespołami

  • Metody pracy z menadżerami, którzy nie rezerwują czasu na działania komunikacyjne

  • Przeciwdziałanie szumom informacyjnym

  • Zapewnienie spójności komunikacji menadżera z ogólną strategią komunikacji i kulturą organizacyjną firmy

  • Zasady prowadzenia angażujących spotkań

  • Wdrażanie standardów mających na celu poprawę efektywności spotkań w firmie

  • W jaki sposób prowadzić spotkania z kadrą menadżerską

  • Wspieranie menadżerów podczas spotkań z pracownikami (zespołowe, firmowe, okazjonalne, etc.)

Angażowanie i wspieranie kadry menadżerskiej w spójnej komunikacji z pracownikami

SZKOLENIE OTWARTE

Termin: 11 – 12 marca 2019
Lokalizacja: i-view meetings, Warszawa

Cena: 1 590 zł

Cena netto za 2 dni szkolenia

Rabat 10% dla drugiego uczestnika
Rabat 15% dla trzeciego i każdego kolejnego uczestnika

Cena szkolenia zawiera:

  • 2 dni szkolenia

  • Lunch i przerwy kawowe

  • Materiały szkoleniowe

  • Szablony, wzory planów i innych materiałów prezentowanych podczas szkolenia

  • Monitoring wdrożenia umiejętności

  • 3-miesięczny e-mentoring po szkoleniu

Zapisz się na to szkolenie!

Trener prowadzący

Adriana Borucka
Adriana Boruckaekspert ds. Komunikacji, trener biznesu, facylitator
Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Ma ponad 12-letnie doświadczenie w komunikacji wewnętrznej, które zdobywała zarówno po stronie firm krajowych jak i międzynarodowych z branży FMCG, motoryzacyjnych, farmaceutycznych, produkcyjnych jak i agencji PR.

Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów dla kadry menadżerskiej z obszaru poprawy kompetencji komunikacyjnych i budowania marki lidera, szkoleń dla osób odpowiadających za komunikację wewnętrzną oraz spotkań opartych o facylitację. Zajmuje się również doradztwem w obszarze komunikacji wewnętrznej, komunikacji liderskiej oraz wspiera organizacje będące w procesie zmian organizacyjnych. Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.

Zaufali nam: