Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!
Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!
Zapraszamy na kolejną edycję największego w Polsce wydarzenia dla osób zajmujących się komunikacją wewnętrzną – Konferencję komunikacji wewnętrznej. Już po raz 7. zapewnimy Wam garść informacji o obecnych trendach, użytecznych narzędziach i skutecznych rozwiązaniach, a także zaprezentujemy najlepsze case’y z naszej branży. Kliknij tutaj, by zobaczyć co działo się podczas poprzedniej edycji.
Łączy nas efektywna komunikacja wewnętrzna i chęć jej wykorzystywania. Na konferencji podchodzimy do niej od strony praktycznej – tak, żebyście wyciągnęli z niej jak najwięcej niezbędnych informacji i pomysłów do wprowadzenia wewnątrz organizacji.
Biorąc udział w konferencji iComms dowiesz się:
Wszystko to w sympatycznej atmosferze i wśród ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami, strategiami i pomysłami podczas przerw przy kawie.
Dla kogo?
Konferencja komunikacji wewnętrznej iComms jest doskonałym wydarzeniem w szczególności:
Dla menadżerów i specjalistów z działów Public Relations (PR) odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie.
Dla menadżerów i specjalistów z działów Human Resources (HR) wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie,
Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą,
Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami,
Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach.
Podczas prelekcji opowiem o tym, jak przeprowadzałam ewaluację komunikacji wewnętrznej w organizacji. Pokażę Wam w krok po kroku, jak sprawdziłam, czy to co mamy działa, a jeśli nie – jak to zmienić. Ale co najważniejsze – z perspektywy zespołu realizującego cały proces samodzielnie – podzielę się swoim doświadczeniem i opowiem, z jakimi wyzwaniami się mierzyłam, z jakich narzędzi korzystałam i co się sprawdziło, a co niekoniecznie!
Będą fakty, będą przemyślenia i trochę danych, ale przede wszystkim odpowiedzi na pytania związane z Employee Advocacy w Social Mediach:
W Green Caffè Nero odpowiadam za komunikację wewnętrzną. Będzie dużo praktyki i faktów.
Z mojej prezentacji dowiesz się:
– jak wygląda cykl komunikacji do rozproszonej społeczności Green Caffè Nero;
– jakich zaprojektowaliśmy matrycę kanałów do wspierania różnorodnych aktywności komunikacyjnych;
– co robimy, żeby nasz cotygodniowy newsletter operacyjny był merytoryczny, czytany i rozumiany przez odbiorców.
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Dezinformacja to nie tylko problem mediów i polityki – coraz częściej przenika ona do świata biznesu, wpływając na decyzje, relacje i reputację firm. Aż 60% organizacji w USA i Europie obawia się kryzysów wywołanych manipulacją informacyjną, a 31% ofiar dezinformacji to osoby z sektora biznesowego.
Podczas wystąpienia dowiecie się:
To praktyczna sesja dla tych, którzy chcą nie tylko zrozumieć zjawisko dezinformacji, ale też skutecznie mu przeciwdziałać – zanim zaszkodzi ich organizacji.
Podczas mojego wystąpienia pokażę Ci:
🍽️ Przerwa lunchowa
Opowiem, jak w CD PROJEKT RED przeszliśmy od rozproszonej, reaktywnej komunikacji do spójnej kultury informacyjnej – opartej na platformie InsideRED, jasnych rytuałach i autentycznych narracjach. Pokażę, jak projektowaliśmy przestrzeń, w której ludzie się słyszą, wiedzą, co się dzieje – i czują, że są częścią wspólnoty. Będzie o narzędziach, o emocjach, o metrykach… i o ludziach, którzy robią gry, ale też szukają sensu w codzienności.
W tej prelekcji opowiemy historię cyfrowej transformacji naszego intranetu – od przestarzałego portalu z początku lat 2000. do nowoczesnej, angażującej platformy PZU24 opartej na SharePoint Online. Dowiecie się, jak krok po kroku przeprowadziliśmy ten proces, z jakimi wyzwaniami się mierzyliśmy i jakie rozwiązania okazały się kluczowe.
Podzielimy się praktycznymi doświadczeniami, m.in.:
To opowieść o zmianie, współpracy i tworzeniu przestrzeni, która naprawdę wspiera pracowników.
Podczas tego wystąpienia dowiesz się:
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Podczas tego wystąpienia poznasz:
Po moim wystąpieniu będziecie wiedzieć:
Podczas tego wystąpienia opowiem o tym, jak cyfrowy stres wpływa na pracowników i co możemy zrobić jako osoby odpowiedzialne za komunikację, by im realnie pomóc. Powiem, jak nadmiar informacji i powiadomień zaburza koncentrację, relacje i efektywność, a dodatkowo dowiecie się:
Zainspiruję Was do wprowadzenia prostych zmian, które poprawią dobrostan i jakość pracy w zespołach.
Myślisz o tym, żeby zacząć komunikować z pomocą filmów? Chcesz tworzyć swoje własne produkcje wewnątrz organizacji, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Ten warsztat w praktyczny sposób wprowadzi Cię w świat wideo w komunikacji wewnętrznej byś z lekkością Spielberga zaczął opowiadać o tym, co dzieje się u Ciebie w firmie!
Podczas tego warsztatu dowiesz się:
Poznasz też:
Zapraszamy!
Warsztaty mają charakter praktyczny – wspólnie przeanalizujemy kluczowe elementy skutecznego intranetu i zastanowimy się, jak najlepiej dopasować je do potrzeb Twojej organizacji.
Przerwa lunchowa
Dołącz do grona ponad 150 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!
Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl
PAKIETY KONFERENCYJNE
EARLY BIRD (do 14.09) |
STANDARD | KLIENT iComms | |
Pakiet Standard: 1 dzień konferencji
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
1690 PLN netto |
1990 PLN netto |
1790 PLN netto |
Pakiet Premium: 2 dni konferencji
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
3390 PLN netto |
3990 PLN netto |
3590 PLN netto |
Pakiet Workshop: Warsztaty w 2 dniu konferencji
+15% zniżki na zakup dowolnego szkolenia otwartego w ofercie iComms |
1990 PLN netto |
2290 PLN netto |
2061 PLN netto |
Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.
Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa
Hotel partnerski dla uczestników:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji. W sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox: magda.cox@icomms.pl lub tel. 532 991 012.
unikalna wiedza, cenna praktyka, networking
Adiunktka Uniwersytetu SWPS, współtwórczyni Central European Digital Media Observatory, asesorka European Fact-Checking Standards Network, członkini rady programowej Rady Reklamy, ekspertka Organizacji Narodów Zjednoczonych.
Strateżka i doradczyni komunikacji biznesowej i medialnej: projektuje i wdraża rozwiązania z komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.
Autorka i producentka programów radiowych i telewizyjnych z obszaru biznesu i komunikacji.
Od dwóch lat pracuje w komunikacji wewnętrznej w PZU, wcześniej zajmowała się prowadzeniem kampanii marketingowych i obszarem ATL. Urodzona projekt menadżerka – największą satysfakcję daje jej praca, która łączy wiele obszarów i pozwala uczyć się nowych rzeczy. Teraz odpowiada za stworzenie i rozwijanie intranetu PZU w środowisku SharePoint Online – od budowania architektury informacji, przez koordynację zespołów projektowych i współpracę z interesariuszami, aż po szkolenie pracowników organizacji z korzystania z nowego narzędzia.
Miłośniczka długich spacerów, wycieczek rowerowych i lokalna patriotka. Z przekonaniem mówi, że Grodzisk Mazowiecki to najlepsze miejsce do życia.
Od ponad ćwierć wieku jestem związany z komunikacją – najpierw jako dziennikarz, później w PR, marketingu, a od 8 lat w obszarze employer brandingu. Prowadzę zarówno strategiczne projekty na poziomie Grupy Vattenfall, jak i lokalne inicjatywy. Tak zawodowo, jak i prywatnie najbardziej fascynuję się drugą osobą i rozmową z nią.
Od ponad 20 lat zajmuje się komunikacją, a od 4 lat specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej. Ma duże doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu projektami marketingowymi, przez wiele lat była związana z trade marketingiem.
Praca w komunikacji wewnętrznej daje jej ogromną satysfakcję – to wyjątkowa okazja do poznawania różnych obszarów firmy, ludzi i miejsc. Ceni ją bardziej niż komunikację marketingową – za różnorodność, wszechstronność i codzienne wyzwania.
Największą radość czerpie z pracy z ludźmi i budowania relacji. Wraz z ludźmi przychodzą do niej historie, które same się opowiadają.
Prywatnie – mama nastolatki i opiekunka niesfornego pudla o wdzięcznym imieniu Neli.
Trenerka, HR Business Partnerka i psycholog z 14-letnim doświadczeniem w komunikacji, EB, zarządzaniu ludźmi i wellbeingu.
Autorka pierwszego w Polsce workbooka o stresie cyfrowym „Wyloguj stres”. Pasjonuje się skokami spadochronowymi i tak powstał cykl „Z lotu HR-owca” na LinkedIn. Na jego podstawie pisze drugą książkę.
Kocha psy i góry.
Od dekady wspieram klientów w branży HR Tech, łącząc technologiczne narzędzia z realnymi potrzebami biznesu. Wierzę, że najlepsze rozwiązania zaczynają się od słuchania ludzi i ciągłego rozwoju — zespołu, klientów i siebie.
Posiada bogate, praktyczne doświadczenie w budowaniu czołowych polskich Marek Osobistych - zarówno w biznesie, show-biznesie (m.in. A. Lewandowska), jak i w polityce (współtworzyła 4 ogólnopolskie kampanie). Należy do grona nielicznych szkoleniowców, którzy przygotowywali polityków do debat prezydenckich (11 razy).
Przez 13 lat zarządzała własną agencją PR. Jest współautorką „Leksykonu public relations”. Wykładała komunikację na kilku uczelniach, m.in. UW i London School of PR. Magazyn Forbes Woman umieścił ją na liście Top25 Mistrzyń Polskiego LinkedIna.
Absolwentka studiów amerykanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego i studentka psychologii. W FDDS zajmuję się miękką częścią HRu – rekrutuje, wdraża nowe osoby do zespołu, organizuje szkolenia, dba o dostępną i spójną komunikację wewnętrzną. Ważnym obszarem jest dla niej również employer branding - pokazuje, jakim pracodawcą jest Fundacja. Mówi głośno o tym, że w FDDS nie ma owocowych czwartków, ale za to kultura organizacyjna jest najlepszym benefitem.
Idealny dzień pracy? W kontakcie z ludźmi, ale także ze sobą. Poza pracą uczy się szyć, uprawia sport i zwiedza świat.
Ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze komunikacji oraz Employer Brandingu. Laureatka prestiżowych nagród branżowych i wykładowczyni. W 2025 roku znalazła się na liście 25 liderek branży usług dla biznesu według Forbes Women.
Prywatnie pasjonatka muzyki na żywo, dobrych seriali oraz Muay Thai.
Od 6 lat buduje przestrzeń, w której ludzie nie tylko wiedzą, co się dzieje – ale czują, że są częścią czegoś większego. Entuzjastka (kontrolowanego) chaosu, nieustannie ćwiczy uważność. Twierdzi, że najważniejsze w komunikacji to słuchać zanim się napisze. Nie lubi komunikacji dla samej komunikacji.
W Green Caffè Nero przeszedłem drogę od baristy do szefa komunikacji wewnętrznej i kultury firmy. Od jednej kawiarni i kilku osób w zespole do ponad 90 kawiarni i 1000 ludzi na pokładzie w kilku miastach w Polsce. Tworzyłem struktury komunikacji, employer brandingu oraz szkoleń.
Jestem zawsze blisko ludzi, ciągle szukam nowych oraz skuteczniejszych dróg do osiągania celów. Bardzo mocno wierzę w to, że wysokie standardy etyczne oraz dialog prowadzą do sukcesów. Pomagam w rozwoju ludzi, budowaniu relacji, a także znajdywaniu satysfakcjonujących rozwiązań dla zespołów. Lubię sprawiać, aby każdy dzień był lepszy oraz traktować w życiu prywatnym i zawodowym wszystkich tak, jak sam bym chciał być traktowany.
Po pracy można często spotkać mnie jako widza w teatrze – uwielbiam musicale! – tak samo jak włoską kuchnię i kulturę.
Pomaga oswoić zmiany w świecie M365. Od nauczycielki do Specjalistki ds. Cyfrowego Miejsca Pracy i Rozwiązań Microsoft 365. Tłumaczy techniczny język na ludzki, wdraża Copilota, odpowiada za komunikację wewnętrzną i edukację pracowników.
Po godzinach piecze i trenuje – dla równowagi.
Od prawie 8 lat zajmuje się komunikacją w firmie produkcyjnej, wcześniej realizowała projekty marketingowe i eventowe. Największą satysfakcję daje jej praca przy projektach CSR, w których realizuje swoją potrzebę działania z sensem.
Ostatnio ukończyła studia podyplomowe z Psychologii Zarządzania i rozpoczęła nową rolę jako trener.
Baterie ładuje na stoku, w siodle i w drodze w nowe miejsca.
Leśnik, PR-owiec, specjalista od komunikacji korporacyjnej. Od 10 lat związany z Lasami Państwowymi, w których od 5 lat zajmuje się komunikacją wewnętrzną. W pracy kieruje się zasadą: „Skuteczność komunikacji mierzę tym, jak rozumie ją odbiorca”. Prywatnie myrmekolog, miłośnik kolei, planszówkowicz.