Dzisiaj komunikacja wewnętrzna to również mówienie i pisanie o ludziach i o ich pasjach. Wizerunek firmy często jest budowany przez oryginalny – ale i skuteczny – team building. A najlepszą integrację zapewnia nam sport. Rywalizacja, która buduje relacje? Dlaczego nie!
Opowiemy o tym:
Pokażemy też:
Świat wokół nas ewoluuje w zawrotnym tempie, a transformacja cyfrowa staje się nieodzownym elementem sukcesu w każdej dziedzinie. Ale jak odkryć potencjał, jaki drzemie w digitalu, gdy chodzi o komunikację wewnętrzną? Jak skutecznie wykorzystać narzędzia cyfrowe, dysponując ograniczonymi zasobami i niewielkim budżetem?
Podczas tego wystąpienia dowiesz się o:
“Posłuchaj, ta praca ma sens”, to kampania, która z jednej strony jest opowieścią o zespołach Demant i ich codziennej pracy, a z drugiej strony to historie ludzi, którzy w swoim życiu pokonują niejedną barierę.
Podczas tej prelekcji dowiesz się:
Dzień dobry! Nazywam się Anna Fiskus.
Jestem tam, gdzie dzieje się coś ważnego dla pracowników Ministerstwa Finansów.
Co robię na co dzień?
Kim jestem? Poznajmy się!
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Dlaczego wykres kołowy to fiat multipla świata statystyki? Jak wizualizować dane i o nich opowiadać? To prezentacja ważna dla wszystkich tych, którzy prezentują dane numeryczne i wykresy oraz chcą sprawić, by na ich widok publiczność trzęsła się z ekscytacji jak nóżki w galarecie.
Dzięki prelekcji:
Kto z nas nie zna kultowego ciasteczka Oreo, czy kultowej konsoli Xbox? Te dwie giga marki połączyły siły, aby zdobyć jeszcze więcej fanów w Europie.
Dzięki prezentacji dowiesz się:
Zapraszamy do świata Mondelēz International, znanego na całym świecie producenta przekąsek takich marek jak Oreo, belVita i LU, czekolady Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone, cukierki Sour Patch Kids.
Na te i inne pytanie odpowiedzi znajdą się w prezentacji Krzysztofa. Będzie to zestaw gotowych argumentów ułatwiających rozmowy z radami, zarządami i osobami dyrektorskimi o tym, dlaczego warto komunikować włączanie osób LGBTQ+ i stawać się firmą sojuszniczą tej społeczności.
Biznes nieustannie się zmienia. Regularnie mamy do czynienia z różnymi wyzwaniami, które mogą znacząco wpływać na przyszłość firmy i jej pracowników. W obliczu zmian, napięć i niepewności umiejętność inspirowania pracowników do aktywnego uczestnictwa w działaniach organizacji staje się nieodzowna.
Podczas tego wystąpienia dowiesz się:
Przerwa lunchowa
D jak diversity (różnorodność) to fakt, E jak equity (równość) to wybór, I jak inclusion (inkluzywność) to działanie. Umiejętne połączenie tych 3 elementów ma prowadzić do B jak belonging, czyli poczucia przynależności.
Podczas tego wystąpienia dowiesz się:
Z tego wystąpienia dowiecie się:
Z komunikacją jak z wodą – zawsze znajdzie ujście, więc po co tracić czas na jej organizowanie. Dlaczego Ty właściwie to robisz? Takie pytanie słyszymy od wielu współpracowników, a nawet znajomych. Ale tam, gdzie brzegi rzek są uregulowane i kontrolowane, zagrożenie spada. Jak zatem przekonać niedowiarków, że komunikacja ochroni ich organizację przed powodzią informacji i bodźców?
Podczas tej prelekcji usłyszysz:
W 2020 roku zaczęliśmy myśleć o nowym intranecie. Plany były ambitne i rozpoczęła się rewolucja.
Nasz intranet to dziś kompleksowa platforma łącząca w sobie:
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
… albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
Stajesz przed wyzwaniem stworzenia nowej strategii komunikacji wewnętrznej i zdajesz sobie sprawę, że 50% osób pracujących w Twojej firmie to pokolenie Z. Co robisz?
Opowiem o tym:
W codzienności komunikacyjnej spotykamy się nieraz z sytuacją, kiedy ten sam, lub podobny temat musimy zakomunikować ponownie, czasami nawet do tej samej grupy.
Podczas wystąpienia dowiesz się:
Poznaj doświadczenia Mondelez International w budowaniu kultury bezpieczeństwa.
Umiejętność wykorzystania sztucznej inteligencji w komunikacji wewnętrznej może przynieść duże korzyści.
Jednocześnie są ryzyka, których musimy być świadomi.
O możliwościach AI, praktycznym wykorzystaniu, obawach i realiach porozmawiamy w gronie naszych ekspertów.
Zapraszamy na warsztat: “AI w komunikacji wewnętrznej: od teorii do praktyki”.
Podczas spotkania:
To nie tylko teoria! Przejdziesz również do praktycznych działań, w których na własnej skórze przekonasz się, jak AI może wesprzeć proces planowania i tworzenia kampanii wewnętrznych. Stworzysz plany kampanii, wygenerujesz grafiki, przekształcisz treści tekstowe w multimedialne formy jak filmy i podcasty, a także nauczysz się, jak publikować te kampanie w intranecie. Podczas warsztatu nie zabraknie zagadnień związanych z prawami autorskimi, etyką oraz aspektami prawno-organizacyjnymi. Poznasz obecne trendy, i wykraczając poza Generative AI, zastanowisz się nad przyszłością tej technologii i jej potencjalnymi zagrożeniami.
Przygotuj się na fascynującą podróż po świecie sztucznej inteligencji w komunikacji wewnętrznej!
W trakcie warsztatu dowiesz się, m.in.:
Naucz się praktycznych narzędzi do generowania obrazów i animacji za pomocą AI, które ułatwią Twoją codzienną pracę oraz nadadzą wyjątkowość Twoim projektom!
Podczas warsztatu odkryjesz:
Nie tylko dowiesz się, jak wykorzystać potencjał AI go generowania obrazów, ale także wyjdziesz z warsztatu z konkretnymi rezultatami. Podczas warsztatu stworzysz kilka grafik i puścisz je w ruch, wykorzystując narzędzia oparte na sztucznej inteligencji.
Zabierz ze sobą laptop albo tablet (z dostępem do Internetu) i przygotuj się do poszerzenia horyzontów twojej kreatywności!
Przerwa lunchowa
Marta Rogalewska zaprasza Was na multimedialny plac zabaw z przystępną instrukcją obsługi i luźną atmosferą. Wspólnie spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, które wybrzmiewa coraz częściej (i głośniej!) we wszystkich firmach, które chcą tworzyć wartościowe multimedialne treści edukacyjne: JAK TO ZROBIĆ IN-HOUSE? Jaki sprzęt warto kupić (a na co szkoda pieniędzy)? Jak się zorganizować? Na czym nagrywać? W czym montować? Gdzie publikować? Jak się odważyć?
Przyjdźcie! A będziecie mogli osobiście przetestować sprzęt techniczny wspierający amatorską/półprofesjonalną produkcję audio i wideo:
💡 OŚWIETLENIE
🎤 MIKROFONY
🔴 SPRZĘT NAGRYWAJĄCY
📲 APKI I OPROGRAMOWANIE do postprodukcji
unikalna wiedza, cenna praktyka, networking