III edycja konferencji iComms

Największe wydarzenie dedykowane osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną w organizacjach. Jedyna konferencja, podczas której prezentujemy najlepsze case’y, trendy oraz narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną w różnych firmach.

Tematyka

Największa i najbardziej praktyczna konferencja o komunikacji wewnętrznej w Polsce. O zupełnie nowej roli i zadaniach komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych oczekiwań pracowników.

Dołącz do naszej społeczności komunikatorów wewnętrznych, posłuchaj m.in. jak działa komunikacja wewnętrzna w Microsoft,  w jaki  sposób Żabka komunikuje się z pracownikami w nowej popandemicznej rzeczywistości, zainspiruj się pomysłami na ciekawe eventy , które sprawdziły się w Santanderze…

Dla kogo

Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną

Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie

Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą

Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami

Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach

2
dni (konferencja + warsztaty)
12
wystąpień praktyków
3
3 praktyczne warsztaty
150
praktyków komunikacji wewnętrznej

ZOBACZ CO DZIAŁO SIĘ W ZESZŁYM ROKU


AGENDA

9:00-9:15

Intro

  • powitanie
  • przedstawienie danych dotyczących stanu komunikacji wewnętrznej w Polsce i na świecie
  • prezentacja trendów w obszarze komunikacji wewnętrznej
Adriana Borucka
Adriana Borucka
Managing Partner
9:15-9:40

Jak agile zmienia komunikację wewnętrzną w firmie?

  • Dowiedz się, jak działa agile w Santander Bank Polska.
  • Posłuchaj, jaki ma wpływ na komunikację wewnętrzną.
  • A na koniec – daj się zainspirować.

Podam Ci przepisy na sprawdzone wydarzenia wewnętrzne (nie tylko dla zwinnych organizacji). Organizatorzy docenili je za prostotę i minimalne koszty. Pracownicy natomiast – za solidną dawkę informacji, wiedzy i motywacji. Te gotowe rozwiązania szybko wdrożysz w swojej firmie!

 

Kamila Dec
Kamila Dec
Business Chapter Leader
9:40-10:05

Najczęstsze błędy w komunikacji wewnętrznej tematów CSR, ESG i Brand Activism

Odkąd media społecznościowe są naszą codziennością, komunikacja wewnętrzna wewnętrzną pozostała tylko z nazwy. Wszystkie zaniedbania w komunikacji z pracownikami, szczególnie tak wrażliwych tematów, jak te wpisujące się w obszar CSR, ESG czy Brand Activism, mają ogromny potencjał kryzysowy wykraczający poza przestrzeń organizacji.

Podczas spotkania Dominika Lenkowska-Piechocka opowie o najczęstszych błędach, które osłabiają komunikację w obszarze CSR i przede wszystkim podrzuci kierunki działań minimalizujące ryzyko problemów.

Dominika Lenkowska-Piechocka
Dominika Lenkowska-Piechocka
Founder/ Comms Expert/ Eco-educator
10:05-10:30

Komunikacja wewnętrzna w Żabce w systemie pracy hybrydowej

18 miesięcy pracy hybrydowej to mnóstwo doświadczeń i lekcji jak skutecznie docierać do pracowników, ale jednocześnie nie budować szumu komunikacyjnego i przebodźcowania.

Posłuchaj co się sprawdziło w Żabka Polska i zainspiruj się!

Wojtek Mrugalski
Wojtek Mrugalski
Head of Employee and Franchisee Communications
10:30-10:45

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

…albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

10:45-11:10

Komunikować i wspierać, czyli jak pomóc pracownikom zadbać o ciało i umysł

W Aquanet zespół komunikacji wewnętrznej od początku pandemii dba o dostęp pracowników dostęp do informacji, ale nie zapomina również o ich zdrowiu psychicznym i fizycznym. Pracownicy Aquanet regularnie biorą aktywny udział ze specjalistami z dziedziny medycyny, well-being i rozwoju zawodowego, m.in. z psychiatrą, psychologiem, onkologiem czy dietetykiem.

Aquanet wierzy, że od zdrowej głowy i zdrowego ciała zaczyna się zdrowe życie. I robią to naprawdę dobrze, co widać po rosnącym zainteresowaniu pracowników tematem!

Dowiedz się, jak dobrze zaplanowana strategia i przemyślana komunikacja, realnie przekładają się na poziom satysfakcji z pracy.

Dorota Wiśniewska
Dorota Wiśniewska
Kierowniczka ds.komunikacji, rzeczniczka prasowa
11:10-11:55

Komunikacja wewnętrzna dostępna dla każdego (Accessibility) - dobre praktyki i ciekawe triki z Microsoft

Czym jest dostępność komunikacji i czy w ogóle powinniśmy się nią przejmować?

Jakie możliwości daje nam technologia?

Jak dbać o inkluzywną komunikację w systemie pracy hybrydowej?

Poznaj proste „dostępne” rozwiązania wzmacniające „Employee Experience”.

Dowiedz się jakie narzędzia do inkluzywnej komunikacji masz każdego dnia pod ręką, choć być może nawet o tym nie wiesz 🙂

 

Karolina Wojdecka
Karolina Wojdecka
Employee Communications Manager CEE
11:55-12:10

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

…albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

12:10-12:35

Komunikacja onboardingowa, która buduje więzi z firmą od samego początku

W Allegro pracownicy stają się Ambasadorami w dniu kiedy decydują się podjąć współpracę.

Zaprezentujemy cały proces komunikacji z nowymi pracownikami, a konkretnie:

  • Jak zadbać o skuteczną komunikację z nowym pracownikiem zanim dołączy do organizacji? 
  • Jak utrzymać dobrą komunikację z nowym pracownikiem? 
  • Jak spowodować, aby nowy pracownik poczuł się częścią zespołu od samego początku?

Pokażemy co się sprawdza w Allegro 🙂 

Monika Skonieczka-Śmietana
Monika Skonieczka-Śmietana
specjalista ds. szkoleń i rozwoju
Wioleta Banaszek
Wioleta Banaszek
specjalista ds. szkoleń i rozwoju
12:35-13:00

Znam, rozumiem, stosuję – komunikacja strategii krok po kroku

Jak zaplanować komunikację strategii pracownikom?

Start komunikacji, czyli punkt zero w czasach pandemii

Kilka sposobów, jak zainteresować pracowników nową strategią

Jak mierzyć efektywność zaplanowanych działań komunikacyjnych?

Edyta Blachowska
Edyta Blachowska
Menedżer Zespołu Komunikacji Wewnętrznej
Piotr Miller
Piotr Miller
Starszy Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
13:00 - 13:45

Przerwa lunchowa

13:45-14:10

Czy komunikacja może być lekiem na całe zło, czyli jak utrzymać zaangażowanie pracowników, gdy świat się zatrzymał - doświadczenia w Teva Pharmaceuticals

  • W zdrowiu i chorobie – komunikacja przed i po wybuchu pandemii
  • Coś dla ciała i dla ducha – jak staramy się być razem, gdy pracujemy osobno
  • Odpowiednie dawkowanie czyli o wynikach, otwarciach i klikach
  • Co dalej – czyli kiedy tele-komunikacja działa, a kiedy zalecana jest wizyta bezpośrednia
Anna Załuska
Anna Załuska
Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią w Teva Pharmaceuticals
14:10-14:35

Case study - magazyn elektroniczny dla pracowników "Świat PZU"

Magazyn wewnętrzny o ludziach i dla ludzi – taki cel przyświeca większości redaktorom gazet wewnętrznych.

W PZU to się udało – „Świat PZU” właśnie otrzymał wyróżnienie w konkursie Power of Content Marketing Awards 2021 w kategorii „Magazyn elektroniczny dla pracowników”.  Co szczególnie zyskało uznanie jury to promowanie pracowników jako ekspertów!

Nowa formuła e-ŚP powstała w zeszłym roku jako odpowiedź na ograniczenia związane z pandemią. Miało być interaktywnie i interesująco i tak też jest!

Na konferencji przyjrzymy się projektowi od podszewki.

Dorota Łygaś
Dorota Łygaś
Internal Communications & Employee Engagement Manager
14:35-14:45

☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń

…albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂

14:45-15:10

Jak skutecznie komunikować wewnątrz organizacji działania z zakresu różnorodności i włączania

W wystąpieniu poznacie odpowiedzi na cztery pytania:

  • Jak komunikować strategię Różnorodności i Włączania?
  • Jak budować świadomości wśród pracowników na temat działań z zakresu różnorodności i włączania?
  • Jak tworzyć komunikację o działaniach włączających, aby nikogo nie wykluczać?
  • Jaka jest sprawdzona recepta na skuteczną komunikację działań z zakresu różnorodności i włączania?
Krzysztof Janiak
Krzysztof Janiak
Koordynator ds. Komunikacji
15:10-15:35

Jak docieramy z komunikacją do zespołu DHL, a zadanie nie jest wcale proste!

DHL to marka, którą pracownicy budują każdego dnia. Jak sprawić, aby czuli się poinformowani, zmotywowani i aktywnie oraz świadomie budowali markę firmy każdego dnia!

Podczas tej sesji gwarantuję konkrety, pomysły oraz mnóstwo sprawdzonych praktyk.

Katarzyna Lipska
Katarzyna Lipska
Koordynator ds. Komunikacji wewnętrznej i CSR
15:35 - 16:00

O komunikacji z osobami z niepełnosprawnościami (także w kontekście starzejącego się społeczeństwa)

W Polsce jest około 5-7 milionów osób z niepełnosprawnościami (na całym świecie około 1 miliarda). Większość posiada niewidoczne niepełnosprawności. Polacy są starzejącym się społeczeństwem, a wraz z wiekiem wzrasta prawdopodobieństwo mniejszej sprawności. Wyobraź sobie, jak muszą się czuć pracownicy, którzy ukrywają przed Tobą swoją niepełnosprawność, bo boją się utraty pracy!

„Nie mam podjazdu ani windy!”, „Obawiam się wysokich kosztów dostosowań stanowiska pracy!” – to tylko niektóre z obaw, jakie słyszymy od pracodawców.  Ale tu wcale nie chodzi o zmianę siedziby firmy, a bardziej sposób myślenia. Podczas prelekcji podzielę się z Wami doświadczeniami w jaki sposób możecie poprzez komunikację, kształtować relacje pracownicze prowadzące do akceptacji i wsparcia dla różnorodności;

Agata Robińska
Agata Robińska
Prezeska Fundacji
16:00-16:25

Komunikacja hybrydowa - wnioski z raportu

Zapraszam na prezentację naszego raportu dobrych praktyk w obszarze komunikacji hybrydowej, a w nim:

  • jak zaprojektować proces komunikacji w systemie pracy hybrydowej?
  • jakie wyzwania stoją przed nami w kontekście zmian w sposobie budowania relacji i współpracy w firmie
  •  jak wykorzystać narzędzia komunikacji: personalizacja czy otwarty dostęp do informacji
  • zasady prowadzenia efektywnych spotkań hybrydowych.
Adriana Borucka
Adriana Borucka
Managing Partner
16:25-16:35

Zakończenie części oficjalnej

16:35-17:00

Wymiana doświadczeń, dostępność prelegentów, prezentacja dostawców narzędzi

Sesja I, godz. 9:00 - 12:00 Sesja II, godz. 13:00 - 16:00

Warsztat: Jak zaprojektować intranet, który realnie usprawni komunikację w organizacji

Podczas warsztatów dowiesz się, jak zaprojektować mapę informacji, jakie funkcjonalności wdrożyć, aby poprawić komunikację i jak przeprowadzić proces wdrożenia narzędzia, aby jak najlepiej spełniało swoje funkcje w organizacji.
Grzegorz Ciwoniuk
Grzegorz Ciwoniuk
Chief Product Officer
Sesja I, godz. 9:00 - 12:00 Sesja II, godz. 13:00 - 16:00

Warsztat: Wykorzystaj pełen potencjał MS Teams w komunikacji wewnętrznej - poznaj pakiet możliwości

Uczestnicy warsztatów otrzymają kompleksowy pakiet informacji na temat tego, jak w pełni wykorzystać potencjał programu MS Teams w komunikacji wewnętrznej.

Warsztaty prowadzone przez twórców i ekspertów Microsoft.
Karolina Wojdecka
Karolina Wojdecka
Employee Communications Manager CEE
Maciej Bandurski
Maciej Bandurski
Modern Work Product Marketing Manager
Sesja I, godz. 9:00 - 12:00 Sesja II, godz. 13:00 - 16:00

Warsztat: Jak samodzielnie przygotowywać content video do wykorzystania w komunikacji wewnętrznej

Jako uczestnik tych warsztatów poznasz zasady tworzenia dobrego contentu video oraz pod okiem profesjonalisty nauczysz się tworzyć własne materiały filmowe.
Kuba Szada-Borzyszkowski
Kuba Szada-Borzyszkowski
dyrektor kreatywny, producent

Prelegenci

Karolina Wojdecka
Microsoft
Employee Communications Manager CEE
Maciej Bandurski
Microsoft
Modern Work Product Marketing Manager
Wojtek Mrugalski
Żabka Polska
Head of Employee and Franchisee Communications
Wioleta Banaszek
Allegro
specjalista ds. szkoleń i rozwoju
Monika Skonieczka-Śmietana
Allegro
specjalista ds. szkoleń i rozwoju
Katarzyna Lipska
DHL Express
Koordynator ds. Komunikacji wewnętrznej i CSR
Dorota Wiśniewska
Aquanet SA
Kierowniczka ds.komunikacji, rzeczniczka prasowa
Krzysztof Janiak
IKEA Retail, Polska
Koordynator ds. Komunikacji
Edyta Blachowska
Bank Gospodarstwa Krajowego
Menedżer Zespołu Komunikacji Wewnętrznej
Piotr Miller
Bank Gospodarstwa Krajowego
Starszy Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej
Grzegorz Ciwoniuk
workai
Chief Product Officer
Kamila Dec
Santander Bank Polska
Business Chapter Leader
Dominika Lenkowska-Piechocka
Who Will Save The Planet
Founder/ Comms Expert/ Eco-educator
Anna Załuska
Teva
Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią w Teva Pharmaceuticals
Dorota Łygaś
PZU
Internal Communications & Employee Engagement Manager
Agata Robińska
Fundacja TAKpełnosprawni
Prezeska Fundacji
Adriana Borucka
PinPoint Communication Agency
Managing Partner
Kuba Szada-Borzyszkowski
Studio Soho
dyrektor kreatywny, producent

Spotkanie praktyków komunikacji wewnętrznej

Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!

Zarejestruj się

1
Dziękujemy za zgłoszenie. Szczegóły dotyczące płatności zostały przesłane mailem.

kontakt

Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl

PAKIETY KONEFERNCYJNE

PAKIET ON-LINE + dostęp do nagrań:

  • udział w 1. dniu konferencji on-line: prelekcje z możliwością zadawania pytań
  • dostęp do prezentacji po konferencji przez 12 miesięcy
  • dostęp do wszystkich nagrań z konferencji przez 12 miesięcy

Cena:
790 PLN netto – po 15.10.2021

 

PAKIET  STANDARD:

  • udział w 1. dniu konferencji na żywo: prelekcje z możliwością zadawania pytań
  • 1h sesja networkingowa z udziałem prelegentów
  • lunch
  • dostęp do prezentacji po konferencji przez 12 miesięcy

Cena:
1090 PLN netto – po 15.10.2021

 

PAKIET  STANDARD + dostęp do nagrań

  • udział w 1. dniu konferencji: prelekcje z możliwością zadawania pytań
  • 1h sesja networkingowa z udziałem prelegentów
  • lunch
  • dostęp do prezentacji po konferencji przez 12 miesięcy
  • dostęp do wszystkich nagrań z konferencji przez 12 miesięcy

Cena:
1590 PLN netto – po 15.10.2021

 

PAKIET PREMIUM

  • udział w 1. dniu konferencji: prelekcje
  • 1h sesja networkingowa z udziałem prelegentów
  • udział w 2 warsztatach dnia 2.
  • lunch w 1 i 2 dniu konferencji
  • dostęp do prezentacji po konferencji przez 12 miesięcy
  • dostęp do wszystkich nagrań z konferencji przez 12 miesięcy
  •  20% zniżka na zakup całego kursu AKADEMIA KOMUNIKACJI WEWNĘTRZNEJ E-:LARNING 

Cena:
2490 PLN netto – po 15.10.2021

 

Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.

lokalizacja konferencji

Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa

On-line:
Platforma Microsoft

Hotel:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji, w sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox (dane kontaktowe wyżej).

Partnerzy