Chcesz się podzielić ciekawym case'm
- daj nam znać!
Wdrażasz narzędzia lub technologie wspierające
komunikację wewnętrzną?
Zostań partnerem i zaprezentuj swoje
rozwiązanie uczestnikom konferencji!
Największe wydarzenie dedykowane osobom odpowiedzialnym za komunikację wewnętrzną w organizacjach. Jedyna konferencja, podczas której prezentujemy najlepsze case’y, trendy oraz narzędzia wspierające komunikację wewnętrzną w różnych firmach.
Tematyka
Największa i najbardziej praktyczna konferencja o komunikacji wewnętrznej w Polsce. O zupełnie nowej roli i zadaniach komunikacji wewnętrznej w obliczu nowych oczekiwań pracowników.
Dołącz do naszej społeczności komunikatorów wewnętrznych, posłuchaj m.in. jak działa komunikacja wewnętrzna w Microsoft, w jaki sposób Żabka komunikuje się z pracownikami w nowej popandemicznej rzeczywistości, zainspiruj się pomysłami na ciekawe eventy , które sprawdziły się w Santanderze…
Dla kogo
Dla menadżerów i specjalistów z działów PR odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną
Dla menadżerów i specjalistów z działów HR wspierających procesy komunikacji wewnętrznej w firmie
Dla liderów odpowiadających za komunikację zmian w projektach zarządzania zmianą
Dla osób odpowiedzialnych za wspieranie kadry menadżerskiej w komunikacji z zespołami
Dla liderów oraz członków zespołów projektowych odpowiadających za komunikację w projektach
Podam Ci przepisy na sprawdzone wydarzenia wewnętrzne (nie tylko dla zwinnych organizacji). Organizatorzy docenili je za prostotę i minimalne koszty. Pracownicy natomiast – za solidną dawkę informacji, wiedzy i motywacji. Te gotowe rozwiązania szybko wdrożysz w swojej firmie!
Odkąd media społecznościowe są naszą codziennością, komunikacja wewnętrzna wewnętrzną pozostała tylko z nazwy. Wszystkie zaniedbania w komunikacji z pracownikami, szczególnie tak wrażliwych tematów, jak te wpisujące się w obszar CSR, ESG czy Brand Activism, mają ogromny potencjał kryzysowy wykraczający poza przestrzeń organizacji.
Podczas spotkania Dominika Lenkowska-Piechocka opowie o najczęstszych błędach, które osłabiają komunikację w obszarze CSR i przede wszystkim podrzuci kierunki działań minimalizujące ryzyko problemów.
18 miesięcy pracy hybrydowej to mnóstwo doświadczeń i lekcji jak skutecznie docierać do pracowników, ale jednocześnie nie budować szumu komunikacyjnego i przebodźcowania.
Posłuchaj co się sprawdziło w Żabka Polska i zainspiruj się!
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
…albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
W Aquanet zespół komunikacji wewnętrznej od początku pandemii dba o dostęp pracowników dostęp do informacji, ale nie zapomina również o ich zdrowiu psychicznym i fizycznym. Pracownicy Aquanet regularnie biorą aktywny udział ze specjalistami z dziedziny medycyny, well-being i rozwoju zawodowego, m.in. z psychiatrą, psychologiem, onkologiem czy dietetykiem.
Aquanet wierzy, że od zdrowej głowy i zdrowego ciała zaczyna się zdrowe życie. I robią to naprawdę dobrze, co widać po rosnącym zainteresowaniu pracowników tematem!
Dowiedz się, jak dobrze zaplanowana strategia i przemyślana komunikacja, realnie przekładają się na poziom satysfakcji z pracy.
Czym jest dostępność komunikacji i czy w ogóle powinniśmy się nią przejmować?
Jakie możliwości daje nam technologia?
Jak dbać o inkluzywną komunikację w systemie pracy hybrydowej?
Poznaj proste „dostępne” rozwiązania wzmacniające „Employee Experience”.
Dowiedz się jakie narzędzia do inkluzywnej komunikacji masz każdego dnia pod ręką, choć być może nawet o tym nie wiesz 🙂
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
…albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
W Allegro pracownicy stają się Ambasadorami w dniu kiedy decydują się podjąć współpracę.
Zaprezentujemy cały proces komunikacji z nowymi pracownikami, a konkretnie:
Pokażemy co się sprawdza w Allegro 🙂
Jak zaplanować komunikację strategii pracownikom?
Start komunikacji, czyli punkt zero w czasach pandemii
Kilka sposobów, jak zainteresować pracowników nową strategią
Jak mierzyć efektywność zaplanowanych działań komunikacyjnych?
Przerwa lunchowa
Magazyn wewnętrzny o ludziach i dla ludzi – taki cel przyświeca większości redaktorom gazet wewnętrznych.
W PZU to się udało – „Świat PZU” właśnie otrzymał wyróżnienie w konkursie Power of Content Marketing Awards 2021 w kategorii „Magazyn elektroniczny dla pracowników”. Co szczególnie zyskało uznanie jury to promowanie pracowników jako ekspertów!
Nowa formuła e-ŚP powstała w zeszłym roku jako odpowiedź na ograniczenia związane z pandemią. Miało być interaktywnie i interesująco i tak też jest!
Na konferencji przyjrzymy się projektowi od podszewki.
☕ Przerwa na kawę, okazja do rozmów i wymiany doświadczeń
…albo zwyczajnie wypicia kawy w dobrym towarzystwie 🙂
W wystąpieniu poznacie odpowiedzi na cztery pytania:
DHL to marka, którą pracownicy budują każdego dnia. Jak sprawić, aby czuli się poinformowani, zmotywowani i aktywnie oraz świadomie budowali markę firmy każdego dnia!
Podczas tej sesji gwarantuję konkrety, pomysły oraz mnóstwo sprawdzonych praktyk.
W Polsce jest około 5-7 milionów osób z niepełnosprawnościami (na całym świecie około 1 miliarda). Większość posiada niewidoczne niepełnosprawności. Polacy są starzejącym się społeczeństwem, a wraz z wiekiem wzrasta prawdopodobieństwo mniejszej sprawności. Wyobraź sobie, jak muszą się czuć pracownicy, którzy ukrywają przed Tobą swoją niepełnosprawność, bo boją się utraty pracy!
„Nie mam podjazdu ani windy!”, „Obawiam się wysokich kosztów dostosowań stanowiska pracy!” – to tylko niektóre z obaw, jakie słyszymy od pracodawców. Ale tu wcale nie chodzi o zmianę siedziby firmy, a bardziej sposób myślenia. Podczas prelekcji podzielę się z Wami doświadczeniami w jaki sposób możecie poprzez komunikację, kształtować relacje pracownicze prowadzące do akceptacji i wsparcia dla różnorodności;
Zapraszam na prezentację naszego raportu dobrych praktyk w obszarze komunikacji hybrydowej, a w nim:
Uczestnicy warsztatów otrzymają kompleksowy pakiet informacji na temat tego, jak w pełni wykorzystać potencjał programu MS Teams w komunikacji wewnętrznej.
Dołącz do grona 100 praktyków komunikacji wewnętrznej, wymień się doświadczeniami, poszukaj inspiracji, przedyskutuj swoje wyzwania i pomysły!
Magda Cox
project manager
M: +48 532 991 012
magda.cox@iComms.pl
PAKIET ON-LINE + dostęp do nagrań:
Cena:
790 PLN netto – po 15.10.2021
PAKIET STANDARD:
Cena:
1090 PLN netto – po 15.10.2021
PAKIET STANDARD + dostęp do nagrań
Cena:
1590 PLN netto – po 15.10.2021
PAKIET PREMIUM
Cena:
2490 PLN netto – po 15.10.2021
Drugi i każdy kolejny uczestnik otrzymuje zniżkę 10%.
Stacjonarnie w Warszawie:
Brain Embassy (w kompleksie Adgar Park West)
Al. Jerozolimskie 181 B
02-222 Warszawa
On-line:
Platforma Microsoft
Hotel:
Hampton by Hilton Warsaw Reduta oferuje zniżki dla uczestników konferencji, w sprawie szczegółów rezerwacji prosimy o kontakt z Magdą Cox (dane kontaktowe wyżej).
unikalna wiedza, cenna praktyka, networking
Entuzjastka komunikacji wewnętrznej, w szczególności upraszczania języka i dbałości o spójność przekazu. Obecnie, swoje doświadczenie wykorzystuje zarządzając komunikacją z pracownikami ponad 33 rynków Europy Środkowo – Wschodniej w Microsoft. Fanka języka włączającego, pracy hybrydowej i rewolucji jaką ta wywołała w świecie komunikacji.
Przez lata związana głównie z obszarem public relations, gdzie pracowała dla takich marek jak: Alstom, British Airways, Groupon Polska, Goodyear, General Electric, Shell Polska, Starbucks, Nutricia Polska, zarówno po stronie klienta, jak również agencji PR. Jednak od 6 lat skoncentrowana zawodowo na zagadnieniach efektywnej komunikacji wewnętrznej.
Prywatnie miłośniczka triathlonu i biegów górskich.
Miłośnik, użytkownik i propagator nowych technologii. W Microsoft wspiera polskie firmy w cyfrowej transformacji przy użyciu nowoczesnych narzędzi do komunikacji i pracy. Interesuje go ludzka strona technologii i to, w jaki sposób pozwala nam być bardziej produktywnym i efektywniej się komunikować. Wolny czas poświęca na rozwijanie pasji związanych ze sportem i sztuką - oczywiście z wykorzystaniem nowinek technologicznych.
Z Allegro związana od ponad 12 lat. Przez 9 lat w obszarze administracji korzystała z talentu organizatora m.in. przy koordynacji eventu dla ponad 1000 osób.
Z natury optymistka, która nie boi się wyzwań. Obecnie w obszarze L&D z dużą cierpliwością i empatią odpowiada na potrzeb nowych pracowników. Jest osobą, która zaraża energią i entuzjazmem.
Nastawiona na nieustanny rozwój, swoje kompetencje poszerza poprzez udział w szkoleniach i warsztatach takich jak: CoachWise Coaching Essentials, Extended Disc Team work Certification, Talenty Gallupa - Train the Trainer.
Prywatnie mama Helenki i Patryka (przyszłego koszykarza NBA :P). Lubi długie spacery ze swoją ukochaną psiną Santi.
Swoją podróż z Allegro rozpoczęła ponad 11 lat temu w obszarze współpracy z kluczowym klientem VIP. Już wtedy skutecznie korzystała ze swojego największego talentu: Komunikatywność. Obecnie w obszarze L&D dalej rozwija swoje umiejętności komunikacyjne prowadząc proces onboardingu dla nowych pracowników. Ponadto angażuje się w wiele innych projektów HR tj. badanie zaangażowania pracowników Grupy Allegro, rozwijając swój drugi ulubiony talent: Organizator. Nie lubi rutyny, zdecydowanie woli dynamiczne środowisko pracy i ciągle angażujące wyzwania.
Nastawiona mocno na współpracę z ludźmi. To od nich czerpie najwięcej energii i motywacji do pracy.
Certyfikowany konsultant Extended Disc oraz TLnC Gallupa - Train the Trainer.
Prywatnie mama dwójki dzieci, która kocha: tańce latynoamerykańskie, dobre kino oraz spędzać czas z przyjaciółmi.
Z wykształcenia marketingowiec, który od kilku lat zarządza komunikacją wewnętrzną i CSR w DHL Express Poland. Wcześniej odpowiadała za wizerunek marki.
Kompleksowo zarządza komunikacją wewnętrzną zgodnie z przyjętą strategią, organizuje działania angażujące dla pracowników oraz odpowiada za planowanie i organizację akcji związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu (CSR).
Prywatnie pasjonatka jogi zwłaszcza jogi twarzy, jazdy na rowerze i powieści sensacyjnych oraz właścicielka domowego zwierzyńca: pies, kot, rybki i …agama brodata J
Ekspertka ds. komunikacji, dziennikarka i politolożka z pierwszego wykształcenia, psycholożka - z drugiego. Doświadczona rzeczniczka prasowa z doskonałymi relacjami z mediami. Zajmuje się komunikacją, zarządzaniem w kryzysie i mediacjami. Ma dużą wiedzę na temat CSR.
Poza pracą w obszarze komunikacji, prowadzi również psychoterapię w nurcie systemowym, również w obszarze seksuologii. Taki zestaw kompetencji sprawia, że obszary komunikacji i dbałości o zdrowie i rozwój pracowników są dla niej nierozerwalne.
Od kilku lat zajmuje się komunikacją korporacyjną. Koordynuje projekty z obszaru komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej, a także public affairs. Równość, różnorodność i włączająca kultura pracy to obszary, które wspiera na co dzień, ale także pasjonują Krzysztofa w życiu prywatnym.
Przed wejściem do świata biznesu współpracował z organizacjami pozarządowymi, głównie prawoczłowieczymi, gdzie wspierał, m.in. komunikacyjnie, różne projekty. Pracował także jako dziennikarz radiowy i prasowy w lokalnych redakcjach w jego rodzinnym mieście – Lublinie.
Prywatnie miłośnik spania, muzyki odtwarzanej z płyt winylowych, kina, a także trudnych i poruszających reportaży.
Pracuje w public relations od 14 lat, a od 12 lat zajmuje się komunikacją wewnętrzną w branży finansowej. Koordynowała projekt uruchomienia nowego intranetu, przygotowywała strategie komunikacji wewnętrznej, przeprowadzała audyty komunikacji, organizowała wewnętrzne wydarzenia i realizowała wiele kampanii dla pracowników.
Doświadczenie zdobywała w bankach oraz agencjach PR. W agencji Edelman obsługiwała klientów z sektorów FMCG, energetycznego i farmaceutycznego, dla których realizowała projekty komunikacji wewnętrznej, kryzysowej czy obsługi medialnej.
Absolwentka polonistyki i dziennikarstwa oraz studiów podyplomowych z CSR.
Specjalizuje się w komunikacji wewnętrznej w branży bankowej. Motywuje, angażuje oraz integruje pracowników, wykorzystując nowoczesne narzędzia komunikacji. Planuje i koordynuje kampanie wewnętrzne, które są efektywne i przyciągają uwagę. Prywatnie fanatyk biegania i miłośnik piłkarskiej ekstraklasy.
Współzałożyciel workai, nagradzanej i docenianej przez międzynarodowych ekspertów cyfrowej platformy Employee Experience. Odpowiedzialny za rozwój i wdrożenia produktów. Współpracował z setkami przedsiębiorstw, pomagając im tworzyć produktywne doświadczenia pracowników dzięki inteligentnej technologii i spersonalizowanej komunikacji wewnętrznej.
Jako UX writerka wspiera firmy w dostarczaniu wartościowego oprogramowania. Jako praktyk komunikacji pomaga użytkownikom w pełni z tej wartości korzystać. Jako chapter leader znajduje się w epicentrum transformacji i wspiera Santander Bank Polska w staniu się organizacją zwinną. Jako miłośniczka komunikacji działa także w obszarze komunikacji wewnętrznej – dba o to, aby pracownicy byli poinformowani, zmotywowani, zaangażowani i zintegrowani.
W banku pracuje od 2008 roku. Doświadczenie komunikacyjne zdobywała jako menadżer zespołu odpowiedzialnego za edukację pracowników i klientów z zakresu bankowości internetowej i mobilnej oraz UX writing. Zarządzała także serwisem bzwbk.pl (obecnie santander.pl) i cyfrowymi kanałami kontaktu z klientami.
Od ponad trzech lat jest liderem chapteru komunikacyjnego. Odpowiada za to, aby bankowość internetowa i aplikacja mobilna mówiły do klientów banku ludzkim głosem.
Ekspertka komunikacji, ekoaktywistka i twórczyni Who Will Save The Planet. Wspiera organizacje w budowaniu strategii i kampanii komunikacyjnych, które niosą prawdziwą wartość dla interesariuszy. Po kilkunastu latach pracy dla korporacji, dziś, rozwijając własną agencję, ma przywilej wybierać projekty, które chce wspierać swoją wiedzą i pasją do komunikacji i natury. Facylitatorka. Ekspertka programu Climate Leadership powered by powered by UN Environment.
Zajmuje się komunikacją i public relations od ponad 16 lat. Specjalizuje się przede wszystkim w komunikacji korporacyjnej, zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej oraz zarządzaniem komunikacją w procesach zmian i sytuacjach kryzysowych.
Od ponad pięciu lat związana z firmą Teva Pharmaceuticals, jedną z największych firm farmaceutycznych w Polsce, należącą do globalnej Grupy Teva. W ramach swojej pracy wspiera projekty CSR organizacji, w tym ogólnopolską akcję „Drzewa od Teva”, a także program charytatywno-sportowy „Tevactive”, wspierający rehabilitację podopiecznych „Fundacji Dzieciom Zdążyć z Pomocą”.
Zanim związała się z branżą farmaceutyczną, pracowała w branży alkoholowej, odpowiadając za działania PR Grupy CEDC, właściciela takich marek jak Żubrówka, Bols czy Soplica i wyłącznego importera wielu importowanych win (Carlo Rossi) i napojów spirytusowych.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, kierunku Stosunki Międzynarodowe oraz podyplomowego Studium PR na Uniwersytecie Warszawskim.
Prywatnie mama dwójki dzieci, zapalona ogrodniczka i wielbicielka muzyki filmowej.
Od lat działa w obszarze CSR oraz różnorodności i włączania (D&I). Zwolenniczka dzielenia się skutecznymi rozwiązaniami z innych krajów i przenoszenia ich na grunt polski. Autorka raportu Pracodawca na TAK, który promuje kompleksowe podejście do zarządzania tematem różnorodności pod kątem sprawności oraz zawiera wiele dobrych praktyk oraz wskazówek i inspiracji zarówno dla pracodawców, jak i osób z niepełnosprawnościami. Posiadaczka prestiżowego tytułu Certified Diversity Professional (CDP)®. Prowadzona przez nią organizacja jest jedynym reprezentantem na Polskę międzynarodowej organizacji ILO Global Business and Disability Network.
Ekspert w zakresie strategicznego doradztwa komunikacyjnego. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji korporacyjnej, w tym w zakresie komunikacji wewnętrznej – wdrażanie strategii komunikacji wewnętrznej, audyty komunikacji wewnętrznej, wdrażanie nowych kanałów i działań w obszarze digital workplace, komunikacja kryzysowa, zarządzanie zmianą.
Doradza i wspiera kadrę zarządzającą w obszarze komunikacji wewnętrznej, w tym także prowadzi programy mentoringowe z obszaru komunikacji dla menedżerów. Wdraża Standardy Komunikacji Liderskiej w firmach i organizacjach, szkoli zespoły komunikacji, menadżerów i zapewnia rozwój kompetencji komunikacyjnych liderów.
Swoje doświadczenie zdobyła pracując w Kompanii Piwowarskiej (10 lat), Zeelandii oraz Infersoll Rand (2 lata jako doradca kadry zarządzajacej ds, komunikacji wewnętrznej). Jako niezależny konsultant pracowała z zespołami m.in. ABB, Capgemini, 10 Clouds, Amica, Roche czy SOS Wioski Dziecięce. W ramach szkoleń otwartych przeszkoliła ponad 200 praktyków komunikacji wewnętznej.
Jako certyfikowany trener biznesu oraz facylitator według metodologii Iceberg, w ramach sesji facylitacyjnych pomaga zespołom w wypracowywaniu strategii i rozwiązań oraz szkoli z zakresu prowadzenia efektywnych spotkań wewnętrznych. Jest również jednym z dwóch w Polsce certyfikowanych trenerów Neurocolors.
Od lat pasjonuje się wykorzystywaniem nowych mediów, AI i wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w obszarze komunikacji wewnętrznej.
Założyciel Studio Soho poznańskiego studia filmowego z setkami filmów na koncie.
Kuba współpracował z najzdolniejszymi (Możdżer, Hey, Podsiadło, Zalewski, Kortez), unikatowymi (Camerimage, PKO Poznań Maraton) i największymi (Komisja Europejska, UEFA, Woj. Śląskie, Miasto Poznań). Swoje produkcje realizował na 3 kontynentach, w kilkunastu krajach, w powietrzu i pod wodą.
Od ponad 10 lat w ramach Studio Soho, Kuba zajmuje się produkcją potężnych planów zdjęciowych jak i prostych firmowych newsów, animacji czy infografiki, których najważniejszym zadaniem jest dotrzeć z atrakcyjnym przekazem do pracowników, aby zbudować zrozumienie i zaangażowanie i w efekcie dobre emocje w społeczności.